Nee waarom is dat ook normaal?quote:Op donderdag 4 mei 2023 07:55 schreef SQ het volgende:
Oh dat gaat vast opknappen ja! Mooi vooruitzicht!
Mijn stukadoor stond maandag ook om 06:45 op de stoep, vind dat echt niet grappig meer
Die lui zijn om 15:00/15:30 alweer thuis hè?quote:Op donderdag 4 mei 2023 08:12 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee waarom is dat ook normaal?
Ik werk pas vanaf half 9 vandaag en kan niet vroeger stopper dus eerder beginnen is geen optie. Dus wat doe je met die tijd?
Ja zij welquote:Op donderdag 4 mei 2023 08:17 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Die lui zijn om 15:00/15:30 alweer thuis hè?
En ze nemen vaak geen eens pauze want dat kan haast niet met de droogtijden.
Je hebt overal vloerverwarming laten infrezen? Sjiek hoor!
Ja inderdaadquote:Op donderdag 4 mei 2023 08:28 schreef Claudia_x het volgende:
Ik verheug me op het zien van het resultaat. Dat is zó bevredigend, om de transformatie van een ratjetoe aan wanden tot een vlak geheel te zien.
Mooi die combinatie van hout en zwart, nu begin ik te twijfelen over onze eigen toekomstige keuken. Er zijn ook erg mooie achterplaten voor keukens tegenwoordig te koop. Dat ziet er ook strak uit.quote:Op maandag 13 februari 2023 10:51 schreef gcjoel het volgende:
De keuken is nu definitief besteld en komt half juni
Nu kan ik nog wat hulp gebruiken bij het uitzoeken van tegels.
De definitieve tekening voor de kleuren:
[ link | afbeelding ]
Zwart is dus mat zwart, het hout is een soort licht eiken ofzo.
We zitten nu te denken aan dezelfde tegels als in de badkamer, maar dat voelt toch wat inspiratieloos.
Wel weet ik zeker dat het heel mooi samengaat, dus het is wel echt een optie.
Ik zit een beetje aan iets licht grijs te denken ook, maar kan nergens mooie voorbeelden vinden van zo'n vloer.
Dus kom maar op met inspiratie! ik kan het gebruiken
Droogt lekker snel met die weer, ff lekker ventileren.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:36 schreef gcjoel het volgende:
Stukadoors waren gisteren al klaar
Nu begint het grote wachten![]()
[ [url=https://i.ibb.co/3RTG3Mj/20230512-084202.jpg]afbeelding ]
Woonkamer
[ link | afbeelding ]
Woonkamer, deur van de vaste kast helemaal weg![]()
[ link | afbeelding ]
Keuken
[ link | afbeelding ]
Eetkamer
De liters en liters voorstrijk en verf staan al klaar. Dat wordt nog een flink karwei, maar wel zin in!
Bij een nieuwbouwwoning waar niet gestuct is kan ik me dit voorstellen. Maar als je een goede stucadoor hebt is het strakker zonder dan met.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Droogt lekker snel met die weer, ff lekker ventileren.
Doen jullie nog eerst gladde glasvlies op de wanden voor een strakkere afwerking?
Gebeurt tegenwoordig altijd en elke schilder zal dit eerst op de wand plakken. Ook minder saus nodig en geen scheurtjes meer.
Nee hoor gewoon voorstrijken en gaan met die banaan.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 13:04 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Droogt lekker snel met die weer, ff lekker ventileren.
Doen jullie nog eerst gladde glasvlies op de wanden voor een strakkere afwerking?
Gebeurt tegenwoordig altijd en elke schilder zal dit eerst op de wand plakken. Ook minder saus nodig en geen scheurtjes meer.
Kan ook, en wordt ook wel strak.quote:Op vrijdag 12 mei 2023 15:14 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Nee hoor gewoon voorstrijken en gaan met die banaan.
Scheurtjes vorige keren ook niet gehad dus lijkt me niet nodig. Langs het plafond is ingesneden en dat kitten we nog netjes af.
Oeh, lekker hoor, die gladde wandjesquote:Op vrijdag 12 mei 2023 11:36 schreef gcjoel het volgende:
Stukadoors waren gisteren al klaar
Nu begint het grote wachten![]()
[ [url=https://i.ibb.co/3RTG3Mj/20230512-084202.jpg]afbeelding ]
Woonkamer
[ link | afbeelding ]
Woonkamer, deur van de vaste kast helemaal weg![]()
[ link | afbeelding ]
Keuken
[ link | afbeelding ]
Eetkamer
De liters en liters voorstrijk en verf staan al klaar. Dat wordt nog een flink karwei, maar wel zin in!
Nee alle muren en plafonds zijn nu wit. Dus daar zie je niks aan nog helaas.quote:Op dinsdag 6 juni 2023 18:46 schreef Seven. het volgende:
Mooie vloer hoor! Heb je ook een schilder update?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |