Also sprach Roberto Laiseka.quote:The course for the 2022 Clásica is 224 km long. The first part of the event is to be run along the coast of Gipuzkoa and is mainly flat. This is good ground for breakaways, though it will be a hard struggle.
The second part of the race is mountainous, with the climbs to Jaizkibel (category 2) and Erlaitz (category 1). These two climbs will separate the wheat from the chaff and the strongest riders will set the pace for the rest of the race. The riders pass through the finish line on their way to the final climb to Murgil (category 2). This is a short climb, but it’s very steep inclines will put the pack to the test one last time. From the top, it is just 8 km to the finish, so it is important to finish the climb in a good position. The riders descend Igeldo and then go flat out for the line.”
Mollema is hier echt altijd goed, of hij nu goed of achteruit fietste in de Tourquote:Op donderdag 28 juli 2022 13:36 schreef DecoAoreste het volgende:
Mollema doet weer mee! Hopelijk is hij beter in vorm dan in de Tour. Indien in vorm is hij altijd een gevaarlijke kanshebber.
True! Hij kan voor zijn tiende top-10 klassering gaan uit 10 deelnames. Indrukwekkend.quote:Op donderdag 28 juli 2022 19:53 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Mollema is hier echt altijd goed, of hij nu goed of achteruit fietste in de Tour
quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:30 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
je moet je prioriteiten wel kennen natuurlijk.
Dat is een beter team dan ze in de tour opgesteld hebben Ik mis alleen McNulty nogquote:Op vrijdag 29 juli 2022 16:38 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[ twitter ]
Pogacar, Almeida en Ayuso, dat kan heel leuk worden.
Wel de vraag of er echt iemand mee gaat doen voor winst, schat dan Schachmann nog het hoogste inquote:
Of gewoon Pogiboy of dat kutkindquote:Op zaterdag 30 juli 2022 09:25 schreef Szura het volgende:
Jeets gaat dit spelletje winnen, die vloog van de week. (En dan straks in de Vuelta er weer een keer genadeloos doorzakken)
Het lijkt niet eens op een kapsel.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 14:43 schreef Columbiafan het volgende:
[ twitter ]Zijn dit soort kapsels de nieuwe mode?
Nog wel ruim 100 manquote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:38 schreef The_Undertone het volgende:
Die UAE'er legt er wel stevig de pees op
TDF is een deur verder opquote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:42 schreef spapaars het volgende:
Morgen nog warmer dan vandaag?
[ afbeelding ]
Mart zijn jaarlijkse snoepreisje naar San Sebastian was wel altijd genot inderdaad. Zelfs toen hij al lang geen commentaar meer gaf bij de Tour, mocht hij wel nog een aantal jaren naar Baskenland.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:41 schreef TommyL0204 het volgende:
De Mart kon altijd zo mooi oreren over de Jaizkibel en wat voor vreemde klim het ook was
Dat is toch ook niet gek na drie weken Tour?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:54 schreef Marcoss het volgende:
En bij renners op het eindpodium zowat altijd niets, volgens mij..
Inderdaad, je moet al mispiekt hebben om hier top te zijn.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet gek na drie weken Tour?
Klopt, maar zo'n Mollema is hier altijd goed, of hij nu 3 weken lang anoniem rondreed, een ritzege boekte of 3 weken lang voor het klassement was gegaan.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:57 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Dat is toch ook niet gek na drie weken Tour?
Ik bedoel vooral het mentale aspect van klassementsrenners.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 15:58 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Inderdaad, je moet al mispiekt hebben om hier top te zijn.
Die keer dat Alaphilippe won had hij wel een fantastische tour gereden.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:00 schreef TargaFlorio het volgende:
[..]
Ik bedoel vooral het mentale aspect van klassementsrenners.
Terwijl de hele week al imponerende Yates ook vandaag op de afspraak is. Zouden ze het überhaupt weten?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:07 schreef The_Undertone het volgende:
Varkenskop Karrrl en José hebben Remco al in potlood op de erelijst gezet.
Stuurkloppen. M'n favorietquote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:11 schreef Szura het volgende:
INB4 samenblijven tot de streep en een woeste R.EV die veel misbaar maakt
Telde dan ook twee rittenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:12 schreef The_Undertone het volgende:
Berteele weet niet dat Castilla y Leon slechts 1 rit telde
2quote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:12 schreef The_Undertone het volgende:
Berteele weet niet dat Castilla y Leon slechts 1 rit telde
Jeets glad uit het wiel rijden is anders wel straf.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:15 schreef Mani89 het volgende:
Tsja boeiend, Remco 2 maanden op een berg gezeten en de rest uitgepierd uit de Tour gekomen.
Yates was ook alweer een week goed, dat moest een keer eindigen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:16 schreef Chiappucci het volgende:
[..]
Jeets glad uit het wiel rijden is anders wel straf.
De tv staat harder dan ooit.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:22 schreef Mani89 het volgende:
Remco solo met een minuut halen ze niet meer terug. De tv kan uit.
Met Remco's stuurkunsten, is er altijd een kans. De tv kan weer aan.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:22 schreef Mani89 het volgende:
Remco solo met een minuut halen ze niet meer terug. De tv kan uit.
We houden hoop.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:24 schreef Devolder het volgende:
[..]
Met Remco's stuurkunsten, is er altijd een kans. De tv kan weer aan.
Te vroeg gepiekt. Vuelta wordt helemaal niets.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:30 schreef Mani89 het volgende:
Remco gaat nog minstens 2 minuten pakken.
Mooi, die jinx-pogingenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:30 schreef Mani89 het volgende:
Remco gaat nog minstens 2 minuten pakken.
Er is nog altijd Polen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
De altijd vervelende Evenepoel. Tv kan uit
En formule 1quote:
Op Ziggy, dat heb ik nietquote:
Neen, daar lig ik wakker vanquote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:48 schreef TargaFlorio het volgende:
Eerst Wout die de beste is in de Tour, vandaag Remco weer. Gelukkig bakken de Vlamingen er niks van in de TDFF.
België domineert geeneens het eigen grondgebied.quote:
Congo vroeger daarentegenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
België domineert geeneens het eigen grondgebied.
Wier dit gezegd heeft moeten ze opknopen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:52 schreef hhh38 het volgende:
San Sebastian het Knokke van het Baskenland
Wel kleine rondjesquote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig kunnen de Belgen niet schaatsen.
Op het hoofdkanaal (wat ik wel heb) gaan ze voor de Formule Equote:
En de schaatsbelg op de massastart!quote:
Ik heb het gevoel dat ik dit koersverloop al 10 keer eerder heb gezien.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:54 schreef Slobeend het volgende:
Ik krijg een flashback naar het junioren WK.
Beetje sneu allemaal. Presteren op massastart om geld te krijgen. Beetje niveau Saskia Alusaluquote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En de schaatsbelg op de massastart!
Knokke is vergane glorie net zoals zoveel van die badplaatsen in België en Oost-Frankrijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:55 schreef The_Undertone het volgende:
Ik denk dat er in Nederland een ander beeld heerst over Knokke dan hier in Vlaanderen? Of mis ik iets? Knokke is de meest mondaine badstad, voor rijke knakkers, een mini Saint-Tropez. Geen idee of dat voor Donostia geldt trouwens.
Wat wij in Nederland in nieuws lezen is een stel vijftienjarigen die gaan zuipen in Knokke... Dan vind ik vergelijking met Marbella wel treffendquote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:55 schreef The_Undertone het volgende:
Ik denk dat er in Nederland een ander beeld heerst over Knokke dan hier in Vlaanderen? Of mis ik iets? Knokke is de meest mondaine badstad, voor rijke knakkers, een mini Saint-Tropez. Geen idee of dat voor Donostia geldt trouwens.
Heerlijk hè.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:57 schreef Koffieplanter het volgende:
De hangmat voelde nog nooit zo comfortabel.
Ben je eindelijk ook bekeerd tot het Remcoïsme?quote:
Ja, las ook dat er 'overlast' was door Nederlanders. Maar er wordt dan altijd gesuggereerd dat het rijkeluiszoontjes zijnquote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat wij in Nederland in nieuws lezen is een stel vijftienjarigen die gaan zuipen in Knokke... Dan vind ik vergelijking met Marbella wel treffend
Dat wordt ook wel gezegd ja. Dat meesten komen uit het Gooi. Onze kakkersregio.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:00 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ja, las ook dat er 'overlast' was door Nederlanders. Maar er wordt dan altijd gesuggereerd dat het rijkeluiszoontjes zijn
MODSquote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:03 schreef Columbiafan het volgende:
Het is me toch wel een ongekend fenomeen hoor
De 165?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:08 schreef Slobeend het volgende:
BaukeGod
Ik ga volgende week de Bauke Mollema Tocht rijden als hommage.
Dan parkeerde Benoot wel flink, Yates was op een gegeven moment gelost bij die 2quote:
PCS-maffia heeft me beflikkerd.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan parkeerde Benoot wel flink, Yates was op een gegeven moment gelost bij die 2
Thijs van Amerongen!quote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:28 schreef Mani89 het volgende:
Ik dacht dat ik Tom-Jelte hoorde maar Jeroen noemt hem steeds Thijs?
Fiets in de lucht.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:12 schreef Slobeend het volgende:
Gaat Remco met een vinger op zijn mond over de streep komen?
Als je kijkt naar de verschillende kwaliteiten van Remco en Wout, is er waarschijnlijk geen beter duo op aarde te vinden.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:16 schreef Columbiafan het volgende:
Zou mooi zijn mocht hij iets dergelijks ook op het wereldkampioenschap kunnen uitvoeren.
Alleen gunnen die twee elkaar weinig.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de verschillende kwaliteiten van Remco en Wout, is er waarschijnlijk geen beter duo op aarde te vinden.
Zouden ze hem en Wout weer in 1 ploeg na vorig jaar?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:16 schreef Columbiafan het volgende:
Zou mooi zijn mocht hij iets dergelijks ook op het wereldkampioenschap kunnen uitvoeren.
Voor je FCPL ploeg volgend jaar?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:22 schreef Slobeend het volgende:
Clement Berthet 14e, moest hem opzoeken op PCS.
Stuk beter naar te luisteren dan vinexlul Treksel.quote:
Misschien moeten we het beeld bijstellen dat UAE een wonderploeg isquote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:26 schreef Marcoss het volgende:
UAE met een wonderploeg en dan is plek 13 met Sjors je beste klassering
Ja, in de Tour was het qua namen ook enorm goed, maar viel het flink tegen inderdaadquote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Misschien moeten we het beeld bijstellen dat UAE een wonderploeg is
Aangezien Lotto een complete shitshow is, zullen ze het wel redden.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:29 schreef Marcoss het volgende:
Movistar scoort ook belangrijke punten, plek 19 met Pedrero
Goede samenvatting van deze editie.quote:
Bartje Swings kan er iets van.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig kunnen de Belgen niet schaatsen.
Zou Alusalu doenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beetje sneu allemaal. Presteren op massastart om geld te krijgen. Beetje niveau Saskia Alusalu
Lekker voorbereid dan.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:24 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik wist niet een dat dit was, ik zat van ellende vrouwenwielrennen op NOS te kijken net
WTF NOS ?!
Alsof ik hier rekening mee ga houden, vorige week gehoord nu alweer vergeten.quote:
Dus ook helemaal niks gemist. Hoeraquote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:45 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Alsof ik hier rekening mee ga houden, vorige week gehoord nu alweer vergeten.
Soberso niet echt boeiend om te zien.
Klopt, maar dat NOS prio geeft aan vrouwenwielrennen is wel het andere uiterstequote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:49 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Dus ook helemaal niks gemist. Hoera
Dat lijkt me vrij logisch eigenlijk..quote:Op zaterdag 30 juli 2022 18:52 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Klopt, maar dat NOS prio geeft aan vrouwenwielrennen is wel het andere uiterste
7,25quote:Op zondag 31 juli 2022 09:32 schreef Koffieplanter het volgende:
[ twitter ]
We gaan de wereld veroveren.
waar lag de mutanten (geloofwaardigheids) grens ook al weerquote:
7 dacht ik? Poga heeft bij benadering max 7,19 gehaald, Vinge is nooit tot de 7 gekomen, ook niet op redelijk korte inspanningen als deze. Dus zeg het maar.quote:Op zondag 31 juli 2022 09:47 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
waar lag de mutanten (geloofwaardigheids) grens ook al weer
Het was niet eens zijn bedoeling om zo hard te gaan. Hij wilde met Yates over de top om zo rond te kunnen draaien richting Donostia, maar die werd gladjes uit het wiel gereden.quote:
7.25 w/kg is wat Vingegaard en Pogacar deden naar Mende. Het was toen alleen een inspanning van drie minuten minder.quote:Op zondag 31 juli 2022 09:53 schreef Bugno3 het volgende:
[..]
7 dacht ik? Poga heeft bij benadering max 7,19 gehaald, Vinge is nooit tot de 7 gekomen, ook niet op redelijk korte inspanningen als deze. Dus zeg het maar.
Dus als hij echt zijn best had gehad was het 7,5+ W/kg geweest.quote:Op zondag 31 juli 2022 09:56 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Het was niet eens zijn bedoeling om zo hard te gaan. Hij wilde met Yates over de top om zo rond te kunnen draaien richting Donostia, maar die werd gladjes uit het wiel gereden.
Ah ik ging nog even af op de circulerende Cycling Graphs, daar stond Mende nog niet bij.quote:Op zondag 31 juli 2022 09:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
7.25 w/kg is wat Vingegaard en Pogacar deden naar Mende. Het was toen alleen een inspanning van drie minuten minder.
En in een grote ronde is dat ook wat anders natuurlijk.quote:Op zondag 31 juli 2022 09:57 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
7.25 w/kg is wat Vingegaard en Pogacar deden naar Mende. Het was toen alleen een inspanning van drie minuten minder.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |