Dan wel overdwars in bed anders stoot je je kop in bepaalde positiesquote:Op zondag 14 augustus 2022 16:44 schreef ikweethetookniet het volgende:
Als dat geen hatseflatsen wordt![]()
Hoax, fokkers hebben geen seksquote:Op zondag 14 augustus 2022 20:00 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Dan wel overdwars in bed anders stoot je je kop in bepaalde posities
Idd, ziet er prima uit. Nog wel even de stoep vegenquote:Op zaterdag 13 augustus 2022 19:07 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik vind het super netjes geworden
[ link | afbeelding ]
best free file hosting upload sites
Supertofquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 22:15 schreef gcjoel het volgende:
Logeerbed op de kop getikt![]()
[ link | afbeelding ]
Alleen even nieuwe stof/ nieuw hoeslaken in de juiste maat zoeken.
Mooi ding!quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 22:15 schreef gcjoel het volgende:
[ link | afbeelding ]
WAAATTTT dat was de mijne!quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 22:15 schreef gcjoel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Ik zag dit bed laatst nog ergensquote:Op dinsdag 16 augustus 2022 22:15 schreef gcjoel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Pas ik daar op met mijn bijna 2m?quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 22:15 schreef gcjoel het volgende:
[ link | afbeelding ]
Maakt niet uit slijmbal.quote:Op donderdag 18 augustus 2022 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pas ik daar op met mijn bijna 2m?
Neequote:Op donderdag 18 augustus 2022 21:36 schreef AirwiN het volgende:
[..]
Pas ik daar op met mijn bijna 2m?
60 cm was vroeger een normale breedte maat voor bedden...quote:Op zondag 21 augustus 2022 11:18 schreef derLudolf het volgende:
[..]
Als die een meter breed is, is de diagonaal 2,15m
Heeft de badkamermeneer geen connecties om dat te regelen? Dit zal hij toch wel vaker meemaken?quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:26 schreef gcjoel het volgende:
Badkamer meneer kan ergens tussen 25 oktober en 5 november starten, precieze datum houden we nog contact over.
Iemand tips voor een mobiele douche / verbouw douche?
We gaan zelf slopen en hij verwacht best een tijdje bezig te zijn door ook die boven wc te realiseren, dus ik denk minimaal 3 weken geen badkamer.
Goeie, kan hem ook nog wel vragen ja.quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:46 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Heeft de badkamermeneer geen connecties om dat te regelen? Dit zal hij toch wel vaker meemaken?
https://mobieledouchecabines.nl/prijzen/quote:Op dinsdag 23 augustus 2022 11:26 schreef gcjoel het volgende:
Badkamer meneer kan ergens tussen 25 oktober en 5 november starten, precieze datum houden we nog contact over.
Iemand tips voor een mobiele douche / verbouw douche?
We gaan zelf slopen en hij verwacht best een tijdje bezig te zijn door ook die boven wc te realiseren, dus ik denk minimaal 3 weken geen badkamer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |