quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Maar er word continue gedaan of de oorzaak door grotere veestapels komt, ten eerste zijn die helemaal niet groter geworden, en zoals gezegt minder uitstoot.
Het is goed dat ze toegeven dat ze het kunnen stoppen en er bewust voor kiezen om het niet te doen.quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:04 schreef Bosbeetle het volgende:
FDF heeft ook zo'n heerlijk flexibel standpunt, de stikstof plannen van tafel en dan stoppen we met zooi op de weg leggen.
En dat is in stuks dieren. Kilo dieren en hoeveelheid voer die ze krijgen is misschien wel een betere maat - en de huidige dieren zijn behoorlijk doorgefokt tov een halve eeuw geleden.quote:
Ik neem aan dat de politie hier onderzoek naar gaat doen en de veroorzakers gaat proberen op te sporen. Oh wacht daar hebben ze geen capaciteit voorquote:Op donderdag 28 juli 2022 12:35 schreef TheFreshPrince het volgende:
Hier in de regio vanochtend een ongeluk gebeurd door meerdere mensen die op een blokkade zijn gereden.
Lekker bezig, die boeren.
Klopt.quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:21 schreef probeer het volgende:
[..]
Dus ook Caroline moet niet zo zeiken?
Vd Plas is wel een beetje t voorbeeld van je oogst wat je zaait ja. Maar bedreigingen in welke vorm dan ook zijn natuurlijk nooit goed te keuren.quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:38 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Klopt.
Ze wil toch zo graag een hoge boom zijn?
Maar het rokje wat ze aan had was wel heeeeeel kort!quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vd Plas is wel een beetje t voorbeeld van je oogst wat je zaait ja. Maar bedreigingen in welke vorm dan ook zijn natuurlijk nooit goed te keuren.
Dat klopt.quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Vd Plas is wel een beetje t voorbeeld van je oogst wat je zaait ja. Maar bedreigingen in welke vorm dan ook zijn natuurlijk nooit goed te keuren.
Die wil je niet in een kort rokje zienquote:Op donderdag 28 juli 2022 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar het rokje wat ze aan had was wel heeeeeel kort!
Het lijkt me iig doodeng om ergens stil te moeten gaan staan terwijl er van achteren verkeer met 100km/u aan komt stormen dat niet doorheeft dat de boel stil staat.quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:36 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik neem aan dat de politie hier onderzoek naar gaat doen en de veroorzakers gaat proberen op te sporen. Oh wacht daar hebben ze geen capaciteit voor
Dit soort onzin gaat ook nergens over hoor. Waarom haar aanvallen op uiterlijk?quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:42 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Die wil je niet in een kort rokje zien
Akkefietjes oplossen bij AZC'squote:Op donderdag 28 juli 2022 12:44 schreef xzaz het volgende:
Die politie altijd met capaciteit. Waar besteden ze überhaupt hub capaciteit aan?
"Ik moet schijten. Kan ik hier nog even ergens schijten? Ja toch, moet schijten."quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Maar het rokje wat ze aan had was wel heeeeeel kort!
Het is inderdaad een kwestie van tijd totdat er een keer een ernstig ongeluk gebeurd en dan is het land te klein. Daarom is het de hoogste tijd dat er hard opgetreden gaat worden tegen alle overtredingen die bij het protesteren begaan worden. De wet geldt ook voor mensen met een trekker.quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:43 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Het lijkt me iig doodeng om ergens stil te moeten gaan staan terwijl er van achteren verkeer met 100km/u aan komt stormen dat niet doorheeft dat de boel stil staat.
Dat gaat een keer tot ernstige ongevallen leiden...
Je hebt langs de snelwegen hier ook geen matrixborden en weinig camera's, als het stilstaat dan merk je dat pas erg laat.
1 appende vrachtwagenchauffeur en je hebt een megaklapper...
Omdat er telkens onzin bij verzonnen om maar een beetje gal te kunnen spuwen. Er zijn zoveel rationele steekhoudende argumenten maar ja.quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Dit soort onzin gaat ook nergens over hoor. Waarom haar aanvallen op uiterlijk?
Welke capaciteit, het is ook vakantieseizoen hèquote:Op donderdag 28 juli 2022 12:44 schreef xzaz het volgende:
Die politie altijd met capaciteit. Waar besteden ze überhaupt hub capaciteit aan?
Ja precies, denk dat 70% vd agenten op verkansie is.quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:03 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Welke capaciteit, het is ook vakantieseizoen hè
Flitsen langs de snelweg en parkeerboetes natuurlijk! Ze moeten hun quotum wel halen.quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:44 schreef xzaz het volgende:
Ik neem aan dat ze wel rekening met bezetting houden het was ook een slechte grap van mijn kant, excusses.quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:06 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ja precies, denk dat 70% vd agenten op verkansie is.
Het is echt heeeeeel lang geleden dat ik flitsers bij de snelweg gezien heb.quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:09 schreef Jaeger85 het volgende:
[..]
Flitsen langs de snelweg en parkeerboetes natuurlijk! Ze moeten hun quotum wel halen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |