Brainboxquote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 23:51 schreef Pokkehandtas het volgende:
Warm heh
Natte scheet van Prince, maar sloeg aan zoals alles van die dwerg
Zijn dood was ook zeker anekdotisch, kan dat wel waarderen.quote:
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 23:51 schreef Pokkehandtas het volgende:
Warm heh
Natte scheet van Prince, maar sloeg aan zoals alles van die dwerg
Mooi, manquote:
Ja, zekerquote:
So I'll continue to continue, to pretendquote:
Man, jij doet niet alsof, jij bent iig hier 1 van de weinigen die gewoon is wie hij is. Je weet wel wat ik bedoelquote:Op zondag 31 juli 2022 00:08 schreef UitStraling het volgende:
[..]
So I'll continue to continue, to pretend
My life will never end
And flowers never bend with the rainfall
Yepsquote:Op zondag 31 juli 2022 00:11 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Man, jij doet niet alsof, jij bent iig hier 1 van de weinigen die gewoon is wie hij is. Je weet wel wat ik bedoel
Wat is dit voor een suikergoed?quote:
Die wilde ik eigenlijk posten, maarjaquote:
Ok danquote:Op zondag 31 juli 2022 00:35 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Die wilde ik eigenlijk posten, maarja
Zo kruimelt het koekjequote:
quote:
Kopen we wel zes kastelen, geen nieuwe kinderen, neuken we elkaar dol in elke kasteeltoren tot we slappe benen hebben en daarna gaan we brood bakken en dicht tegen elkaar dansen.quote:Op zondag 31 juli 2022 00:44 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]Wij moeten echt een duo worden en dan knallende ruzie krijgen, 6 kinderen en uiteindelijke een kasteel kopen in Frankrijk.
Sowieso zijn we royals uiteraard. Met pruiken enzo. Parfum om de boel te verbloemen en ik wil sowieso paarden.quote:Op zondag 31 juli 2022 00:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Kopen we wel zes kastelen, geen nieuwe kinderen, neuken we elkaar dol in elke kasteeltoren tot we slappe benen hebben en daarna gaan we brood bakken en dicht tegen elkaar dansen.
Koop sowieso twintig van de mooiste paarden ter wereld voor je, heb je wat te doen als ik heel even klaar ben met je lichaam.quote:Op zondag 31 juli 2022 00:51 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Sowieso zijn we royals uiteraard. Met pruiken enzo. Parfum om de boel te verbloemen en ik wil sowieso paarden.
Meid!quote:Op zondag 31 juli 2022 00:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koop sowieso twintig van de mooiste paarden ter wereld voor je, heb je wat te doen als ik heel even klaar ben met je lichaam.
Arabieren uiteraard en die krijgen pas aandacht als ik klaar ben met jou.quote:Op zondag 31 juli 2022 00:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Koop sowieso twintig van de mooiste paarden ter wereld voor je, heb je wat te doen als ik heel even klaar ben met je lichaam.
* Koopt meteen even een abonnement voor de plaatselijke sportschool.quote:Op zondag 31 juli 2022 00:54 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Arabieren uiteraard en die krijgen pas aandacht als ik klaar ben met jou.
Dit wel hoor.quote:Op zondag 31 juli 2022 00:54 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Arabieren uiteraard en die krijgen pas aandacht als ik klaar ben met jou.
quote:Op zondag 31 juli 2022 00:55 schreef UitStraling het volgende:
[..]
* Koopt meteen even een abonnement voor de plaatselijke sportschool.
Ik ben he-le-maal-klaar voor uquote:Op zondag 31 juli 2022 00:57 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]Ik hou niet van gespierde mannen, FYI, ik val op nerds
Dat weet ik en u staat in de wachtquote:
Hierquote:Op zondag 31 juli 2022 01:01 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dit topic is om liedjes te posten, niet voor dickpics he schatjes
Ik ben geen type om in de rij staan.quote:Op zondag 31 juli 2022 01:00 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Dat weet ik en u staat in de wacht
Uitstraling heeft me nog nooit een dickpic gestuurd, waarschijnlijk omdat hij dat niet nodig heeft. *hugequote:Op zondag 31 juli 2022 01:01 schreef BasEnAad het volgende:
[..]
Dit topic is om liedjes te posten, niet voor dickpics he schatjes
quote:Op zondag 31 juli 2022 01:03 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Uitstraling heeft me nog nooit een dickpic gestuurd, waarschijnlijk omdat hij dat niet nodig heeft. *huge
Nou zegquote:Op zondag 31 juli 2022 01:03 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben geen type om in de rij staan.
Ik moet altijd aan jou denkenquote:
quote:Op zondag 31 juli 2022 01:08 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ik moet altijd aan jou denkenHou wel van je hoor
Wat plat weerquote:
Sorry liefste.quote:
Dat concertquote:
Forum Opties | |
---|---|