Oja, dan wel inderdaad.quote:Op zondag 31 juli 2022 01:13 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja, waarom niet?
Als ajax de Jc schaal verliest dan is het toch maar een oefenpot
Toch is Blind opbouwend nog wel echt heel belangrijk. Die geeft heel wat bruikbare ballen naar voren die van uitzonderlijke klasse zijn. Lijkt me een lastige voor een trainer, want verdedigend is het echt oogaids.quote:Op zondag 31 juli 2022 07:46 schreef Bugno3 het volgende:
Teksten als "we moeten beter verdedigen" en "het was verdedigend zorgwekkend" maken nou ook niet echt direct de indruk dat Alfred J. weet waar het misgaat. Ik denk ook niet dat hij de ballen heeft Blind te wisselen. Ik had toch echt Bassey centraal verwacht, maar die gaat dus linksback spelen.
Blind centraal gaat dit jaar een hilarische rubriek voor de tegenstander worden. Ik heb wel 12 GIF-waardige "sprints" gezien gisteren.
Hij is aan de bal sterk ja, maar in de huidige situatie, waarbij alleen Timber een zekerheidje achterin is, is Blind niet te handhaven wat mij betreft. Zeker niet als we nog steeds zo ver van de eigen goal spelen.quote:Op zondag 31 juli 2022 08:02 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Toch is Blind opbouwend nog wel echt heel belangrijk. Die geeft heel wat bruikbare ballen naar voren die van uitzonderlijke klasse zijn. Lijkt me een lastige voor een trainer, want verdedigend is het echt oogaids.
Hopelijk speelt hij ook gewoon in Europese wedstrijden.quote:Op zondag 31 juli 2022 07:46 schreef Bugno3 het volgende:
Blind centraal gaat dit jaar een hilarische rubriek voor de tegenstander worden. Ik heb wel 12 GIF-waardige "sprints" gezien gisteren.
Ik denk niet dat Alfred publiekelijk gaat aanstippen waar het fout gaat he. Dat gaat ie intern doen...quote:Op zondag 31 juli 2022 07:46 schreef Bugno3 het volgende:
Teksten als "we moeten beter verdedigen" en "het was verdedigend zorgwekkend" maken nou ook niet echt direct de indruk dat Alfred J. weet waar het misgaat. Ik denk ook niet dat hij de ballen heeft Blind te wisselen. Ik had toch echt Bassey centraal verwacht, maar die gaat dus linksback spelen.
Dus op basis van één invalbeurt gaan we concluderen dat Bassey linksback gaat spelen? Dat lijkt me compleet onlogisch. Dat zou betekenen dat je deze transferperiode twee verdedigers hebt gehaald en dat zouden beiden linksbacks zijn. Nee, de meest logische verklaring is dat Bassey als vervanger van Martinez is gehaald, maar dat hij zijn eerste minuten in het team op de 'makkelijkere' backpositie mocht maken. Ik verwacht hem gewoon vast als LCV.quote:Op zondag 31 juli 2022 07:46 schreef Bugno3 het volgende:
Dat is in verleden wel gebeurt, maar dat wilde men niet meer omdat er anders onnodig druk vanuit spelers en publielk op de scheids komt, wat mij betreft stoppen we helemaal met de VAR en anders het hockey systeem waarbij de coach 1 keer per helft een var moment mag aanvragen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 23:39 schreef Themeparktommy het volgende:
Is er al ergens een uitgebreide samenvatting te vinden? In het stadion waren de VAR momenten maar onduidelijk weer. Wordt echt tijd dat ze dat laten zien in het stadion.
Dat afstandschot was geen fout, ik weet niet of je zelf keeper bent geweest (ik wel), maar dan zou je weten hoe kut zo een zwabber bal is, je volgt namelijk een lijn en daar positioneer je je op, echter op zo een 10 meter afstand zie je dan in 1 keer de lijn veranderen waardoor je nog moet corrigeren waardoor het er heel knullig uit ziet. Mijn inziens draagt het er tegenwoordig aan bij dat die moderne ballen veel te licht zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 22:04 schreef koffiekoekjes het volgende:
Gorter gewoon een -1
Die mag dus echt niet meer keepen bij Ajax
Laat Pasveer z'n ding gewoon doen en haal een leuke 2e keeper met ervaring in het buitenland.
Pasveer deed het vorig jaar gewoon prima, ook in de CL.
De VAR is, samen met tijdrekken, de grootste ellende van voetbal.quote:Op zondag 31 juli 2022 08:41 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is in verleden wel gebeurt, maar dat wilde men niet meer omdat er anders onnodig druk vanuit spelers en publielk op de scheids komt, wat mij betreft stoppen we helemaal met de VAR en anders het hockey systeem waarbij de coach 1 keer per helft een var moment mag aanvragen.
Schei toch uit man. Hij hoeft die bal niet klemvast te hebben, dat is inderdaad lastig om de redenen die jij noemt.quote:Op zondag 31 juli 2022 08:43 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat afstandschot was geen fout, ik weet niet of je zelf keeper bent geweest (ik wel), maar dan zou je weten hoe kut zo een zwabber bal is, je volgt namelijk een lijn en daar positioneer je je op, echter op zo een 10 meter afstand zie je dan in 1 keer de lijn veranderen waardoor je nog moet corrigeren waardoor het er heel knullig uit ziet. Mijn inziens draagt het er tegenwoordig aan bij dat die moderne ballen veel te licht zijn.
Nou ja, 'prijzen'. Het is allemaal niet zo belangrijk.quote:Op zondag 31 juli 2022 08:45 schreef PietjePuk2000 het volgende:
16 edities van de Cruijfschaal in de eigen Arena, 10(!) keer verloren.Waaronder van Feyenoord, Utrecht, PEC, Twente en maar liefst 5 keer van PSV.
Dan ga je wel heel slordig om met prijzen, echt lachwekkende statistieken.
Het was gewoon weer heel pijnlijk allemaal en dat gold eigenlijk voor alle verloren edities die ik heb meegemaakt. (Tegen PEC in 2014 en vorig jaar die 0-4 wel als absolute dieptepunten) Frustraties, opstootjes en aan het eind van de rit vaak geen schaal.quote:Op zondag 31 juli 2022 08:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou ja, 'prijzen'. Het is allemaal niet zo belangrijk.
Hoewel, als je de hoeveelheid frustraties, kansloze overtredingen en het totaal debiele gedrag van Antony hebt gezien dan kun zou je bijna denken dat de CL-finale verloren is gegaan.
Ajax wilde wel heel graag winnen. Als dit prijsje al zulke frustraties geeft, dan gaan we heel wat rode kaarten zien in Europa.
Vooral opvallend dat mannen als Bergwijn, Antony en Kudus hun frustraties niet voetballend kwijt kunnen en gaan schoppen en zuigen. Van Alvarez ben ik niet anders gewend, maar van die drie zou ik toch meer verwachten.quote:Op zondag 31 juli 2022 08:55 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Het was gewoon weer heel pijnlijk allemaal en dat gold eigenlijk voor alle verloren edities die ik heb meegemaakt. (Tegen PEC in 2014 en vorig jaar die 0-4 wel als absolute dieptepunten) Frustraties, opstootjes en aan het eind van de rit vaak geen schaal.
Geen idee waar het aan ligt want in de Eredivisie en beker verliest Ajax thuis vrijwel nooit. Maar dit kan niet.
Antony is echt vreselijk. Zelfs als Ajacied zou ik hem uitkotsen.quote:Op zondag 31 juli 2022 08:58 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Vooral opvallend dat mannen als Bergwijn, Antony en Kudus hun frustraties niet voetballend kwijt kunnen een gaan scoren en zuigen. Van Alvarez ben ik niet anders gewend, maar van die drie zou ik toch meer verwachten.
Antony zal wel balen dat de topclubs niet in de rij staan voor zijne grootheid. Kan frustraties geven natuurlijk.
Waar ligt het aan dat de Cruijffschaal vaak zo'n lachwekkende vertoning is volgens jou? Gewoon onderschatting? Want deze statistieken kunnen natuurlijk niet.quote:
Een keeper wacht altijd zijn moment af om zich te kunnen bewijzen. De JC schaal is prestige maar er hangt geen loeizwaar gewicht aan. Dus met die leeuwenkuil valt het wel wat mee. En met verlies is je prestaties laten zien ook gewoon aan de orde.quote:Op zondag 31 juli 2022 07:20 schreef Rode_Wijn het volgende:
Wel logisch dat verdedigend nog niet lekker loopt. Die is bijna compleet vervangen. Dit soort wedstrijden zijn dan eigenlijk wel heel functioneel om alles snel bloot te leggen.
Middenveld voor de wissels liep niet slecht. Taylor fanatiek een paar keer. Wel wat meer balans nodig. Ik hoop op Kudus.
Aanval is wel heel druk. Maar niet perse erg. Maak mij toch wel zorgen over de dure aankopen dus hebben we nog wat te kiezen.
Algemeen genomen is het zoeken naar balans en misschien nog een spelertje erbij.
En dan Gorter, man man. Dan staat Pasveer erachter maar dat is toch ook maar weer afhankelijk van geluk of hij het weer oppikt. Aan de andere kant begon ook Pasveer niet heel sterk. Maar wat denk Schreuder nu om zo'n gast voor de leeuwen te gooien om in 1 klap zijn zelfvertrouwen te slopen? Uiteraard is dat achterafgelul maar dit risico was wel behoorlijk
Eens maar om dat nou gelijk als enorme fout te zien....quote:Op zondag 31 juli 2022 08:47 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Schei toch uit man. Hij hoeft die bal niet klemvast te hebben, dat is inderdaad lastig om de redenen die jij noemt.
Maar een bal naar de zijkant wegstompen is echt niet zo ingewikkeld. Dat is gewoon een onderdeel van de reflexen die je als keeper op dit niveau MOET hebben.
Ik denk dat je met Pasveer een prima keeper hebt, doet niet al te veel gekke dingen en staat er gewoon.quote:Op zondag 31 juli 2022 09:08 schreef Landgeld het volgende:
Ajax mag heel snel een nieuwe keeper en verdediger halen deze weken.
Anders wordt Champions League een drama.
Ik vond het van beide kanten flink opgefokt. Zowel PSV als Ajax stormden bij elke beslissing ook en masse op Higler af. Bijzonder.quote:Op zondag 31 juli 2022 08:50 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
[..]
Nou ja, 'prijzen'. Het is allemaal niet zo belangrijk.
Hoewel, als je de hoeveelheid frustraties, kansloze overtredingen en het totaal debiele gedrag van Antony hebt gezien dan kun zou je bijna denken dat de CL-finale verloren is gegaan.
Ajax wilde wel heel graag winnen. Als dit prijsje al zulke frustraties geeft, dan gaan we heel wat rode kaarten zien in Europa.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |