abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205482584
Stel arrestantenbusjes naar knooppunt Azelo, sleuteltjes invorderen, mensen afvoeren en drie dagen vasthouden. Even zien wat je allemaal ten laste kan leggen.
Ondertussen trekkers en auto's wegrijden naar dichtstbijzijnde P, vervolgens met diepladers van defensie afvoeren naar Domeinen.
Hoe moeilijk is dat?
And it's only the giving
That makes you
What you are
  donderdag 28 juli 2022 @ 17:31:09 #227
319979 Fok-it
All is well
pi_205482586
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 17:24 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Het aantal mensen dat "kEiharD aAnPaKkUh!!!" roept. Als de regering die mee heeft dan hebben ze meer speelruimte.
Alsof de regering daar naar kijkt. Een politiechef praat over delicten die normaliter jarenlang celstraf opleveren en Yesilgoz en Rutte houden het bij foei, niet meer doen. Het is compleet ruggengraatloos en wekt echt geen vertrouwen op dat hier een hardere hand gehanteerd gaat worden
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_205482597
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 17:21 schreef Confetti het volgende:

[..]
Dat moet door de burgemeester worden afgekondigd en dat is ook weer het probleem. Burgemeesters zijn vaak toch een beetje laf omdat ze prive erg dicht bij het vuur zitten.

Een echte nationale politie die werd aangestuurd door de regering was veel effectiever geweest om landelijke opstanden de kop in te drukken. Nu kijkt iedereen naar elkaar.
Dan de noodtoestand, die Macron tegen de gele hesjes ook afriep.

quote:
Noodtoestand is de situatie waarin een staat de opschorting van bepaalde rechten afkondigt in verband met binnenlandse of internationale crisis. Rechtvaardigingen van de noodtoestand zijn bijv. bedreigingen van nationale veiligheid door gewapend binnenlands verzet, oorlog en natuurrampen.
Maar ja ze zijn even 12 weken op verkansie nu hè?
Vakman pur sang
  Moderator donderdag 28 juli 2022 @ 17:33:22 #229
375570 crew  Cyan9
pi_205482605
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 17:27 schreef Candymannetje het volgende:

[..]
Precies, dus krijg je dit soort dingen.
Ongecontroleerde acties die nog onveiliger zijn.
Dan kan je toch beter de strijdende partijen bij elkaar brengen en ze het lekker laten uitzoeken?
Dar wordt ook geprobeerd, maar niet in een vorm die (bepaalde groeperingen) van boeren accepteren.
Ongeïnteresseerd maar toch aanwezig.
pi_205482611
quote:
2s.gif Op donderdag 28 juli 2022 17:30 schreef OllieA het volgende:
Stel arrestantenbusjes naar knooppunt Azelo, sleuteltjes invorderen, mensen afvoeren en drie dagen vasthouden. Even zien wat je allemaal ten laste kan leggen.
Ondertussen trekkers en auto's wegrijden naar dichtstbijzijnde P, vervolgens met diepladers van defensie afvoeren naar Domeinen.
Hoe moeilijk is dat?
Dat is aan alle kanten totaal kansloos.
Maar vooral juridisch.
Vakman pur sang
  donderdag 28 juli 2022 @ 17:35:27 #231
75043 Hexagon
Vreemd Fenomeen
pi_205482627
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 17:31 schreef Fok-it het volgende:

[..]
Alsof de regering daar naar kijkt. Een politiechef praat over delicten die normaliter jarenlang celstraf opleveren en Yesilgoz en Rutte houden het bij foei, niet meer doen. Het is compleet ruggengraatloos en wekt echt geen vertrouwen op dat hier een hardere hand gehanteerd gaat worden
Nouja je begrijpt toch ook dat direct met zeer grove repressie uitrukken ook niet een slim is. Eerst moeten die relboeren hun sympathie verspelen.
pi_205482631
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 17:33 schreef Cyan9 het volgende:

[..]
Dar wordt ook geprobeerd, maar niet in een vorm die (bepaalde groeperingen) van boeren accepteren.
Misschien moet de overheid dan eens gaan luisteren naar burgers.
pi_205482639
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 17:35 schreef Hexagon het volgende:

[..]
Nouja je begrijpt toch ook dat direct met zeer grove repressie uitrukken ook niet een slim is. Eerst moeten die relboeren hun sympathie verspelen.
Hehe eentje snapt het eindelijk.
Vakman pur sang
  donderdag 28 juli 2022 @ 17:37:48 #234
319979 Fok-it
All is well
pi_205482647
quote:

[..]
Eerst ja, maar je doet alsof ze al niet wekenlang daarmee bezig zijn
“And forget not that the earth delights to feel your bare feet and the winds long to play with your hair.”
pi_205482653
quote:

[..]
Ja. En Mark Rutte weet ook wel dat de boeren-protesten een ongeregeld zooitje zijn.
pi_205482666
quote:
1s.gif Op donderdag 28 juli 2022 17:34 schreef Lospedrosa het volgende:

[..]
Dat is aan alle kanten totaal kansloos.
Maar vooral juridisch.
Ik weet niet, maar als ik met m'n Volvo een knooppunt ga bezetten en niet meewerk ben ik zo afgevoerd en weggesleept.

Waarom zou er voor een boer met trekker (die sowieso niet op zo'n weg thuishoort) andere wetgeving gelden?
  Moderator / Redactie Sport donderdag 28 juli 2022 @ 17:41:31 #237
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_205482674
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 17:40 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Ik weet niet, maar als ik met m'n Volvo een knooppunt ga bezetten en niet meewerk ben ik zo afgevoerd en weggesleept.

Waarom zou er voor een boer met trekker (die sowieso niet op zo'n weg thuishoort) andere wetgeving gelden?
Power of stupid people in large groups
pi_205482691
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 17:40 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]

Ja en je bent ook zo weer thuis en krijgt je auto terug.
Vakman pur sang
  donderdag 28 juli 2022 @ 17:50:15 #239
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_205482730
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 15:08 schreef Dutch_view het volgende:
De politie en het leger heeft ook Shovels in bezit, waarom worden die daar niet ingezet om de boel aan de kant te schuiven? :?
Omdat men het stiekem wel eens is met het verzet tegen die stikstof onzin

Overigens is dat wel een soort publieke ongehoorzaaheid die uitgelokt is door de eigenwijze regering
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_205482731
Mooi man, lekker al die verdeeldheid, volgende zijn de huizenbezitters, dan hebben we hier precies de zelfde discussie tussen huurders en kopers, Markie lacht in zijn knuistje om zoveel verdeeldheid, stelletje domme koeien hier`.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
pi_205482740
En als je voor dit soort shit bent, dan ben je net zo een fucking cuck als hem:

donderdag 28 juli 2022 @ 17:52:19 #242
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_205482743
De regering heeft nu geen taboes meer om zaken aan te passen

dus normen omhoog en klaar met dat gezeik , geef die 25 miljard maar aan oekraine voor wapens
https://www.telegraaf.nl/(...)leiding-johan-remkes
quote:
Vandaag heeft minister-president Mark Rutte mij opgebeld”, stelt LTO-voorzitter Sjaak van der Tak. ,,Premier Rutte heeft mij toegezegd dat er ook voor het kabinet geen taboes zijn.” Dat is bevestigd door het ministerie van Landbouw.

Eerder deze week kreeg LTO al een uitnodiging van bemiddelaar Johan Remkes, maar toen was onduidelijk of ook het strenge tijdsdoel van 2030 en de maatregelen uit het stikstofbeleid, zoals opkoop en onteigening, bespreekbaar zijn.
quote:
Eenvoudig wordt het gesprek niet.
Het kabinet heeft ingezet op een ingrijpende verlaging van de stikstofuitstoot om kwetsbare flora en fauna te redden.
Daardoor staan tienduizenden boerenbedrijven, en met hen een hele agrarische keten, op de tocht.

Bovendien is haast voor het kabinet geboden om ruimte te maken voor woningbouw en andere bedrijvigheid.

[ Bericht 12% gewijzigd door michaelmoore op 28-07-2022 17:58:59 ]
Er gaat niets boven lekker in de zon zitten in de achtertuin met een heel koud glas bier , als je al 72 jaar bent en nog gezond, laat ze maar lachen de sukkels
pi_205482751
En al die figuren die hier roepen dat dit niet mag, ik neem aan dat jullie per direct:

-Geen kinderen meer maken
-Niet meer vliegen
-Geen wagen meer rijden
-Geen nieuwbouw woning meer kopen
-Geen vlees meer eten
-Van het gas af zijn

Toch?
pi_205482758
Sander houdt ook wel van wat aandacht.
"Fuck the police."
Nou nou, bad boy. Wat een dipshit.
Go hard or go home
pi_205482775
Johan Remkes, heeft zijn hele leven niets anders gedaan dan politieke functies te bekleden, nog geen dag ergens commercieel gewerkt, gewoon geen dag, en dat moet een onderhandelingspartner zijn? Ik stel voor dat er tenminste iemand komt die minimaal gewoon 5 jaar bij een commercieel bedrijf heeft gewerkt.
pi_205482776
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 17:52 schreef michaelmoore het volgende:
De regering heeft nu geen taboes moor om zaken aan te passen

dus normen omhoog en klaar met dat gezeik , geef die 25 miljard maar aan oekraine voor wapens
https://www.telegraaf.nl/(...)leiding-johan-remkes
[..]

Wat is Rutte godverdomme toch een slappe kwal :')
pi_205482778
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 17:53 schreef raptorix het volgende:
En al die figuren die hier roepen dat dit niet mag, ik neem aan dat jullie per direct:

-Niet meer vliegen
-Geen wagen meer rijden
-Geen vlees meer eten
-Van het gas af zijn

Toch?
Wat ben je obstinaat de laatste tijd, zo ken ik je niet.

Overigens, als we in Nederland geen vlees meer eten kunnen we wel met minder boeren toe.
Oh nee, toch niet... want 80% van het vlees gaat op de export...
  donderdag 28 juli 2022 @ 18:00:42 #248
323876 michaelmoore
begin ook een voedselbos
pi_205482788
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 17:57 schreef raptorix het volgende:
Johan Remkes, heeft zijn hele leven niets anders gedaan dan politieke functies te bekleden, nog geen dag ergens commercieel gewerkt, gewoon geen dag, en dat moet een onderhandelingspartner zijn? Ik stel voor dat er tenminste iemand komt die minimaal gewoon 5 jaar bij een commercieel bedrijf heeft gewerkt.
Als ze nu gewoon de normen omhoog doen net als in andere landen dat is dat gezeik toch klaar

quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 17:53 schreef raptorix het volgende:

-Niet meer vliegen
-Geen wagen meer rijden
-Geen vlees meer eten
-Van het gas af zijn

Toch?
van min mag het dan weer allemaal

De politie en het leger is het er ok mee eens om normen verhogen en klaar
pi_205482798
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 17:50 schreef raptorix het volgende:
Mooi man, lekker al die verdeeldheid, volgende zijn de huizenbezitters, dan hebben we hier precies de zelfde discussie tussen huurders en kopers, Markie lacht in zijn knuistje om zoveel verdeeldheid, stelletje domme koeien hier`.
De meeste huurders of klanten willen volgens mij geen ruzie of oorlog. Maar men dwingt de huurders en klanten om te huren of te kopen bij veel te dure ondernemers, die liggen dus zeer zeker dubbel van lachen omdat het geld dat men hulpbehoevenden geeft toch wel weer bij hen terecht komt.
pi_205482806
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 17:57 schreef TheFreshPrince het volgende:

[..]
Wat ben je obstinaat de laatste tijd, zo ken ik je niet.

Overigens, als we in Nederland geen vlees meer eten kunnen we wel met minder boeren toe.
Oh nee, toch niet... want 80% van het vlees gaat op de export...
Ik ben boos omdat men heel langzaam aan de maatschappij afpelt, men pakt als overheid elke keer een nieuw slachtoffer, zet die in de hoek, en doet alsof dat een boeman is, dat is zorgwekkend en ook een bekende tactiek, ik acht jouw intelligent genoeg om dit gevaar in te zien. Niet dat ik het allemaal eens ben men wat die boeren doen, maar het is een gevaarlijke ontwikkeling, na de boeren is de volgende groep aan de beurt, laat me raden: Automobilisten, zeg niet dat ik je niet gewaarschuwd heb.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')