ik ben al 35 never nooit dat ik naar sgool gaquote:Op vrijdag 29 juli 2022 00:39 schreef Näsenbar het volgende:
Dan ga je toch lekker ergens anders naar school?
In de post hiervoor, niet eens 10 minuten voor de post die ik nu quote, schreef je school nog met sch in plaats van g. Erg doorzichtige en matige act, of je moet in de tussentijd 4 gladiators gedronken hebben.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 00:44 schreef corehype het volgende:
[..]
ik ben al 35 never nooit dat ik naar sgool ga
alle moeite dat sgoleiren nu doen aan sgool kunnen ze beter stoppen in youtube dan worden ze nog kk ryk ook
hoeveel mensen van de uni hebben een lambo?
zo zie je maar hoe shit neerlands onerderwys wasquote:Op vrijdag 29 juli 2022 01:47 schreef Näsenbar het volgende:
[..]
In de post hiervoor, niet eens 10 minuten voor de post die ik nu quote, schreef je school nog met sch in plaats van g. Erg doorzichtige en matige act, of je moet in de tussentijd 4 gladiators gedronken hebben.
@mailyquote:Op vrijdag 29 juli 2022 00:35 schreef corehype het volgende:
Wat een achterlijk systeem heeft Nederland ook met het middelbare school
Nergens elders ter wereld heb je anno 2022 nog steeds dat als je pa een loodgieter is dan ga je naar vmbo kader en als ze advocaat zijn dan ga je gymnasium
Hoe de neuk moet je dit aan expats uitleggen?
' ja op je 11e moet je kiezen voor je leven en dan mag je al bepalen of je loodgieter wordt op je 12e en heel misschien is er nog een omweg en dan heel heel misschien kan je op je 20/21e nog tandarts worden als je wilt maar is niet de gewoonte en als je mbo doet heet dat eigenlijk soort van associate degreei n het buitenland.... '
en dan nog het verschil tussen hbo en wodat valt nog met het bachelor stelsel mee maar is ook niet meer van deze tijd
plus op de middelbare school leer je eerder hoe je een tranny flag moet tekenen dan hoe je je belasting moet doen, waarom zou je uberhaupt nog iets anders dan zoom lessen willen volgen?
klagt: teregt
bonusklagt: loodgieters verdienen vaak meer dan mensne die studieeren en geslaagt zyn
antiklagt; en zo heurt het!
Jazeker!quote:Op vrijdag 29 juli 2022 10:40 schreef spleeh het volgende:
Hoezo is dit probleem alleen in Nederland?
Hebben kinderen in USA waarvan de ouders geen geld hebben kans op een dure opleiding aan een universiteit?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The world outside is burning with a brand new light but it isn't one that makes me feel warm. Don't go mistaking your house burning down for the dawn - Frank Turner
Stilaan weer op topniveau na jaren als fietsende hamburger
Simpel, niet met expats praten.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 00:35 schreef corehype het volgende:
Jouw opleiding had geen Nederlandse les?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 00:35 schreef corehype het volgende:
Nergens elders ter wereld heb je anno 2022 nog steeds dat als je pa een loodgieter is dan ga je naar vmbo kader en als ze advocaat zijn dan ga je gymnasium
' ja op je 11e moet je kiezen voor je leven en dan mag je al bepalen of je loodgieter wordt op je 12e en heel misschien is er nog een omweg en dan heel heel misschien kan je op je 20/21e nog tandarts worden als je wilt maar is niet de gewoonte en als je mbo doet heet dat eigenlijk soort van associate degreei n het buitenland.... '
en dan nog het verschil tussen hbo en wodat valt nog met het bachelor stelsel mee maar is ook niet meer van deze tijd
plus op de middelbare school leer je eerder hoe je een tranny flag moet tekenen dan hoe je je belasting moet doen, waarom zou je uberhaupt nog iets anders dan zoom lessen willen volgen?
bonusklagt: loodgieters verdienen vaak meer dan mensne die studieeren en geslaagt zyn
Nee kan je nagaan hoe slegt het wasquote:Op vrijdag 29 juli 2022 11:09 schreef Innisdemon het volgende:
[..]
Jouw opleiding had geen Nederlandse les?
Ik wil expats gewoon keihard neukenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 10:55 schreef C.L.Werner het volgende:
[..]
Simpel, niet met expats praten.
Slotje
Dit.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 11:20 schreef Eightyone het volgende:
En dan moet je ook nog uitleggen dat het lagere/medium-niveau-gedeelte (vmbo) uit vier leerwegen bestaat, dat er voor de mensen die dat (nog) niet aan kunnen ook nog praktijkonderwijs bestaat, dat er voor de bollebozen nog een verschil is tussen atheneum en gymnasium, enzovoort.
Welk kleur is je lambo?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 11:20 schreef knoopie het volgende:
Wat een ontzettend trolltopic. Ik ben de laatste die gaat beweren dat alles in Nederland perfect is, maar ons onderwijssysteem is verre van het slechtste ter wereld.
En mijn ouders zijn arm. Ik moest mijn hele studie zelf betalen, inclusief op kamers wonen, want mijn ouders woonden te ver om heen en weer te reizen elke dag. En die studieschuld was het meer dan waard. Ik zou het meteen weer doen.
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 00:35 schreef corehype het volgende:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |