quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:53 schreef ChevyCaprice het volgende:
Sowieso elke mod op FOK! heeft ergens een afslag gemist
Welkom bij de club
veel gelurkt, mijn vriend.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 18:57 schreef Sfancta het volgende:
Heb je afgelopen 2 jaar amper gezien, wordt ie mod, gelijk topic.
Welkom Belse broer, had u beter gegund vriend dat weet u.
Die gast heeft ook de afslag gemistquote:Op vrijdag 29 juli 2022 19:07 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
En succes met het modden hier
Onterecht als je zo onbenullig bent.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 19:29 schreef FlippingCoin het volgende:
Erg benieuwd wat @:sked hiervan vindt
Oei kritischquote:Op vrijdag 29 juli 2022 19:32 schreef Sked het volgende:
[..]
Onterecht als je zo onbenullig bent.
En wat een waardeloze antiklacht.
Sws 3 mods hierquote:Op vrijdag 29 juli 2022 21:56 schreef Cockwhale het volgende:
Dat je hier nu mod bent betekent niet dat dit subforum je persoonlijke 'lief dagboek' dumpplek is geworden
Vraag me nu wel af welke afslag hij heeft gemist? Moeten toch flinke werken geweest zijn om dan ineens het dubbele in afstand af te leggen?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 22:17 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
In België klopt de bewegwijzering voor geen meter dus ik snap dat de afslag hebt gemist. Dus onterechte klacht
Die houd het geen 2 maanden volquote:Op vrijdag 29 juli 2022 19:07 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Holy fuck dat gifje.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 19:07 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
ik quote je na 2 maandenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 02:17 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
Die houd het geen 2 maanden vol
Hoeveel chance kan iemand hebbenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 19:07 schreef Nine. het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 30 juli 2022 02:31 schreef Viv het volgende:
Holy fuck dat gifje.Twee keer door het oog van de naald gekropen in één ongeluk.
quote:
In Maaseik naast die brug had ik meer chance. Bleek een vent te zijn in het donker. Rennenquote:
Zou gelijk een staatslot kopen met zoveel gelukquote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:27 schreef Lenny77 het volgende:
![]()
Dan is het je tijd om te gaan toch nog echt niet
Ik moest denken aan deze video van een fietser die bij een overweg een aanstormende intercity over het hoofd ziet.quote:
Beetje raar dat je dit hier post, deze trein is hier ook wel makkelijk te missen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:39 schreef Viv het volgende:
[..]
Ik moest denken aan deze video van een fietser die bij een overweg een aanstormende intercity over het hoofd ziet.![]()
Ik gebruik het woord niet snel, maar wat hebben die een hoerenchance gehadquote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:49 schreef Nine. het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Nog wat close calls
Hele bijzondere mensenquote:Op maandag 1 augustus 2022 00:29 schreef BoonDockSaint het volgende:
[..]
We hebben het hier over een Belg of Wallonier dat zijn aparte mensen
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |