En dat terwijl ze een PhD heeftquote:
Allemaal betaald door Rutte om de boeren in een kwaad daglicht te stellenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 13:43 schreef Redefine het volgende:
Het hele gegeven van Romeo's en alles daarop afschuiven is nu ook wel weer een hype hè
Ik zou eerder zeggen wat heeft een Vlaamse muziekgroep te maken met Shakespeare.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:25 schreef Roger_Epiales het volgende:
Dat hele gedoe rond de Romeo's heb ik even gemist, geloof ik.
Waarom wordt alles afgeschoven op een Vlaamse muziekgroep?
En waarom zijn ze met zijn drieën, weet Julia dit al?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:31 schreef Redefine het volgende:
[..]
Ik zou eerder zeggen wat heeft een Vlaamse muziekgroep te maken met Shakespeare.
Omdat dat in Verona normaal isquote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:46 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En waarom zijn ze met zijn drieën, weet Julia dit al?
Nou ja. Net zoals wij allemaal heb je het ESF virus, dus dat wordt afwachtenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:49 schreef molloot200 het volgende:
Net intake gehad bij de bloedbank. Nu hopen dat ik niks raars heb zodat ik bloed mag gaan doneren
Komt vast goed. Goed dat je het doet!!quote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:49 schreef molloot200 het volgende:
Net intake gehad bij de bloedbank. Nu hopen dat ik niks raars heb zodat ik bloed mag gaan doneren
En als je wel iets raars hebt, dan is het wel fijn dat ze dat dan vinden, zodat er wellicht iets aan gedaan kan worden.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:49 schreef molloot200 het volgende:
Oh, maar dat wil ik graag met meer mensen verspreidenquote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:52 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja. Net zoals wij allemaal heb je het ESF virus, dus dat wordt afwachten
Dat is uiteraard ook wel fijn jaquote:Op vrijdag 29 juli 2022 15:53 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
En als je wel iets raars hebt, dan is het wel fijn dat ze dat dan vinden, zodat er wellicht iets aan gedaan kan worden.
Vragen of je als voorwaarde mag stellen dat jouw bloed alleen mag worden gebruikt voor mensen die ongegrond kritisch zijn over het ESF.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Oh, maar dat wil ik graag met meer mensen verspreiden
Dat is inderdaad wel goed ja.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Nou ja als we hem inzetten, durven de boeren misschien niet meer van hun erf af te komen.quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:09 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En dan kijken ze natuurlijk ook nog allemaal zo naar je.![]()
[ afbeelding ]
En om dat te voorkomen proberen ze dan nu al die Romeo's in diskrediet te brengen?quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:13 schreef Redefine het volgende:
[..]
Nou ja als we hem inzetten, durven de boeren misschien niet meer van hun erf af te komen.
SPOILER: TdFFOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:20 schreef Roger_Epiales het volgende:
[..]
En om dat te voorkomen proberen ze dan nu al die Romeo's in diskrediet te brengen?
Ik denk dat ik het snap.
SPOILER: vrouwenvoetbal nieuwsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Autore Deo, favente Regina Luctor et Emergo
Meneer de Voorzitter, het is alles behalve onjuist dat ik ontkend heb dat ik niet tegen het verbod op het embargo ben.
Het is echt waar, ik heb het in mijn dromen zelf gezien.
quote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:46 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
Je was me net voorSPOILER: vrouwenvoetbal nieuwsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Buren wordt doorgeschoven naar morgen.
Mensen vinden wel héél snel iets. Vaak met een minimum aan kennis en een maximum aan oordeel.
Spread your ESF-love like a feverquote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:10 schreef molloot200 het volgende:
[..]
Waarom hoor ik daar dan nu pas voor het eerst iets over?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |