abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205489649
Mja, Trump moet eerst nog maar eens zien dat hij d presidentskandidaat gaat worden in 2024, want de man is toch wel rap invloed aan het verliezen binnen de GOP.
ph'nglui mglw'nafh Cthulhu R'lyeh wgah'nagl fhtagn
  vrijdag 29 juli 2022 @ 13:30:54 #52
117098 Hathor
Effe niet
pi_205489650
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 13:25 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Maar het beleidsmatig afsnijden van Oekranse krijgsgevangenen, dat is toch van een andere beestachtige orde? Het is vrij evident dat Poetin hier het groene licht voor heeft gegeven.
Dat soort dingen deed Wagner al voor die hele toestand in Oekraine aan de orde was, ik denk dat Poetin daar zelfs geen invloed op heeft. In Afrika en het Midden Oosten hebben ze ook mensen gemarteld, ik denk dat daar op het web nog wel het een en ander over terug te vinden is. Wagner is momenteel zelfs aan het recruteren in Russische federale gevangenissen, waarbij zwaar gestraften zich kunnen inschrijven in ruil voor strafvermindering of vrijspraak, dan kun je wel raden met wat voor soort lui je te maken krijgt als die je dorp in komen rijden.
Radical islam is the snake in the grass.
Moderate islam is the grass that hides the snake.
  vrijdag 29 juli 2022 @ 13:31:09 #53
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_205489655
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 13:20 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Onderhandelen. Stoppen met miljarden sturen die in de zakken van die komiek en zn matties verdwijnen.
Precies waar Poetin op rekende toen hij hoopte op een herverkiezing van onze favoriete sinaasappel. Helaas ging Biden met het presidentschap aan de haal.
Huilen dan.
pi_205489743
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 13:30 schreef Hathor het volgende:

[..]
Dat soort dingen deed Wagner al voor die hele toestand in Oekraine aan de orde was, ik denk dat Poetin daar zelfs geen invloed op heeft. In Afrika en het Midden Oosten hebben ze ook mensen gemarteld, ik denk dat daar op het web nog wel het een en ander over terug te vinden is. Wagner is momenteel zelfs aan het recruteren in Russische federale gevangenissen, waarbij zwaar gestraften zich kunnen inschrijven in ruil voor strafvermindering of vrijspraak, dan kun je wel raden met wat voor soort lui je te maken krijgt als die je dorp in komen rijden.
Nog meer moorden, verkrachtingen, verminkingen en afsnijden van geslachtsdelen?
Wat een maffia staat is Rusland toch geworden!
  Moderator vrijdag 29 juli 2022 @ 13:39:06 #55
8781 crew  Frutsel
pi_205489746
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 13:18 schreef Aether het volgende:

[..]
Muur tussen Oekraine en Rusland bouwen.
Vermoedelijk niet. Alleen lidstaten die genoeg bijdragen aan de NAVO hebben recht op een muur :)

Trump had Oekraine "geruild" voor een actie tegen Iran, China of weet ik ut :)
pi_205489754
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 13:23 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Trump was aardig flink bezig om oorlog te zoeken met Iran. Daar plukken we nog steeds de wrange vruchten van.
Dus Trump was bezig om ruzie te zoeken met Iran maar Biden heeft geen ruzie gemaakt met Rusland?
pi_205489756
twitter

Noord-Macedoni stuurt al z'n overgebleven T-72 tanks naar Oekrane. ^O^

[ Bericht 2% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2022 13:40:38 ]
pi_205489780
quote:
7s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 13:31 schreef Isdatzo het volgende:

[..]
Precies waar Poetin op rekende toen hij hoopte op een herverkiezing van onze favoriete sinaasappel. Helaas ging Biden met het presidentschap aan de haal.
Dan was het nu waarschijnlijk een stuk rustiger geweest in Oekrane. Na die flater in Afghanistan is het bergafwaarts gegaan. Biden zat weer in zn kelder geloof ik? _O-
  vrijdag 29 juli 2022 @ 13:42:29 #59
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_205489785
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 13:41 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Dan was het nu waarschijnlijk een stuk rustiger geweest in Oekrane. Na die flater in Afghanistan is het bergafwaarts gegaan. Biden zat weer in zn kelder geloof ik? _O-
Geen idee wat je probeert te zeggen.
Huilen dan.
pi_205489788
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 13:41 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Wat?
  vrijdag 29 juli 2022 @ 13:42:52 #61
117098 Hathor
Effe niet
pi_205489791
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 13:38 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Nog meer moorden, verkrachtingen, verminkingen en afsnijden van geslachtsdelen?
Wat een maffia staat is Rusland toch geworden!
Je leest de meest ranzige dingen over die lui, zoals het anaal inbrengen van een stuk pvc pijp en daar dan prikkeldraad doorheen schuiven en dan eens flink gaan zitten roeren in de ingewanden. Je vraagt je of hoe ze het verzinnen.
  Moderator vrijdag 29 juli 2022 @ 13:45:46 #62
8781 crew  Frutsel
pi_205489817
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 12:31 schreef Wantie het volgende:

[..]
Geen idee.
Bij Georgi en Moldavi leeft dat ook niet, en over Tsjetsjeni zijn we inmiddels ook stil.
Tsjetsjenie is nooit een vrij land geweest zoals Oekrane toch?
Moldavie begrijp ik even niet? Of bedoel je het conflict uit de jaren 90?
Georgi wel. Dat was hetzelfde smerige Russische spelletje als wat je overal ziet. Dat had de wakeup call moeten zijn.

Elke voormalige sovjetstaat moet onder het juk van Putin blijven. Koste wat het kost en daarbij gaan de Russen over (veel) lijken. Echte onafhankelijkheid of democratie kun je wel vergeten daar.
  vrijdag 29 juli 2022 @ 13:49:51 #63
70357 Hyperdude
#MakeLanciaGreatAgain
pi_205489863
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 13:30 schreef xpompompomx het volgende:
Mja, Trump moet eerst nog maar eens zien dat hij d presidentskandidaat gaat worden in 2024, want de man is toch wel rap invloed aan het verliezen binnen de GOP.
Gelukkig is ie goed gezond. :P

How do we turn this world-class fuck-up into a world-class learning experience?
pi_205489872
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 13:49 schreef Hyperdude het volgende:

[..]
Gelukkig is ie goed gezond. :P

[ afbeelding ]
Lijkt wel stralingsziekte :D
  vrijdag 29 juli 2022 @ 14:01:50 #65
250282 fluitbekzeenaald2.0
Oi u luzi chervona kalyna
pi_205490032
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 13:42 schreef Hathor het volgende:

[..]
Je leest de meest ranzige dingen over die lui, zoals het anaal inbrengen van een stuk pvc pijp en daar dan prikkeldraad doorheen schuiven en dan eens flink gaan zitten roeren in de ingewanden. Je vraagt je of hoe ze het verzinnen.
Jezus -O-

Zo bekend staan is ook een tactiek op zich. Dit soort berichten komen ook bij de vijand aan en niemand wil zo aan zijn einde komen.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
pi_205490050
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 13:39 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Dus Trump was bezig om ruzie te zoeken met Iran maar Biden heeft geen ruzie gemaakt met Rusland?
Nope.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_205490058
twitter
pi_205490097
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 13:45 schreef Frutsel het volgende:

[..]
Tsjetsjenie is nooit een vrij land geweest zoals Oekrane toch?
Klopt, maar wel een smerige oorlog door Rusland in gevoerd, om de deelrepubliek weer in het gareel te krijgen.
Dergelijke acties zijn Servi duur komen te staan.

quote:
Moldavie begrijp ik even niet? Of bedoel je het conflict uit de jaren 90?
Moldavi heeft sinds 1991 Russische soldaten op hun grondgebied, om te helpen Transnistri deel te maken van Rusland.

quote:
Georgi wel. Dat was hetzelfde smerige Russische spelletje als wat je overal ziet. Dat had de wakeup call moeten zijn.

Elke voormalige sovjetstaat moet onder het juk van Putin blijven. Koste wat het kost en daarbij gaan de Russen over (veel) lijken. Echte onafhankelijkheid of democratie kun je wel vergeten daar.
Klopt, en Oekrane spant wel de kroon, maar stel dat Poetin wint en Oekrane wordt (deels) Russisch, denk niet dat we over 20 jaar daar nog veel drukte over maken.
zeer vocale Trump hater - VEM2012
pi_205490118
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 13:30 schreef Hathor het volgende:

[..]
Hoezo denk je dat Poetin daar geen invloed op heeft? In een oorlog gebeuren altijd verschrikkelijke dingen, maar een leider, vooral iemand zo machtig als Poetin, kan behoorlijk veel invloed uitoefenen.

Als Poetin wil dat het Russische leger zich gedraagt en aan de Geneefse conventie houdt, zou dat echt wel uitmaken.
  vrijdag 29 juli 2022 @ 14:08:44 #70
36431 bleiblei
Toogmakker:copyright:
pi_205490132
quote:
15s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 14:03 schreef xpompompomx het volgende:
[ twitter ]
Ja maar de Amerikanen/Nederlanders/etc. hebben ook ooit... :') .

En die arme Russische jongens die dit doen kunnen er ook niets aan doen dat ze naar Oekrane gestuurd zijn! :')
  Moderator vrijdag 29 juli 2022 @ 14:21:57 #71
8781 crew  Frutsel
pi_205490289
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 14:06 schreef Wantie het volgende:

[..]
Klopt, maar wel een smerige oorlog door Rusland in gevoerd, om de deelrepubliek weer in het gareel te krijgen.
Zeker waar.
quote:
Dergelijke acties zijn Servi duur komen te staan.
Je doelt nu op Kosovo? Wellicht dat de gruweldaden uit de Joegoslavie-oorlog iedereen nog op het netvlies lagen en dachten: niet nog een keer op de Balkan en in de Europese achtertuin, we moeten nu ingrijpen.

quote:
[..]
Moldavi heeft sinds 1991 Russische soldaten op hun grondgebied, om te helpen Transnistri deel te maken van Rusland.
Ja dat spelletje is toen al begonnen dat klopt. De kans dat Moldavie in een conflict gezogen wordt is groter naarmate de zuidelijke grens van de Oekraine gaat omvallen.

[..]
quote:
Klopt, en Oekrane spant wel de kroon, maar stel dat Poetin wint en Oekrane wordt (deels) Russisch, denk niet dat we over 20 jaar daar nog veel drukte over maken.
Dat hoef je niet te stellen, dat gaat gebeuren als we nu aan de zijlijn blijven toekijken. In mijn ogen zijn er maar twee mogelijkheden.
-Oekraine wordt volledig overlopen op de lange termijn en krijgt weer een marionet aan het roer die moet luisteren naar het Kremlin. En het is wachten op de volgende stap.
-Oekraine sluit een vredesverdrag en geeft Krim, Donetsk en Luhansk op. Over 15 jaar begint de ellende dan opnieuw aangezien het Russische spel dan opnieuw is begonnen met de aangrenzende regio's. En dan krijg je
Achteraf gezien hadden we destijds, toen de Oekraine nog bestond, met Putin moeten afrekenen, koste wat het kost

De derde mogelijkheid, actief ingrijpen en de Russen terug duwen over de bestaande grenzen en vandaar uit onderhandelen over vrede, is waarschijnlijk geen optie.

De VN blijkt maar weer een kansloos orgaan te zijn met hun "vetorecht" lidstaten.
pi_205490292
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 14:02 schreef Wantie het volgende:

[..]
Nope.
Het is gewoon fascinerend om te zien hoe de selectieve verontwaardiging z'n werk doet.
pi_205490306
Ja maar Azov zijn nazi's:
twitter
pi_205490349
quote:
15s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 14:23 schreef xpompompomx het volgende:
[ twitter ]
Schandalig dat dit gebeurt door een professionele leger. Er zijn grenzen aan oorlogvoeren, en dit zou aangepakt moeten woorden door diezelfde leger.

Maar ja, huursoldaten eh, daar kun je alles op afschuiven.
  vrijdag 29 juli 2022 @ 14:31:25 #75
pi_205490365
quote:
15s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 14:23 schreef xpompompomx het volgende:
[ twitter ]
Ja maar... Amerika!

Afschuwelijk natuurlijk. Die arme man. Ook niet goed voor de Oekranse moraal vrees ik, en dat is natuurlijk precies wat ze wilden bereiken.
Fluitbekzeenaalden zijn verwant aan de zeenaalden, de zeepaardjes en de trompetzeenaalden.
Van die laatste groep onderscheiden ze zich door de draadvormige verlenging van de middelste staartvinstralen (die bij de trompetzeenaalden ontbreken).
  vrijdag 29 juli 2022 @ 14:32:35 #76
pi_205490374
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 14:26 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Soort religie.
Er staan nog wat vragen aan je open.
pi_205490378
quote:
9s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 14:31 schreef fluitbekzeenaald2.0 het volgende:

[..]
Ja maar... Amerika!

Afschuwelijk natuurlijk. Die arme man. Ook niet goed voor de Oekranse moraal vrees ik, en dat is natuurlijk precies wat ze wilden bereiken.
Daar ben ik niet zo bang voor want zulke dingen bereiken vaak het tegenovergestelde van wat ze er mee willen bereiken. Oekrane zal hier alleen maar vastberadener van worden.
  vrijdag 29 juli 2022 @ 14:34:00 #78
pi_205490382
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 14:28 schreef YStec het volgende:

[..]
Schandalig dat dit gebeurt door een professionele leger. Er zijn grenzen aan oorlogvoeren, en dit zou aangepakt moeten woorden door diezelfde leger.

Maar ja, huursoldaten eh, daar kun je alles op afschuiven.
Sterker nog, dit soort verschrikkingen wordt gewoon categorisch ontkend. "In scne gezet door Oekrane om Rusland in diskrediet te brengen".
  vrijdag 29 juli 2022 @ 14:34:55 #79
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_205490390
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 14:22 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Het is gewoon fascinerend om te zien hoe de selectieve verontwaardiging z'n werk doet.
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 14:26 schreef NeeOfTochJA het volgende:

[..]
Soort religie.
Inderdaad heel bijzonder hoe sommigen blijkbaar gigantisch verontwaardigd zijn wanneer Oekraense mensen het, ondanks de verschrikkelijke omstandigheden, toch een beetje gezellig met elkaar proberen te hebben terwijl er anderzijds met geen enkel woord gerept wordt over de barbaarse Russische misdragingen in hun buurland.

twitter
Huilen dan.
  vrijdag 29 juli 2022 @ 14:37:27 #80
117098 Hathor
Effe niet
pi_205490411
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 14:07 schreef luxerobots het volgende:

[..]
Hoezo denk je dat Poetin daar geen invloed op heeft? In een oorlog gebeuren altijd verschrikkelijke dingen, maar een leider, vooral iemand zo machtig als Poetin, kan behoorlijk veel invloed uitoefenen.

Als Poetin wil dat het Russische leger zich gedraagt en aan de Geneefse conventie houdt, zou dat echt wel uitmaken.
Wat ik daarmee bedoel is dat ik denk dat hij ze gewoon de vrije hand laat, zoiets van doe maar wat je zelf wil. De twee leiders van de organisatie Yevgeny Prigozhin en Dmitry Utkin zijn persoonlijke kennissen van Poetin en ik denk niet dat die overal toestemming voor hoeven te vragen. Prigozhin is een of andere oligarch en de geldschieter van het hele clubje en Utkin is ex special forces en veteraan uit de oorlog in Tsjetsjenie. Als je die laatste trouwens googled dan begrijp je niet hoe Rusland kan blijven volhouden dat ze tegen nazi's strijden, die gast heeft notabene zelf het SS logo op zijn borstbeen getattoeerd. :')
  vrijdag 29 juli 2022 @ 14:38:13 #81
pi_205490414
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 14:33 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Daar ben ik niet zo bang voor want zulke dingen bereiken vaak het tegenovergestelde van wat ze er mee willen bereiken. Oekrane zal hier alleen maar vastberadener van worden.
Het is een volk met een bewonderenswaardige mentaliteit. Ik hoop dat je gelijk hebt.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_205490432
twitter

Gaat veel propoganda over de vernietiging van UA POW’s in azovstal.
Is dit al confirmed?
Vakman pur sang
  vrijdag 29 juli 2022 @ 14:40:30 #83
pi_205490436
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 14:37 schreef Hathor het volgende:

[..]
Wat ik daarmee bedoel is dat ik denk dat hij ze gewoon de vrije hand laat, zoiets van doe maar wat je zelf wil. De twee leiders van de organisatie Yevgeny Prigozhin en Dmitry Utkin zijn persoonlijke kennissen van Poetin en ik denk niet dat die overal toestemming voor hoeven te vragen. Prigozhin is een of andere oligarch en de geldschieter van het hele clubje en Utkin is ex special forces en veteraan uit de oorlog in Tsjetsjenie. Als je die laatste trouwens googled dan begrijp je niet hoe Rusland kan blijven volhouden dat ze tegen nazi's strijden, die gast heeft notabene zelf het SS logo op zijn borstbeen getattoeerd. :')
Rusland gebruikt het woord nazi niet volgens de definitie van nazi, maar gewoon voor iedereen die het niet met ze eens is of die ze lastig vinden. Het staat in hun retoriek volledig los van hoe wij het woord kennen.

Denk ik.
pi_205490456
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 13:25 schreef grrrrg het volgende:

[..]
Maar het beleidsmatig afsnijden van Oekranse krijgsgevangenen, dat is toch van een andere beestachtige orde? Het is vrij evident dat Poetin hier het groene licht voor heeft gegeven.
Er is geen "testikelafsnijbevel", dit is gewoon de standaard modus operandi van Russen.
“[i]Waat ein waer, waat ein waer[/i]” zei Mien taege Bair en Bair neukdje Mien door ut banksjtil haer.
  vrijdag 29 juli 2022 @ 14:47:49 #85
140043 Isdatzo
Born in the echoes.
pi_205490500
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 14:43 schreef DDDDDaaf het volgende:

[..]
Er is geen "testikelafsnijbevel", dit is gewoon de standaard modus operandi van Russen.
Dit.

Niet van alle Russen, maar de Russen die iets te vertellen hebben vinden het al decennialang klaarblijkelijk allemaal niet zo'n probleem.
Huilen dan.
pi_205490507
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 14:39 schreef Lospedrosa het volgende:
[ twitter ]
Gaat veel propoganda over de vernietiging van UA POW’s in azovstal.
Is dit al confirmed?
Rusland doet inderdaad haar uiterste best het nieuws over de ballensnijder te overschreeuwen.
pi_205490542
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 14:48 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Rusland doet inderdaad haar uiterste best het nieuws over de ballensnijder te overschreeuwen.
Nou ja 40 gevangen pow’s vernietigen en 100 gewonden voordat ze een proces tegemoet zien is ook nogal wat.
Maar ze roepen beide dat beide het gedaan zouden kunnen hebben.
Niet duidelijk, wel duidelijk dat het gebeurt is.
Vakman pur sang
pi_205490608
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 14:50 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Nou ja 40 gevangen pow’s vernietigen en 100 gewonden voordat ze een proces tegemoet zien is ook nogal wat.
Maar ze roepen beide dat beide het gedaan zouden kunnen hebben.
Niet duidelijk, wel duidelijk dat het gebeurt is.
Rusland liegt vrijwel per definitie, zie bijvoorbeeld afgelopen weekend toen ze die raketten op de haven in Odessa hebben afgeschoten. Ergo: de Russen zullen het wel gedaan hebben. Waarom zou Oekrane Oekraense krijgsgevangenen gaan bombarderen?

[ Bericht 3% gewijzigd door #ANONIEM op 29-07-2022 14:56:23 ]
  Moderator vrijdag 29 juli 2022 @ 14:57:03 #89
8781 crew  Frutsel
pi_205490656
De Himars-raketten treffen nu ook doel op objecten die geen munitie-opslagplaatsen blijken te zijn.
In de plaats Olenivka (vlakbij de stad Donetsk) worden Oekraense militairen vastgehouden die voor uitlevering met Russische POW's klaar waren om geruild te worden. Dit waren Oekraense militairen die gevochten hadden in Marioepol, en die niet van oorlogsmisdaden door de Russen beschuldigd werden, maar nog niet geruild konden worden omdat er nu nog te weinig Russische uitruilsoldaten aan de andere kant waren.

De Himarsraket kwam op de gevangenisbarakken neer, waardoor er straks minder uit te leveren valt. 40 doden en 130 gewonden,.

pi_205490672
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 14:59 schreef Idisrom het volgende:
De Himars-raketten treffen nu ook doel op objecten die geen munitie-opslagplaatsen blijken te zijn.
In de plaats Olenivka (vlakbij de stad Donetsk) worden Oekraense militairen vastgehouden die voor uitlevering met Russische POW's klaar waren om geruild te worden. Dit waren Oekraense militairen die gevochten hadden in Marioepol, en die niet van oorlogsmisdaden door de Russen beschuldigd werden, maar nog niet geruild konden worden omdat er nu nog te weinig Russische uitruilsoldaten aan de andere kant waren.

De Himarsraket kwam op de gevangenisbarakken neer, waardoor er straks minder uit te leveren valt. 40 doden en 130 gewonden,.

Propoganda?
Vakman pur sang
pi_205490727
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 15:00 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Propoganda?
En een nogal hoog conspiracy-gehalte. I call BS.
pi_205490751
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 14:59 schreef Idisrom het volgende:

Hoe weet je zo zeker dat het een HIMARS raket was?
pi_205490783
quote:
5s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 15:07 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Hoe weet je zo zeker dat het een HIMARS raket was?
Er zijn fragmenten van de raket gevonden.
pi_205490799
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 15:11 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Er zijn fragmenten van de raket gevonden.
Ja, dat filmpje heb ik ook gezien. Maar wat scherven en fragmenten van buizen kunnen van alles zijn.
pi_205490806
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 15:13 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ja, dat filmpje heb ik ook gezien. Maar wat scherven en fragmenten van buizen kunnen van alles zijn.
Ja zou kunnen, ik heb er geen verstand van.
Of misschien gebruikten ze de gevangenen als menselijk schild voor de munitieopslag.
pi_205490817
quote:
0s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 15:14 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Ja zou kunnen, ik heb er geen verstand van.
Ja, ik ook niet. Maar is een aardig aantal mensen dat nogal stellig verkondigd dat om een HIMARS zou gaan, dus ik vraag me af hoe ze dat toch allemaal zo zeker denken te weten.
pi_205490819
quote:
1s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 14:56 schreef J.B. het volgende:

[..]
Rusland liegt vrijwel per definitie, zie bijvoorbeeld afgelopen weekend toen ze die raketten op de haven in Odessa hebben afgeschoten. Ergo: de Russen zullen het wel gedaan hebben. Waarom zou Oekrane Oekraense krijgsgevangenen gaan bombarderen?
Van Rusland is het ook raar want dat was ruilmateriaal voor eigen pow’s.
Hoe dan ook, het is een enorm bloedige oorlog (zoals altijd?)
Vakman pur sang
  vrijdag 29 juli 2022 @ 15:16:52 #99
243458 LitmanenAFCA
Gracie Jiu Jitsu
pi_205490821
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 15:13 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Meestal staan er wel serienummers etc op munitie. Maar klinkt als broodje aap.
pi_205490827
quote:
2s.gif Op vrijdag 29 juli 2022 15:16 schreef xpompompomx het volgende:

[..]
Ja, ik ook niet. Maar is een aardig aantal mensen dat nogal stellig verkondigd dat om een HIMARS zou gaan, dus ik vraag me af hoe ze dat toch allemaal zo zeker denken te weten.
Vlg mij worden alle himars inslagen gevolgd en zijn te herleiden door de VS.
Vakman pur sang
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')