Dit dus.quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk een non-argument als je ondanks dat nog steeds boven grenswaarden uitkomt. Dan stootte je vroeger gewoon nog veel meer teveel uit.
"Vroeger sloeg ik 50 mensen per jaar in hun gezicht, nu nog maar 15, kijk es hoe goed ik het doe"
Maar er word continue gedaan of de oorzaak door grotere veestapels komt, ten eerste zijn die helemaal niet groter geworden, en zoals gezegt minder uitstoot.quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:50 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Dit is natuurlijk een non-argument als je ondanks dat nog steeds boven grenswaarden uitkomt. Dan stootte je vroeger gewoon nog veel meer teveel uit.
"Vroeger sloeg ik 50 mensen per jaar in hun gezicht, nu nog maar 15, kijk es hoe goed ik het doe"
Precies. Mijns inziens is dat ook onbehoorlijk bestuur. Je spreekt ambitieuze maar haalbare reductiedoelen af zonder dat je hierbij een sector doodknevelt.quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Plus dat voor gemak even vergeten word dat de laatste 30 jaar de boeren hun Ammoniak uitstoot al met 350 procent omlaag hebben gebracht.
Vind de reacties onder zulke filmpjes altijd pijnlijker. Echt schokkend hoe achterlijk een, groter dan je hoopt, deel van Nederland blijkt te zijn sinds corona.quote:
De overheid heeft zeker ook schuld en kilo's boter op het hoofd. PAS optuigen terwijl je weet dat stikstof al een probleem is, maar toestemming blijven geven voor vergunningen en uitbouw. Maar het is en en. Je kunt de overheid een hoop verwijten, maar de boeren zeker ook (en het hele agrocomplex daaromheen dat ervan profiteert)quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:53 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Precies. Mijns inziens is dat ook onbehoorlijk bestuur. Je spreekt ambitieuze maar haalbare reductiedoelen af zonder dat je hierbij een sector doodknevelt.
Op allerlei andere dossiers kon het ook.
Ja maar men durft wel de boeren aan te pakken, echter in andere dossiers is men bang voor de kiezer, in Amsterdam is de uitstoot van uitlaatgassen ook ruim boven de wettelijke norm, echter autorijders aanpakken durft men niet.quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:56 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
De overheid heeft zeker ook schuld en kilo's boter op het hoofd. PAS optuigen terwijl je weet dat stikstof al een probleem is, maar toestemming blijven geven voor vergunningen en uitbouw. Maar het is en en. Je kunt de overheid een hoop verwijten, maar de boeren zeker ook (en het hele agrocomplex daaromheen dat ervan profiteert)
Lolquote:Op donderdag 28 juli 2022 11:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja maar men durft wel de boeren aan te pakken
Rutte is hitler, omdat hij boeren voor veel geld wil uitkopen en Poetin is eigenlijk wel een toffe peer die Oekraïne lekker opruimt.quote:
Wiskundig gezien is een grotere reductie dan 100% niet mogelijk. Dat betekent namelijk 0 uitstoot.quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Plus dat voor gemak even vergeten word dat de laatste 30 jaar de boeren hun Ammoniak uitstoot al met 350 procent omlaag hebben gebracht.
Godver wat een kneuzenquote:
Dus ook Caroline moet niet zo zeiken?quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zozo heftig hoor.
Het sneeuwvlok-gehalte bij die aannemers is net zo hoog als in dit topic. Sla er munt uit met een halve ton 'doodsbedreiging' toeslag.
Maar goed, deze verhalen komen natuurlijk goed uit in de algehele beeldvorming.
quote:
Je zou maar achter deze mensen staan. Man man man. Het gemiddelde niveau in bnw is nog hogerquote:
Dit is toch letterlijk BNW?quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:22 schreef over_hedge het volgende:
[..]
Het gemiddelde niveau in bnw is nog hoger
Nee dat is youtube. Ik doel op het forum natuurlijk. Maar de inhoud komt wel overeen met bnw topics jaquote:
Duidelijk, er ligt stront op de weg door de WEF.quote:
Wel als er meer stikstof wordt opgenomen door de landbouw dan ze uitstoten.quote:Op donderdag 28 juli 2022 12:16 schreef archito het volgende:
[..]
Wiskundig gezien is een grotere reductie dan 100% niet mogelijk. Dat betekent namelijk 0 uitstoot.
In Amsterdam pakt men geen autorijders aanquote:Op donderdag 28 juli 2022 11:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja maar men durft wel de boeren aan te pakken, echter in andere dossiers is men bang voor de kiezer, in Amsterdam is de uitstoot van uitlaatgassen ook ruim boven de wettelijke norm, echter autorijders aanpakken durft men niet.
Dit is echt kolder, bovendien haal je in sommige gebieden de normen volgens mij alsnog niet als je niets aan de boeren doet.quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:58 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ja maar men durft wel de boeren aan te pakken, echter in andere dossiers is men bang voor de kiezer, in Amsterdam is de uitstoot van uitlaatgassen ook ruim boven de wettelijke norm, echter autorijders aanpakken durft men niet.
Daar heb je vast een bron van, want zulke dingen wil ik lezen.quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:52 schreef raptorix het volgende:
[..]
Maar er word continue gedaan of de oorzaak door grotere veestapels komt, ten eerste zijn die helemaal niet groter geworden, en zoals gezegt minder uitstoot.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |