En TATA heeft zo een dikke lobby in de Haag , daar hoor je niemand over , die betaald daar meer salaris dan de Staat zelfquote:Op donderdag 28 juli 2022 11:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja maar men durft wel de boeren aan te pakken, echter in andere dossiers is men bang voor de kiezer, in Amsterdam is de uitstoot van uitlaatgassen ook ruim boven de wettelijke norm, echter autorijders aanpakken durft men niet.
Oja, je hoort niemand over TATAquote:Op donderdag 28 juli 2022 13:15 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
En TATA heeft zo een dikke lobby in de Haag , daar hoor je niemand over , die betaald daar meer salaris dan de Staat zelf
De stikstof die uit de stront komt die wordt opgenomen door het gras en de voermaisquote:Op donderdag 28 juli 2022 12:25 schreef Momo het volgende:
[..]
Wel als er meer stikstof wordt opgenomen door de landbouw dan ze uitstoten.
Nee, je hoort echt NIEMAND over TATA steelquote:Op donderdag 28 juli 2022 13:15 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
En TATA heeft zo een dikke lobby in de Haag , daar hoor je niemand over , die betaald daar meer salaris dan de Staat zelf
Autobezitters en -rijders worden in Amsterdam ontzettend aangepakt. Er worden allerlei straten omgebouwd zodat auto’s daar niet meer kunnen rijden, parkeren is belachelijk duur, parkeervergunningen worden veel minder uitgegeven, auto’s vanaf een bepaald jaartal mogen de stad niet meer in.quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja maar men durft wel de boeren aan te pakken, echter in andere dossiers is men bang voor de kiezer, in Amsterdam is de uitstoot van uitlaatgassen ook ruim boven de wettelijke norm, echter autorijders aanpakken durft men niet.
Hou op zeg. Er zijn maandelijks berichten over TATA Steel. Provincie NH heeft hun handen er vol aan. Het is echt lariekoek om te zeggen dat daar nooit iets over in nieuws komt.quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:15 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
Depositie is het neerslaan van minerale stoffen en gassen op een vaste ondergrond. Dat heeft niks te maken met gras die ergens heen waait.... Depositie is gewoon een wetenschappelijk begrip vanuit de chemie niet iets dat verzonnen is uit de overheid.quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:16 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De stikstof die uit de stront komt die wordt opgenomen door het gras en de voermais
Daat is ook het kennelijk probleem , als het verwaait , (depositie volgens de overheid) en het komt bij de buren terecht dan hebben die ook wat meer groei
Dat fijnspar bossen afsterven komt door de droogte en niet door de stikstof , water gebrek
Het zijn net mensen. Maar als die moderators deze acties waarbij auto's zijn gebotst tegen vuil goedkeuren zou je niet staan te zeuren hoor!quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:19 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Fok! waar zelfs de moderator van het subforum oproept tot geweld.
Smakelijk smullen dit.
Gras waait niet weg , dat zit aan een kant vast, de strontlucht verwaait naar de burenquote:Op donderdag 28 juli 2022 13:20 schreef Momo het volgende:
[..]
Depositie is het neerslaan van minerale stoffen en gassen op een vaste ondergrond. Dat heeft niks te maken met gras die ergens heen waait.... Depositie is gewoon een wetenschappelijk begrip vanuit de chemie niet iets dat verzonnen is uit de overheid.
Omdat veel boeren hun land wel 20 km verderop hebben, ik ken boeren die hebben land waar ze NOOIT komen .quote:Op dinsdag 26 april 2022 16:02 schreef Hanca het volgende:
[..]
En dat mag dus eigenlijk niet, die boeren ontwijken de wet. Want het idee is dat je de mest over al je grond gelijkmatig gebruikt. Maar door stukken niet te gebruiken, overbemesten ze dus de rest van hun grond.
De droogte die ik bedoel is de droogte in de fijnsparbossen in duitsland , dat zijn hoog gelegen delenquote:Op donderdag 28 juli 2022 13:23 schreef Momo het volgende:
https://www.algemenewater(...)ijnlijk-voor-boeren/
Oh en lees eens dit stukje @:michaelmoore met je droogte stokpaardje
Dus wat je eigenlijk zegt is: 'what about the road blocks?!'quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zijn net mensen. Maar als die moderators deze acties waarbij auto's zijn gebotst tegen vuil goedkeuren zou je niet staan te zeuren hoor!
Wat heeft dat dan weer met deze stikstofdiscussie te maken.quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:25 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De droogte die ik bedoel is de droogte in de fijnsparbossen in duitsland , dat zijn hoog gelegen delen
Die bossen sterven net als de heide in hoog gelegen gebieden
Ik geef slechts aan dat bepaalde lieden zoals jij er als de kippen bij zijn om een ander op een klein foutje te wijzen als die kans zich aandoet.quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:26 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Dus wat je eigenlijk zegt is: 'what about the road blocks?!'
Oproepen op tot geweld kan niet, al helemaal niet als moderator in een topic wat al hard aan het ontsporen is. Gek dat ik het uberhaupt moet uitleggen hoor.
ik ga wel in de zon liggen , allemaal wijsneuzen op fok die niets weten van de Agrarische sectorquote:Op donderdag 28 juli 2022 13:27 schreef Momo het volgende:
[..]
Wat heeft dat dan weer met deze stikstofdiscussie te maken.
Ik ga maar iets anders doen, er komen random zinnen uit je toetsenbord.
heel juistquote:Op donderdag 28 juli 2022 13:16 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
De stikstof die uit de stront komt die wordt opgenomen door het gras en de voermais
Daat is ook het kennelijk probleem , als het verwaait , (depositie volgens de overheid) en het komt bij de buren terecht dan hebben die ook wat meer groei
[ afbeelding ]
Dat fijnspar bossen afsterven komt door de droogte en niet door de stikstof , water gebrek
Michael moore zit nutteloos thuis en dat heeft zijn brein aangetast. Hooguit 1% van zijn posts is geen totale onzin/offtopic/vergezocht zijpaadje.quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:23 schreef Momo het volgende:
https://www.algemenewater(...)ijnlijk-voor-boeren/
Oh en lees eens dit stukje @:michaelmoore met je droogte stokpaardje
Tja, zelfs al is het een klein foutje, er bestaat een edit of zelfs een verwijder-knop. Die wordt bij anderen ook fanatiek gebruikt, lijkt me dat niemand boven de regels staat (toch?).quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik geef slechts aan dat bepaalde lieden zoals jij er als de kippen bij zijn om een ander op een klein foutje te wijzen als die kans zich aandoet.
(Hoewel ik oproepen tot geweld sowieso niet oke vind, al is legerinzet bij ontsporing en ontwrichting van de samenleving wel een laatste redmiddel)
Ik probeer altijd m'n best te doen en lees ze vaak met extra aandacht maar ik kan er echt met de beste wil van de wereld niets van makenquote:Op donderdag 28 juli 2022 13:31 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Michael moore zit nutteloos thuis en dat heeft zijn brein aangetast. Hooguit 1% van zijn posts is geen totale onzin/offtopic/vergezocht zijpaadje.
Daar kan ik verder geen uitspraak over doen, ik ben geen onderdeel van de forumcrew.quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:32 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Tja, zelfs al is het een klein foutje, er bestaat een edit of zelfs een verwijder-knop. Die wordt bij anderen ook fanatiek gebruikt, lijkt me dat niemand boven de regels staat (toch?).
Je begint nu letterlijk op je zelf te reageren....quote:
Is het niet al bouwvak?quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:24 schreef Frutsel het volgende:
Wacht maar tot de bouwvak...nog veel meer ellende op komst
Daar heb ik dan weer geen ervaring mee.quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:33 schreef Mexicanobakker het volgende:
Mijn posts zijn in ieder geval geregeld verwijderd.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |