Die achtergrondwaarde impliceert geen natuurlijke oorsprong.quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:22 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ja, zelfs een achtergrondwaarde voor opgenomen in het besluit bodemkwaliteit.
Doei.
Als ik zo ziet doelt ze op dat ene twitter account? Wat nog steeds niet ok is hoor.quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:25 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Onduidelijk. Er is vanuit het anti-WEF-kamp wel een groep die vdPlas als verrader ziet, maar er is ook wel een groep die haar ziet als juist een exponent van het agro-industriėle kwaad. Daarnaast is zo'n verwijzing naar Fortuyn ambigu, gaat het erom dat Fortuyn ook rechts was en vermoord werd, of verwijst het enkel naar het simpele feit dat er een opkomend politicus werd gedood.
We zullen het wel niet weten voorlopig.
Zozo heftig hoor.quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:24 schreef Glazenmaker het volgende:
[..]
https://nos.nl/artikel/24(...)worden-geintimideerd
Je kan ook gaan zitten zoeken.. Iets wat me ook al heel lang stoort en niet alleen bij de stikstofdiscussie. Er zijn zat argumenten te maken, daarvoor hoef je geen stropoppen op te tuigen.quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:24 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Over het bedreigen van medewerkers die de troep opruimen heb ik haar niet gehoord.
Nee, dat ene twitteraccount is gewoon een losse bedreiging van een anoniempje op twitter. Dit is wel wat serieuzer en structureler volgens mij:quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:26 schreef Momo het volgende:
[..]
Als ik zo ziet doelt ze op dat ene twitter account? Wat nog steeds niet ok is hoor.
Ja, zo kun je elk bericht wel plat slaan. Alsof die lui tijdens de koffie ff bedenken dat ze ipv geld verdienen politiek gaan bedrijven.quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zozo heftig hoor.
Het sneeuwvlok-gehalte bij die aannemers is net zo hoog als in dit topic. Sla er munt uit met een halve ton 'doodsbedreiging' toeslag.
Maar goed, deze verhalen komen natuurlijk goed uit in de algehele beeldvorming.
Ik zag het inderdaad, lastig te geloven wetende waar hij werkt.quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:10 schreef Momo het volgende:
[..]
Als je zijn TL leest steunt hij eerder wel gewoon de protesten van de boeren. De wereld is niet zo zwart wit.
Nee, er is helemaal niets aan de hand hoor. En nu allemaal voor je kijken en doorlopen!quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:26 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Zozo heftig hoor.
Het sneeuwvlok-gehalte bij die aannemers is net zo hoog als in dit topic. Sla er munt uit met een halve ton 'doodsbedreiging' toeslag.
Maar goed, deze verhalen komen natuurlijk goed uit in de algehele beeldvorming.
Toch bizar dat onze regering dit zo ver laat komen. Blijkbaar worden terroristen verkleed als boeren gedoogd in dit land.quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:27 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Nee, dat ene twitteraccount is gewoon een losse bedreiging van een anoniempje op twitter. Dit is wel wat serieuzer en structureler volgens mij:
Partijlid van de BoerBurgerBeweging Henk Vermeer legt uit dat de bedreigingen ernstig zijn en dat momenteel nog onbekend is uit welke hoek ze komen. Ook vertelt hij dat Caroline al langere tijd wordt bedreigd, maar dat de piek nu is bereikt. Zo zou er sprake zijn van een doodsbedreiging waarbij Caroline 'hetzelfde lot als Pim Fortuyn staat te wachten'.
Dat zou dan zijn uit extreme milieuactivisten kant? Pim werd volgens mij vooral vermoord vanwege zijn standpunt over dieren door Volkert.quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:27 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Nee, dat ene twitteraccount is gewoon een losse bedreiging van een anoniempje op twitter. Dit is wel wat serieuzer en structureler volgens mij:
Partijlid van de BoerBurgerBeweging Henk Vermeer legt uit dat de bedreigingen ernstig zijn en dat momenteel nog onbekend is uit welke hoek ze komen. Ook vertelt hij dat Caroline al langere tijd wordt bedreigd, maar dat de piek nu is bereikt. Zo zou er sprake zijn van een doodsbedreiging waarbij Caroline 'hetzelfde lot als Pim Fortuyn staat te wachten'.
Hoe is een semantische discussie over wat natuurlijk is relevant dan?quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:26 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Die achtergrondwaarde impliceert geen natuurlijke oorsprong.
Ja, maar of dat het stukje van de moord op Fortuyn is waar naar verwezen wordt? Hij werd ook vermoord op het mediapark, en vdPlas blijft weg uit de media. Net als Fortuyn is vdPlas een opkomend politicus met ambitie, het kan ook gewoon daarnaar verwijzen.quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:30 schreef Momo het volgende:
[..]
Dat zou dan zijn uit extreme milieuactivisten kant? Pim werd volgens mij vooral vermoord vanwege zijn standpunt over dieren door Volkert.
Ze heeft een boerenpartij die opkomt voor de boeren en de boerenprotesten steunt. Helemaal prima. Maar ik vind wel dat ze zich duidelijker mag uitspreken tegen de negatieve zaken zoals de bedreigingen. Ze benoemt het even tussendoor maar komt niet met een duidelijk statement. Juist zij heeft de invloed om de boel rustig te houden en niet verder te laten escaleren.quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:26 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Je kan ook gaan zitten zoeken.. Iets wat me ook al heel lang stoort en niet alleen bij de stikstofdiscussie. Er zijn zat argumenten te maken, daarvoor hoef je geen stropoppen op te tuigen.
Koffie drinken heeft in ieder geval meer voorkeur dan geld verdienen.quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:28 schreef Straatcommando. het volgende:
[..]
Ja, zo kun je elk bericht wel plat slaan. Alsof die lui tijdens de koffie ff bedenken dat ze ipv geld verdienen politiek gaan bedrijven.
V/d Plas is net als Fortuyn een populist inderdaad.quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:32 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ja, maar of dat het stukje van de moord op Fortuyn is waar naar verwezen wordt? Hij werd ook vermoord op het mediapark, en vdPlas blijft weg uit de media. Net als Fortuyn is vdPlas een opkomend politicus met ambitie, het kan ook gewoon daarnaar verwijzen.
Anders gezegd, als ik een politicus zou willen bedreigen met de dood, dan ga je toch algauw naar Fortuyn refereren.
Mja we weten het dus ook niet helemaal zeker. Zou ook beide hoeken kunnen komen. Van die hele radicale figuren op twitter noemde haar ook controlled opposition enzo dus daar heeft ze ook "vijanden". Blijft achterlijk dat mensen elkaar bedreigen.quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:32 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Ja, maar of dat het stukje van de moord op Fortuyn is waar naar verwezen wordt? Hij werd ook vermoord op het mediapark, en vdPlas blijft weg uit de media. Net als Fortuyn is vdPlas een opkomend politicus met ambitie, het kan ook gewoon daarnaar verwijzen.
Anders gezegd, als ik een politicus zou willen bedreigen met de dood, dan ga je toch algauw naar Fortuyn refereren.
Joh wat een toestanden.quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:28 schreef Multatilu het volgende:
[..]
Nee, er is helemaal niets aan de hand hoor. En nu allemaal voor je kijken en doorlopen!
Dat doet ze gewoon. Dit is niet anders dan constant van een Azarkan vragen dat hij zich uitspreekt tegen, ik noem maar wat, imaams die geen handen schudden.quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:32 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Ze heeft een boerenpartij die opkomt voor de boeren en de boerenprotesten steunt. Helemaal prima. Maar ik vind wel dat ze zich duidelijker mag uitspreken tegen de negatieve zaken zoals de bedreigingen. Ze benoemt het even tussendoor maar komt niet met een duidelijk statement.
Jij begint over natuurlijke achtergrondconcentraties. Daarmee impliceer je dat er van vervuiling geen sprake is wanneer dergelijke concentraties gemeten worden, en dat is onzin want die verbindingen komen van nature helemaal niet voor. Dus nee: het is geen semantische discussie.quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:32 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Hoe is een semantische discussie over wat natuurlijk is relevant dan?
In hoeverre die normen achterlijk zijn is nog maar zeer de vraag.quote:Heide heeft ook geen natuurlijke oorsprong.
Het punt is meer dat er in het PFAS-dossier niet is vastgehouden aan achterlijke normen. Mede omdat alles stil lag, men geen grond meer mocht afvoeren enzovoort.
PFAS is tegenwoordig vertegenwoordigd in de grond. Net als benzeen in het grondwater.
Ja niet meer dus. Ze willen geen de-escalatie meer. Ze willen een vrijbrief voor hun acties. En Forum is de enige partij die ze dat geeft. En de PVV wellicht maar die lijken zich tov Forum meer afzijdig te houdenquote:Op donderdag 28 juli 2022 11:32 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Juist zij heeft de invloed om de boel rustig te houden en niet verder te laten escaleren.
tja duck and cover. Protesten lopen uit de hand en mevrouwtje vd Plas durft geen verantwoordelijkheid te nemen voor het haatklimaat waaraan ze zelf heeft bijgedragen door boeren op te stoken? Doorzichtig dit.quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:20 schreef Momo het volgende:
[ twitter ]
Oh en dit is ook niet de bedoeling. Radicale boeren of milieu activisten?
Er is wel sprake van 'vervuiling', if you will. Ware het niet dat werkelijk alles 'vervuild' is. Mijns inziens kun je dan spreken van een natuurlijke grenswaarde. Dat heeft dan niet zoveel met oorsprong te maken maar met een tegenwoordige nulmeting.quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:37 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Jij begint over natuurlijke achtergrondconcentraties. Daarmee impliceer je dat er van vervuiling geen sprake is wanneer dergelijke concentraties gemeten worden, en dat is onzin want die verbindingen komen van nature helemaal niet voor. Dus nee: het is geen semantische discussie.
Vervolgens kan je het hebben over de gevolgen van de aanwezigheid van een bepaalde hoeveelheid vervuiling, maar dat is een andere discussie.
[..]
In hoeverre die normen achterlijk zijn is nog maar zeer de vraag.
Plus dat voor gemak even vergeten word dat de laatste 30 jaar de boeren hun Ammoniak uitstoot al met 350 procent omlaag hebben gebracht.quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:43 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Er is wel sprake van 'vervuiling', if you will. Ware het niet dat werkelijk alles 'vervuild' is. Mijns inziens kun je dan spreken van een natuurlijke grenswaarde. Dat heeft dan niet zoveel met oorsprong te maken maar met een tegenwoordige nulmeting.
En die normen waren inderdaad achterlijk. Vandaar dat said normen ook bijgesteld zijn. Geen enkele tegenwoordigheid van geest.
Deze vlieger gaat ook op voor stikstof.
Dit is natuurlijk een non-argument als je ondanks dat nog steeds boven grenswaarden uitkomt. Dan stootte je vroeger gewoon nog veel meer teveel uit.quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Plus dat voor gemak even vergeten word dat de laatste 30 jaar de boeren hun Ammoniak uitstoot al met 350 procent omlaag hebben gebracht.
Is nog niet genoeg blijkbaar. Maar goed, dat er ergens een onbalans zoals een stikstofoverschot ontstaat kan ook bijna niet anders wanneer je vrachten - voor koeien overigens vreselijk onnatuurlijk - veevoer importeert en vervolgens alle mest hier houdt.quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:44 schreef raptorix het volgende:
[..]
Plus dat voor gemak even vergeten word dat de laatste 30 jaar de boeren hun Ammoniak uitstoot al met 350 procent omlaag hebben gebracht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |