Precies. Frank was geen tactisch wonder en zijn people skills lijken me ook niet best. Maar hij moest ook wel werken met een partij brandhout zegquote:Op zaterdag 30 juli 2022 01:39 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Precies wat ik zei, ben hem wel dankbaar uiteindelijk dat hij het geflikt heeft.
Ik vond hem ook niet alle jaren slecht maar hij begon wel steeds meer een resultaattrainer te worden en als je dat dan niet haalt blijft er weinig over.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 08:23 schreef TornadoDK het volgende:
[..]
Precies. Frank was geen tactisch wonder en zijn people skills lijken me ook niet best. Maar hij moest ook wel werken met een partij brandhout zeg
Meer geluk dan wijsheid met de waardeloze concurrentie in die jaren lijkt me. Lachwekkend lage puntenaantallen. En hij moest met middelmatig materiaal werken maar dat gold voor de concurrentie natuurlijk ook.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 01:39 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Precies wat ik zei, ben hem wel dankbaar uiteindelijk dat hij het geflikt heeft.
Ben blij dat het niet op een zondag isquote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
Eindelijk weer metsjday.![]()
Toch wel weer enorm zin an.
Mexico is een leuk land heb ik gehoord.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:29 schreef Mani89 het volgende:
Een speler die op zijn 24ste nog in Mexico voetbalt. Voelt als een AZ-aankoop.
Toch nog kaarten kunnen regelen dus dat wordt weer mooiquote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:13 schreef maxi-mus het volgende:
Eindelijk weer metsjday.![]()
Toch wel weer enorm zin an.
En in die Midden/Zuid-Amerikaanse bananenrepublieken klopt ook zelden een paspoort. Next.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:29 schreef Mani89 het volgende:
Tagliafico kwam ook pas laat naar Europaquote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:29 schreef Mani89 het volgende:
Eerste pilsie is van mijquote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:32 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Toch nog kaarten kunnen regelen dus dat wordt weer mooi
Hoeft niet zoveel te zeggen natuurlijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:29 schreef Mani89 het volgende:
Op zijn 20ste pas.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 11:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Tagliafico kwam ook pas laat naar Europa
Was jou niet gelukt gezien je bizar late reactie op het nieuws.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 14:18 schreef RipCity het volgende:
Gelukje voor Ajax zeg dat Haller net op tijd verkocht.
Hoezo? Net pas bekend geworden dat het kwaadaardig is.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 14:22 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Was jou niet gelukt gezien je bizar late reactie op het nieuws.
Is totaal niet belangrijk op dit moment natuurlijk. Zijn gezondheid gaat voor dat geld.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 14:18 schreef RipCity het volgende:
Gelukje voor Ajax zeg dat Haller net op tijd verkocht.
Vond het gewoon niet zo'n leuke post/insteekquote:Op zaterdag 30 juli 2022 14:24 schreef RipCity het volgende:
[..]
Hoezo? Net pas bekend geworden dat het kwaadaardig is.
https://www.vi.nl/nieuws/(...)r-kwaadaardige-tumor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |