Minder heftige terrazzo (en dus iets grotere tegel ook) zou je kunnen kijken naar die wij hebben in de hal?quote:Op maandag 13 februari 2023 10:51 schreef gcjoel het volgende:
De keuken is nu definitief besteld en komt half juni
Nu kan ik nog wat hulp gebruiken bij het uitzoeken van tegels.
De definitieve tekening voor de kleuren:
[ link | afbeelding ]
Zwart is dus mat zwart, het hout is een soort licht eiken ofzo.
We zitten nu te denken aan dezelfde tegels als in de badkamer, maar dat voelt toch wat inspiratieloos.
Wel weet ik zeker dat het heel mooi samengaat, dus het is wel echt een optie.
Ik zit een beetje aan iets licht grijs te denken ook, maar kan nergens mooie voorbeelden vinden van zo'n vloer.
Dus kom maar op met inspiratie! ik kan het gebruiken
Oooooooh, met deze tekening snap ik de keuken wel. Ik dacht dat je een soort schier-eiland keuken had. Maar hij is los van de rest van de keuken en er zit links nog een muur. Dan ga je geen problemen hebben met de oven.quote:Op maandag 13 februari 2023 10:51 schreef gcjoel het volgende:
De keuken is nu definitief besteld en komt half juni
Nu kan ik nog wat hulp gebruiken bij het uitzoeken van tegels.
De definitieve tekening voor de kleuren:
[ link | afbeelding ]
Zwart is dus mat zwart, het hout is een soort licht eiken ofzo.
We zitten nu te denken aan dezelfde tegels als in de badkamer, maar dat voelt toch wat inspiratieloos.
Wel weet ik zeker dat het heel mooi samengaat, dus het is wel echt een optie.
Ik zit een beetje aan iets licht grijs te denken ook, maar kan nergens mooie voorbeelden vinden van zo'n vloer.
Dus kom maar op met inspiratie! ik kan het gebruiken
Jaa thanks, het gaat inderdaad om de vloer. De heb ik al meerdere opties voor, roze hoop ikquote:Op maandag 13 februari 2023 14:20 schreef yinu het volgende:
Een vloertegel bedoel je toch? Wil je een effen tegel of iets met een patroon?
Ik vond de terrazzotegels uit de badkamer zeker heel tof en ook in de keuken wel passen bij het huis. En geen saaie keuze.
Zoiets:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Voor andere inspiratie zou je ook eens naar de vt-wonen tegelcollectie kunnen kijken. Ik vind dat ze veel mooie tegels hebben. Bijvoorbeeld een betonlook tegel:
[ afbeelding ]
of:
[ afbeelding ]
of dit soort keramische composiet-look tegels:
[ afbeelding ]
Ik vind jouw hal anders ook behoorlijk heftigquote:Op maandag 13 februari 2023 14:44 schreef Debsterr het volgende:
[..]
Minder heftige terrazzo (en dus iets grotere tegel ook) zou je kunnen kijken naar die wij hebben in de hal?
Uit dezelfde link die daarboven staat, de serie heet Composite. Ook een soort van terrazzo-achtig maar dan wat rustiger.quote:Op maandag 13 februari 2023 15:03 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Jaa thanks, het gaat inderdaad om de vloer. De heb ik al meerdere opties voor, roze hoop ik
Die laatste is tof, ook echt iets anders dan rest, heb je daar ook een linkje van? Dan kan ik het beter bekijken.
Verder vind ik de rest te vergelijkbaar met de badkamer tegels, en pak ik net zo lief dezelfde. Dan weet ik zeker dat ze ook echt heel mooi zijn.
[..]
Ik vind jouw hal anders ook behoorlijk heftig![]()
Maar heftig vind ik niet per se erg, wil vooral gewoon wat opties hebben bekeken voordat we direct besluiten voor dezelfde vloer te gaan.
Shiny!!quote:Op vrijdag 24 februari 2023 11:32 schreef gcjoel het volgende:
Keukenblad bekeken en goedgekeurd
[ link | afbeelding ]
Lijkt zo minder zwart dan hij is. Maar vind hem super mooi!
Lekker bezig Joel!quote:Op donderdag 13 april 2023 14:29 schreef gcjoel het volgende:
We zijn inmiddels begonnen aan de grote klus, de benedenverdieping.
Echt heel weinig zin en energie voor, dus weinig updates gedaan. Maar we moeten wel door dus er is wel genoeg gebeurd.
Bank gekocht:
[ link | afbeelding ]
href picture
Deze kleuren:
[ link | afbeelding ]
href picture
Tegels uitgezocht voor de keuken
vloer:
[ link | afbeelding ]
href picture
Voor de achterwand:
[ link | afbeelding ]
href picture
Je ziet het niet op de foto, maar dit is heeel licht roze. Slecht licht vooral.
Status woonkamer:
[ link | afbeelding ]
href picture
met bonushond
[ link | afbeelding ]
href picture
dit was de keuken en wordt de eetkamer (mooie nieuwe gasleiding en cv leiding door het plafond)
[ link | afbeelding ]
href picture
De toekomstige keuken
[ link | afbeelding ]
href picture
de inbouwkast in de keuken, de deur die je ziet wordt nog dichtgemaakt zodat deze alleen vanuit de keuken bereikbaar wordt.
Maandag komen ze de vloerverwarming leggen. Dus komend weekend daar de laatste voorbereidingen voor doen.
De stukadoor komt daarna al op 8 mei dus we moeten nog wel even flink doorwerken.
Goed bezig! En wanneer komt de keuken?quote:Op donderdag 13 april 2023 14:29 schreef gcjoel het volgende:
We zijn inmiddels begonnen aan de grote klus, de benedenverdieping.
Echt heel weinig zin en energie voor, dus weinig updates gedaan. Maar we moeten wel door dus er is wel genoeg gebeurd.
Bank gekocht:
[ link | afbeelding ]
href picture
Deze kleuren:
[ link | afbeelding ]
href picture
Tegels uitgezocht voor de keuken
vloer:
[ link | afbeelding ]
href picture
Voor de achterwand:
[ link | afbeelding ]
href picture
Je ziet het niet op de foto, maar dit is heeel licht roze. Slecht licht vooral.
Status woonkamer:
[ link | afbeelding ]
href picture
met bonushond
[ link | afbeelding ]
href picture
dit was de keuken en wordt de eetkamer (mooie nieuwe gasleiding en cv leiding door het plafond)
[ link | afbeelding ]
href picture
De toekomstige keuken
[ link | afbeelding ]
href picture
de inbouwkast in de keuken, de deur die je ziet wordt nog dichtgemaakt zodat deze alleen vanuit de keuken bereikbaar wordt.
Maandag komen ze de vloerverwarming leggen. Dus komend weekend daar de laatste voorbereidingen voor doen.
De stukadoor komt daarna al op 8 mei dus we moeten nog wel even flink doorwerken.
De keuken komt half juni als het goed is.quote:
Nee in fermacellquote:Op vrijdag 14 april 2023 20:57 schreef Seven. het volgende:
Hard gewerkt! Leuke bank, mooie tegels uitgezocht.
Gaan ze de vloerverwarming infrezen of op van die stalen matten leggen?
Allebeiquote:Op maandag 17 april 2023 15:28 schreef Candaasje het volgende:
Wow, lekker bezig!
Leuke vorm bank! Welke stofuitvoering wordt het? (Ik zie twee stofjes/kleurtjes)
quote:Op maandag 17 april 2023 15:28 schreef Candaasje het volgende:
Wow, lekker bezig!
Leuke vorm bank! Welke stofuitvoering wordt het? (Ik zie twee stofjes/kleurtjes)
Ja dit dusquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |