Er staan er 7 in de top 10. Take your pickquote:
Eigenlijk verdient Longo Borghini ook wel een wereldtitel.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:24 schreef franklop het volgende:
[..]
Er staan er 7 in de top 10. Take your pick
Zal ook wel afhangen van hoe ze zich voelt. Als ze hersteld is (of in ieder geval het gevoel heeft dat ze hersteld is), gaat ze er vast vroeg aan beginnenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:25 schreef Frozen-assassin het volgende:
TIjd voor het echte klimmen. Benieuwd of Alien van Vleuten morgen al los gaat op Petit Ballon
Al drie dagen niet.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:27 schreef kilon het volgende:
Geen Nederlandse witte trui meer... einde tijdperk
Die was er toch al niet?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:27 schreef kilon het volgende:
Geen Nederlandse witte trui meer... einde tijdperk
Wie is dat?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:34 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Nieuwe vrouwelijke preases corps amsterdam zit bij de NOS?
Tom > Dione > Gertquote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:34 schreef Frozen-assassin het volgende:
Gert
Hij heeft echt geen idee wat voor n ploeg SD Worx is
Het leeft veel meer dan ik had verwacht.quote:
Elke dag een Jorisloze wielerstream op de NOS doet wonderen.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 22:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het leeft veel meer dan ik had verwacht.
Nou ik kijk wel elke dag (niet heel toegewijd of lang, maar toch), en dat zou ik vroeger niet hebben gedaan dus er verandert wel wat.quote:
Vind het ook veel leuker dan gedacht. Prima parcours, leuke verslaggeving, interessante rensters en vrij leuke concurrentie tussen teams.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 22:51 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Het leeft veel meer dan ik had verwacht.
Ik vind het echt DQ waardigquote:Op vrijdag 29 juli 2022 23:22 schreef Immerdebestebob het volgende:
Die actie van Persico op het laatst loopt ook maar net goed afen voor wat?
![]()
Dat moet Miek maar aangaan op de eerste berg zodat ze op tijd binnen zijnquote:Op zaterdag 30 juli 2022 09:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
Ze hadden vandaag trouwens wel wat beter kunnen plannen, verwachte aankomst TdFF 17:16, verwachte aankomst Klasikoa 17:30.
En misschien in de beginfase wat doen voor haar ploeggenotenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 12:46 schreef I.R.Baboon het volgende:
Tour willen uitrijden snap ik wel. Al hebben ze hun sprintersbal al gehad.
quote:Van Vleuten and Vollering (already) on the move
They have a gap of 10'' to their first chasers.
Staat precies in haar achternaam he. Kon je wetenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 14:55 schreef Littlerabbit het volgende:
Van Vleuten is geboren in Vleuten. Dit feitje alleen doet mij smachten naar livebeelden
Vervolgens wel opgegroeid in de boerenprotest hotspotquote:Op zaterdag 30 juli 2022 14:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Staat precies in haar achternaam he. Kon je wetenZe is van Vleuten
Ja ik ben niet zo van 200km kijken, maar bij zo'n etappe wil ik wel graag de mogelijkheid hebben om ook de eerste klim al te zien.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 14:53 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik EIS livebeelden
Volgend jaar alles LIVE
Ze finishen vandaag een uur laterquote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:05 schreef vaarsuvius het volgende:
Ja dit is wel dom, vorige dagen waren ze er om 14:00 of iets later bij, waarom vandaag een uur later , terwijl er nu WEL een berg is.
ja en? dan kunnen ze mooi een uur langer tv makenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:05 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze finishen vandaag een uur later
En hoe gemakkelijk het voor d'r wordt om morgen het geel mee naar huis te nemen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:18 schreef Marcoss het volgende:
Ook wel knap, zowat alles al beslist voor de livebeelden
Enkel de vraag wanneer van Vleuten Vollering lost
Dan moet Demi met de AvdB bonus ook een mutant zijnquote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:27 schreef WAvanBuren het volgende:
Och gut Annemutant van Vleuten is weer hersteld van haar ziekte.
Toch niet verassend als je gewoon had geluisterd naar haar, ze zij meteen al dat ze al herstellende was en vooral nog naweeėn had de eerste 2 tourdagen en wat minder nog kon eten.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:27 schreef WAvanBuren het volgende:
Och gut Annemutant van Vleuten is weer hersteld van haar ziekte.
Die heeft natuurlijk wel een iets geloofwaardigere ontwikkelingscurve in haar carričrequote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:28 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Dan moet Demi met de AvdB bonus ook een mutant zijn
Ik vind die stijl van Annemiek alleen zo vreselijk, kan er echt geen fan van worden.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Somehow voelt Vollering in deze aanval met Van Vleuten als een buitenlandse renner. Zie Van Vleuten veel liever winnen
Klimt en traint als een vent, verschil met de rest is zo groot.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:32 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Ik vind die stijl van Annemiek alleen zo vreselijk, kan er echt geen fan van worden.
Dat is niet hoe het historisch gezien werkt. Zo'n achternaam kreeg je (/ nam je aan) in een andere plaats dan die in de naam zelf.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 14:56 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Staat precies in haar achternaam he. Kon je wetenZe is van Vleuten
Als je dan toch zo gaat tellen is Van Moorsel de laatste Tourwinnaarquote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:36 schreef Jason22 het volgende:
Komt hier dan eindelijk de eerste Touroverwinning sinds Joop?
Neequote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:36 schreef Jason22 het volgende:
Komt hier dan eindelijk de eerste Touroverwinning sinds Joop?
Iedereen in dit topic denk ik.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:29 schreef Scorpion_17 het volgende:
Somehow voelt Vollering in deze aanval met Van Vleuten als een buitenlandse renner. Zie Van Vleuten veel liever winnen
Dat is geen optie in deze pol.quote:
Ze heeft een erg elegante klimstijl.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:38 schreef Madhouse11 het volgende:
Kasia gaat weer voor hogere kijkcijfers zorgen
Genot.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:38 schreef Madhouse11 het volgende:
Goede Platzerwalsen welquote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:38 schreef Madhouse11 het volgende:
Als ze in het stuk na deze klim alles alleen moet doen, kan Vollering wel profiterenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:44 schreef Frozen-assassin het volgende:
Drie minuten wachten op Longo Borghini
Goeie suggestie
Maar is dat een heel groot probleem met de Planche morgen?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:43 schreef wimderon het volgende:
Als Van Vleuten Vollering hier niet lost wordt het toch wel lastig hoor. Die laatste klim is veel minder zwaar.
In before dildofiets.quote:
en de Klasikoa aan Hem.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:48 schreef Scorpion_17 het volgende:
Belgen hebben de tour al aan Van Vleuten gegeven
Jammer voor Unzue dat de vrouwenpunten niet meetellen voor de mannenranking.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:49 schreef vaarsuvius het volgende:
Van Vleuten heeft meer gewonnen dit seizoen, dan het hele mannen team van Movistar bij elkaar. Gok ik.
Ah de magische doping wordt nu niet enkel meer door Jumbo gebruikt maar door Jumbo + Annemiek.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:51 schreef Geschiedkundige het volgende:
Eigenlijk is Annemiek een soort Chris Horner, alleen was ze altijd al goed.
Op die leeftijd iedereen overhoop rijden. Dan spe je of vals of de rest van de wereld is gewoon kut met peren qua niveau.
Van dat biermerk?quote:
Iedereen behalve AvV.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:52 schreef Faraday01 het volgende:
Hoeveel gaan er wel niet buiten tijd komen als je ziet hoeveel achterstand de groep Vos cs al heeft
Die gaat gewoon bij haarzelf in het wiel zitten.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:51 schreef Faraday01 het volgende:
Straks moet Demi zelf tempo maken in de vallei. Rijdt ze toch nog eens op kop.
Rijd even 45 seconden dicht nadat je gelost gent, kan je daarna herstellen.quote:
Snelle planga.quote:
Nja ik vind het opvallend dat ze op die leeftijd zo ver erbovenuit steekt. Waarom geen idee. Niveau is wellicht ook kut.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Ah de magische doping wordt nu niet enkel meer door Jumbo gebruikt maar door Jumbo + Annemiek.
Niet op de fiets.quote:
Zeggen dat het nivesu kut is kan echt niet wanneer iemand als VosGOAT meedoet.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:54 schreef Geschiedkundige het volgende:
[..]
Nja ik vind het opvallend dat ze op die leeftijd zo ver erbovenuit steekt. Waarom geen idee. Niveau is wellicht ook kut.
Ze moeten wel, er zijn nog 40 renners in koers maar ofzoquote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:57 schreef Szura het volgende:
Elke keer schakelen naar totaal oninteressante groepjes
Bergop bedoel ik uiteraardquote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:55 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Zeggen dat het nivesu kut is kan echt niet wanneer iemand als VosGOAT meedoet.
Onder de fiets(en).quote:
Tis allemaal nog heel vriendelijk enzo.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:03 schreef SilverEyes het volgende:
Veel van die vrouwen komen zo pitloos over in interviews. Fietsen kunnen ze wel hoor, maar mijn hemel wat suf soms.
Welke fans?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar Van Vleuten is dus wel een leuk persoon gezien alle fans hier? De sporadische interviews die ik van haar heb gezien voelde ik weinig sympathie.
Vind haar best sympathiek. Gewoon een leuk mens.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Maar Van Vleuten is dus wel een leuk persoon gezien alle fans hier? De sporadische interviews die ik van haar heb gezien voelde ik weinig sympathie.
Alles beter dan SDdoesntWorkquote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Ze is leuk. De beste rijdster ooit.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen juichen haar hier toch toe/zijn blij.
Dat zijn maar een paarquote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:09 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Mensen juichen haar hier toch toe/zijn blij.
Vandendriesse ofzoquote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is deze Sanne Cant niet ook die veldrijdster met dat motortje in haar fiets?
Dat is Femke Van den Driesschequote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:12 schreef Scorpion_17 het volgende:
Is deze Sanne Cant niet ook die veldrijdster met dat motortje in haar fiets?
Is daar ooit nog wat van vernomen?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:13 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Dat is Femke Van den Driessche
Ze is geschorst geweest van 2015-2021 en keert niet meer terug.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:14 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Is daar ooit nog wat van vernomen?
Ze heeft geen andere keuze. Wachten op de achtervolgers is geen optie.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:22 schreef Faraday01 het volgende:
Demi gaat zichzelf hier helemaal de vernieling in rijden
Zouden de vrouwen nog verrotter in de dope zitten dan de mannen (jaja je moet niet steeds vergelijken aargh)?quote:
Stop dan ook met vergelijken...quote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zouden de vrouwen nog verrotter in de dope zitten dan de mannen (jaja je moet niet steeds vergelijken aargh)?
Of hoe kan ze zo makkelijk en buitenaards wegrijden op haar 39ste?
Veel beter en meer trainen dan de restquote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Zouden de vrouwen nog verrotter in de dope zitten dan de mannen (jaja je moet niet steeds vergelijken aargh)?
Armstrong reed op haar 42 ook nog richting olympisch goud in de tijdrit.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:25 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Klopt. Misschien is het beter dat ze toch iets in houdt in de vallei want 2e is toch het hoogst haalbare.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:22 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Ze heeft geen andere keuze. Wachten op de achtervolgers is geen optie.
Dit denk ik ook. Nóg veel meer leven voor de sport.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Veel beter en meer trainen dan de rest
Dat doen profs toch allemaal? Tenminste de top 10?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:26 schreef franklop het volgende:
[..]
Veel beter en meer trainen dan de rest
In dat geval kunnen we doping inderdaad uitsluiten.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:26 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Armstrong reed op haar 42 ook nog richting olympisch goud in de tijdrit.
Er is geen andere vrouw die zoveel op hoogte traint als Annemiek. Colombiaanse jungle of Sierra Nevada. Ze draait haar hand er niet voor om om daar maanden te bivakkeren.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:28 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Dat doen profs toch allemaal? Tenminste de top 10?
Maar vertrouwen we zo iemand dan ook volledig als het op doping aankomt?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:31 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Er is geen andere vrouw die zoveel op hoogte traint als Annemiek. Colombiaanse jungle of Sierra Nevada. Ze draait haar hand er niet voor om om daar maanden te bivakkeren.
Geen idee. Ik steek mn hand voor niemand in het vuur in het wielrennen. Ik neem aan dat ze ook vaak genoeg wordt gecontroleerd.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:33 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Maar vertrouwen we zo iemand dan ook volledig als het op doping aankomt?
Voorlopig houdt ze nog goed stand.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:33 schreef Szura het volgende:
Borghini gaat nog terugvallen in die groep
Vanavond weer genieten van Marijn bij Vive le Velo.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Marijn de vries zo ongeveer elke week in columns: je mag vrouwenwielrennen niet met mannenwielrennen vergelijken.
Ook Marijn de Vries nu Van Vleuten bijna zo snel klimt als de mannen: Alleen Bardet en Barguil waren hier sneller.
Typisch een vrouwquote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:33 schreef Scorpion_17 het volgende:
Marijn de vries zo ongeveer elke week in columns: je mag vrouwenwielrennen niet met mannenwielrennen vergelijken.
Ook Marijn de Vries nu Van Vleuten bijna zo snel klimt als de mannen: Alleen Bardet en Barguil waren hier sneller.
Persoonlijk vind ik haar het meest ongeloofwaardig van iedereen op een fiets, mannen en vrouwen. Ja, ze traint naar verluidt absurd veel. Maar dan nog, de andere dames zullen ook niet stil zitten én AVV is 39! Maar het meest lachwekkende is gewoon haar curve. Tot 2016 een goede subtopper en vanaf 2017 ineens wereldklasse en zo’n beetje de beste klimster ooitquote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:33 schreef Columbiafan het volgende:
[..]
Maar vertrouwen we zo iemand dan ook volledig als het op doping aankomt?
Als je vandaag de verschillen ziet moet je ook concluderen dat klimmen nog een niet ontgonnen gebied is in het wielrennen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:39 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik haar het meest ongeloofwaardig van iedereen op een fiets, mannen en vrouwen. Ja, ze traint naar verluidt absurd veel. Maar dan nog, de andere dames zullen ook niet stil zitten én AVV is 39! Maar het meest lachwekkende is gewoon haar curve. Tot 2016 een goede subtopper en vanaf 2017 ineens wereldklasse en zo’n beetje de beste klimster ooit. Dus antwoord op je vraag: nee.
en zij is de enige samen met Jumbo die doping gebruikt, want de geschiedenis heeft ons echt geleerd dat doping enkel door de winnaars gebruikt wordtquote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:39 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Persoonlijk vind ik haar het meest ongeloofwaardig van iedereen op een fiets, mannen en vrouwen. Ja, ze traint naar verluidt absurd veel. Maar dan nog, de andere dames zullen ook niet stil zitten én AVV is 39! Maar het meest lachwekkende is gewoon haar curve. Tot 2016 een goede subtopper en vanaf 2017 ineens wereldklasse en zo’n beetje de beste klimster ooit. Dus antwoord op je vraag: nee.
Rijd het maar eens dichtquote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:48 schreef franklop het volgende:
Voor dat gaatje had ELB zich misschien beter kunnen laten inlopen
Verschil met de groepen erachter is gewoon nog hetzelfde.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:53 schreef Salina het volgende:
Demi rijdt nog maar half nu.
Wel een flopshow vandaag (hier en in San Sebastian).
Demi verliest wel wat, maar dat gaat niet snel genoeg.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:54 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
Verschil met de groepen erachter is gewoon nog hetzelfde.
Ze gaan d'r toch nog pakken... Longo B begon te klimmen in tempo AvV, maar dat breekt haar zo te zien toch op.quote:
Groep Vos zit nog in de vallei.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:06 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Het wordt niet echt groter, dat is wel opvallend vind ik.
Afval op een plek waar het niet mag?quote:
En volgens mij laat hij nu nog een scheet ook.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:18 schreef Toby56 het volgende:
Omg, Nelissen ziet boobies en begint over "de geile trui."
Ja ik vind haar wel tof overkomen. Vooral in langere podcastsquote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:08 schreef Littlerabbit het volgende:
Zeker, niets mis mee.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:23 schreef Mansjester het volgende:
[..]
Ja ik vind haar wel tof overkomen. Vooral in langere podcasts
Ik was van plan om in September deze rit (min of meer) te rijden. Klim naar Kasteel Haut-K½nigsbourg is ook leuk.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:20 schreef Toby56 het volgende:
Ik ben geen wielertoerist, maar volgens mij is het hier gaaf klimmen en dalen, in de prachtige Vosges.
En dan heb je de Ballon d'Alsace ook nog.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:24 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik was van plan om in September deze rit (min of meer) te rijden. Klim naar Kasteel Haut-K½nigsbourg is ook leuk.
Vogezen in september, dan mag je wel je regenpak meenemen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:24 schreef Steven184 het volgende:
[..]
Ik was van plan om in September deze rit (min of meer) te rijden. Klim naar Kasteel Haut-K½nigsbourg is ook leuk.
Het is maar een korte afdaling.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:28 schreef Toby56 het volgende:
Van Vleuten in een hele belangrijke afdaling.
Ik doe me ogen dicht.
Het is nauwelijks een afdaling toch? Alleen de eerste 1.5 km, dan vlakt het af.quote:
Klopt, maar ze ging super voorzichtig door die bochten. Op zich begrijpelijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:34 schreef Felagund het volgende:
[..]
Het is nauwelijks een afdaling toch? Alleen de eerste 1.5 km, dan vlakt het af.
Gezien haar geschiedenis wel begrijpelijk ja.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:35 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Klopt, maar ze ging super voorzichtig door die bochten. Op zich begrijpelijk.
Nederlanders zijn binnen!quote:
Skūtsjesilen is ook belangrijkquote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
We laten alleen eerste twee zien en de rest zoekt u maar uit
Heb je wat tegen Nederlandse tradities of zo?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:40 schreef Frozen-assassin het volgende:
We laten alleen eerste twee zien en de rest zoekt u maar uit
Klonk meer een beetje als een aanklacht naar de rest die gewoon niet genoeg trainingsuren maakt.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:44 schreef -XOR- het volgende:
Dit interview. Aan zelfvertrouwen geen gebrek.
Annemiek haar schuld.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:45 schreef Littlerabbit het volgende:
Hier was echt geen klote aan trouwens terwijl ik het tot de bergetappes best aardig vond.
Als het dat weekend regent neem ik een andere afslag.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:26 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Vogezen in september, dan mag je wel je regenpak meenemen.
Fansels kin dat.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:45 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat kan toch gewoon op Omroep Fryslan?
Maar zelfs de tweede plek kon makkelijk solo harder dan de achtervolgers. Gewoon 3 losse groepjes en de uitkomst was al uren duidelijkquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |