De 165?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:08 schreef Slobeend het volgende:
BaukeGod
Ik ga volgende week de Bauke Mollema Tocht rijden als hommage.
Dan parkeerde Benoot wel flink, Yates was op een gegeven moment gelost bij die 2quote:
PCS-maffia heeft me beflikkerd.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:09 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Dan parkeerde Benoot wel flink, Yates was op een gegeven moment gelost bij die 2
Thijs van Amerongen!quote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:28 schreef Mani89 het volgende:
Ik dacht dat ik Tom-Jelte hoorde maar Jeroen noemt hem steeds Thijs?
Fiets in de lucht.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:12 schreef Slobeend het volgende:
Gaat Remco met een vinger op zijn mond over de streep komen?
Als je kijkt naar de verschillende kwaliteiten van Remco en Wout, is er waarschijnlijk geen beter duo op aarde te vinden.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:16 schreef Columbiafan het volgende:
Zou mooi zijn mocht hij iets dergelijks ook op het wereldkampioenschap kunnen uitvoeren.
Alleen gunnen die twee elkaar weinig.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:17 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Als je kijkt naar de verschillende kwaliteiten van Remco en Wout, is er waarschijnlijk geen beter duo op aarde te vinden.
Zouden ze hem en Wout weer in 1 ploeg na vorig jaar?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:16 schreef Columbiafan het volgende:
Zou mooi zijn mocht hij iets dergelijks ook op het wereldkampioenschap kunnen uitvoeren.
Voor je FCPL ploeg volgend jaar?quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:22 schreef Slobeend het volgende:
Clement Berthet 14e, moest hem opzoeken op PCS.
Stuk beter naar te luisteren dan vinexlul Treksel.quote:
Misschien moeten we het beeld bijstellen dat UAE een wonderploeg isquote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:26 schreef Marcoss het volgende:
UAE met een wonderploeg en dan is plek 13 met Sjors je beste klassering
Ja, in de Tour was het qua namen ook enorm goed, maar viel het flink tegen inderdaadquote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:27 schreef Szura het volgende:
[..]
Misschien moeten we het beeld bijstellen dat UAE een wonderploeg is
Aangezien Lotto een complete shitshow is, zullen ze het wel redden.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:29 schreef Marcoss het volgende:
Movistar scoort ook belangrijke punten, plek 19 met Pedrero
Goede samenvatting van deze editie.quote:
Bartje Swings kan er iets van.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gelukkig kunnen de Belgen niet schaatsen.
Zou Alusalu doenquote:Op zaterdag 30 juli 2022 16:55 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Beetje sneu allemaal. Presteren op massastart om geld te krijgen. Beetje niveau Saskia Alusalu
Lekker voorbereid dan.quote:Op zaterdag 30 juli 2022 17:24 schreef Hyaenidae het volgende:
Ik wist niet een dat dit was, ik zat van ellende vrouwenwielrennen op NOS te kijken net
WTF NOS ?!
Alsof ik hier rekening mee ga houden, vorige week gehoord nu alweer vergeten.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |