SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 22 januari 2025 19:50 schreef Bugno3 het volgende:
Stukje Pelle, stukje Cannavaro, stukje Totti.
Dat vissen wat Ab moest doen leek me juist niet helemaal 70+ proof.quote:Op donderdag 28 juli 2022 20:55 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Ted had leukere mannen willen hebben.
En Ted kan ineens niet met een gemiddelde 70+ hobby (vissen, golfen) overweg.
Maar alles voor een reality serie
quote:
Nee joh Ab was het aas van de bemanning hahahhah werd gewoon gebruikt.quote:Op donderdag 28 juli 2022 21:01 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Dat vissen wat Ab moest doen leek me juist niet helemaal 70+ proof.
Hij liep helemaal rood aan en zat uren vast in dat stoeltjequote:Op donderdag 28 juli 2022 21:01 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Nee joh Ab was het aas van de bemanning hahahhah werd gewoon gebruikt.
Zal vast wel eens een figurant zijn geweest.quote:Op donderdag 28 juli 2022 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Is Harmjan ooit in een programma geweest?
We wachten al dagen op Astridquote:
Hij kwam mij ook bekend voor, maar ik zou niet weten waarvanquote:Op donderdag 28 juli 2022 21:02 schreef Pisces29 het volgende:
Is Harmjan ooit in een programma geweest?
Dat mag, want sportschoenen zijn ordinair.quote:Op donderdag 28 juli 2022 21:08 schreef AgnesGru het volgende:
Ted schept nu toch ook op over haar grond en huizen die ze wil bouwen?
Is dit niet een normaal leven voor 70?quote:Op donderdag 28 juli 2022 21:07 schreef Breekfast het volgende:
Ted had jongere mannen moeten kiezen. Ze is nog veel te ondernemend voor een gemiddeld 70+ bestaan.
Of een bouwvakkerquote:Op donderdag 28 juli 2022 21:09 schreef kibo het volgende:
Aha de aap komt uit de mouw, Ted zoekt een geldschieter
En een zender die die serie komt filmenquote:Op donderdag 28 juli 2022 21:09 schreef kibo het volgende:
Aha de aap komt uit de mouw, Ted zoekt een geldschieter
Maar hebben die ook gereageerd?quote:Op donderdag 28 juli 2022 21:07 schreef Breekfast het volgende:
Ted had jongere mannen moeten kiezen. Ze is nog veel te ondernemend voor een gemiddeld 70+ bestaan.
Videoland-seriequote:Op donderdag 28 juli 2022 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En een zender die die serie komt filmen
Ahh Kasteelvrouwe Tedquote:Op donderdag 28 juli 2022 21:10 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
En een zender die die serie komt filmen
Zit daar ook iets op voor 70+ ?quote:
Ted is hier niet populair merk ik, maar ik vind Ted voor haar leeftijd(68) nog behoorlijk, ad-rem/vlot/ondernemendquote:Op donderdag 28 juli 2022 21:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Is dit niet een normaal leven voor 70?
Zou niet kijkenquote:
Nee, nieuwe markt in plaats van een gillende homofiel en dochter met gemaakte toneelstukjes.quote:
Oh dat is ze zeker weten voor een bijna 70 jarige. En dan nog vol toekomstplannen, daar neem ik mijn petje voor af. Ze komt alleen niet zo sympathiek over. Vol van zichzelf en ondertussen sneren naar/over de mannen.quote:Op donderdag 28 juli 2022 21:13 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ted is hier niet populair merk ik, maar ik vind Ted voor haar leeftijd(68) nog behoorlijk, ad-rem/vlot/ondernemend. Bij de gemiddelde 70+er zal dat toch al wel een stuk minder zijn.
Ik vind 68 best apart om minder actief en mondig dan dit te zijnquote:Op donderdag 28 juli 2022 21:13 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Ted is hier niet populair merk ik, maar ik vind Ted voor haar leeftijd(68) nog behoorlijk, ad-rem/vlot/ondernemend. Bij de gemiddelde 70+er zal dat toch al wel een stuk minder zijn.
Ik vind het allemaal vreemde of aandachtsgeile figuren.quote:Op donderdag 28 juli 2022 21:13 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Max+quote:Op donderdag 28 juli 2022 21:14 schreef DKUp het volgende:
[..]
Nee, nieuwe markt in plaats van een gillende homofiel en dochter met gemaakte toneelstukjes.
Omgquote:Op donderdag 28 juli 2022 21:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Max+
Het nieuwe Disney+ @:Lenny_Leonard
Die Maureen vind ik leuk.quote:Op donderdag 28 juli 2022 21:16 schreef Groepfunder het volgende:
Maureen is wel lekker adrem. Heel benieuwd hoe dat zich verder gaat ontwikkelen bij Richard.
quote:Op donderdag 28 juli 2022 21:01 schreef tja77 het volgende:
Ik kijk dit voor het eerst, maar zitten hier vuige seksscenes in?
En toch blijft het een leuke vent en vooral leuk vermaakquote:Op donderdag 28 juli 2022 21:23 schreef Pierre_Ranja het volgende:
[..]
Hij zei ook al; "als je roti kan maken... "
Op zich niks mis met een goede rotiquote:Op donderdag 28 juli 2022 21:23 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Hij zei ook al; "als je roti kan maken... "
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |