Wat een hectische ochtend./middag.
Had een afspraak in de ochtend en moest hiervoor 20 kilometer rijden. Er naar toe rijden geen probleem. in een klein halfuurtje was ik daar.
Maar het terug keren amai zeg
Reed er naar toe zonder GPS/WAZE/google maps omdat ik al paar keer er naar toe heb gereden en terug.
Heb door een onoplettendheid een afslag gemist waardoor ik de volgende afslag moest nemen. Wegenwerken, kon niet afrijden, dus de volgende dan maar. Heb zo bijna het dubbele gereden dan voorzien
Rond 13u wanneer ik thuis kwam dacht ik bij mezelf. ik zal dit op klaagbaak posten, kon niet, was er een soort ontgroening plaats gevonden

. Dus heb moeten wachten om dit nu te posten
Klacht: benzine duur en afslag gemist.
Antiklacht: Eindelijk mod op FOK! forum
Ik ben een man met een onverklaarbare fascinatie voor capuchons. Ze zijn mijn tweede huid—altijd om me heen, altijd vertrouwd. Ik draag ze niet alleen, ik lééf erin. Het voelt magisch als iemand er zachtjes aan trekt, een speels moment vol onverwachte connectie. En als mijn capuchon ergens blijft haken? Pure vreugde! Een klein avontuur in het alledaagse, alsof de wereld me even vasthoudt. Capuchons en ik? Een onafscheidelijk duo