we weten wel hoeveel stikstof veroorzaakt worden door woningen en de woningbouw en de aanleg van infrastructuurquote:Op donderdag 28 juli 2022 14:00 schreef Bosbeetle het volgende:
Is er eigenlijk wel eens in kaart gebracht hoeveel stikstof uitstoot veroorzaakt wordt door drugslabs op boerenbedrijven?
Bouwen we ook 70% voor het buitenland?quote:Op donderdag 28 juli 2022 14:04 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
we weten wel hoeveel stikstof veroorzaakt worden door woningen en de woningbouw en de aanleg van infrastructuur
Hoeven we die randstedelingen hier ook niet meerquote:Op donderdag 28 juli 2022 13:50 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Prima idee.
Of alles ten westen van de lijn Leeuwarden, Zwolle, Amersfoort, Breda uitgraven en in de noordzee duwen.
Oh zie nu dat je ook nog echt heb gedoneerdquote:Op donderdag 28 juli 2022 14:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik heb ook even gedoneerd aan FDF.
[ afbeelding ]
Ja dat weten we. Een stuk minder.quote:Op donderdag 28 juli 2022 14:04 schreef michaelmoore het volgende:
[..]
we weten wel hoeveel stikstof veroorzaakt worden door woningen en de woningbouw en de aanleg van infrastructuur
Goeiequote:Op donderdag 28 juli 2022 14:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
[ afbeelding ]
Als Sywert van der Linden?quote:Op donderdag 28 juli 2022 14:07 schreef TheFreshPrince het volgende:
[ afbeelding ]
Ik dacht dat je M.Rutte wasquote:
Het één sluit het ander niet uit.quote:Op donderdag 28 juli 2022 14:17 schreef Weltschmerz het volgende:
Opvallend weer hoe zoveel media het meteen framen als afvaldump terwijl het natuurlijk gewoon barricaden zijn.
Had je misschien al veel eerder harder moeten ingijpen, toen overduidelijk was dat dit zo ging escaleren.quote:
Ik stel toch niet dat ze zich er niet tegen uitspreekt, het gaat mij meer om het doorgaan van de acties ondanks wekenlange bedreigingen.quote:
Je had het ook gewoon aan mij mogen gevenquote:Op donderdag 28 juli 2022 14:15 schreef TheFreshPrince het volgende:
Het kost ¤15 maar dan heb je ook wat.
[ afbeelding ]
Precies. Iedereen kan bedenken dat halfslachtig optreden het steeds iets verder gaan juist in de hand werkt. Maar uitgerekende de politie zelf dan net weer niet.quote:Op donderdag 28 juli 2022 14:20 schreef Zwoerd het volgende:
[..]
Had je misschien al veel eerder harder moeten ingijpen, toen overduidelijk was dat dit zo ging escaleren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |