We houden hoop.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:24 schreef Devolder het volgende:
[..]
Met Remco's stuurkunsten, is er altijd een kans. De tv kan weer aan.
Te vroeg gepiekt. Vuelta wordt helemaal niets.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:30 schreef Mani89 het volgende:
Remco gaat nog minstens 2 minuten pakken.
Mooi, die jinx-pogingenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:30 schreef Mani89 het volgende:
Remco gaat nog minstens 2 minuten pakken.
Er is nog altijd Polen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:41 schreef Mexicanobakker het volgende:
De altijd vervelende Evenepoel. Tv kan uit
Op Ziggy, dat heb ik nietquote:
Neen, daar lig ik wakker vanquote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:48 schreef TargaFlorio het volgende:
Eerst Wout die de beste is in de Tour, vandaag Remco weer. Gelukkig bakken de Vlamingen er niks van in de TDFF.
Congo vroeger daarentegenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:52 schreef Wienerschnitzels het volgende:
[..]
België domineert geeneens het eigen grondgebied.
Wier dit gezegd heeft moeten ze opknopen.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:52 schreef hhh38 het volgende:
San Sebastian het Knokke van het Baskenland
Wel kleine rondjesquote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig kunnen de Belgen niet schaatsen.
En de schaatsbelg op de massastart!quote:
Ik heb het gevoel dat ik dit koersverloop al 10 keer eerder heb gezien.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:54 schreef Slobeend het volgende:
Ik krijg een flashback naar het junioren WK.
Beetje sneu allemaal. Presteren op massastart om geld te krijgen. Beetje niveau Saskia Alusaluquote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:54 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
En de schaatsbelg op de massastart!
Knokke is vergane glorie net zoals zoveel van die badplaatsen in België en Oost-Frankrijk.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:55 schreef The_Undertone het volgende:
Ik denk dat er in Nederland een ander beeld heerst over Knokke dan hier in Vlaanderen? Of mis ik iets? Knokke is de meest mondaine badstad, voor rijke knakkers, een mini Saint-Tropez. Geen idee of dat voor Donostia geldt trouwens.
Wat wij in Nederland in nieuws lezen is een stel vijftienjarigen die gaan zuipen in Knokke... Dan vind ik vergelijking met Marbella wel treffendquote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:55 schreef The_Undertone het volgende:
Ik denk dat er in Nederland een ander beeld heerst over Knokke dan hier in Vlaanderen? Of mis ik iets? Knokke is de meest mondaine badstad, voor rijke knakkers, een mini Saint-Tropez. Geen idee of dat voor Donostia geldt trouwens.
Heerlijk hè.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:57 schreef Koffieplanter het volgende:
De hangmat voelde nog nooit zo comfortabel.
Ja, las ook dat er 'overlast' was door Nederlanders. Maar er wordt dan altijd gesuggereerd dat het rijkeluiszoontjes zijnquote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:57 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Wat wij in Nederland in nieuws lezen is een stel vijftienjarigen die gaan zuipen in Knokke... Dan vind ik vergelijking met Marbella wel treffend
Dat wordt ook wel gezegd ja. Dat meesten komen uit het Gooi. Onze kakkersregio.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:00 schreef The_Undertone het volgende:
[..]
Ja, las ook dat er 'overlast' was door Nederlanders. Maar er wordt dan altijd gesuggereerd dat het rijkeluiszoontjes zijn
MODSquote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:03 schreef Columbiafan het volgende:
Het is me toch wel een ongekend fenomeen hoor![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |