Fair enough, het klinkt wat knullig op deze manier.quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:48 schreef probeer het volgende:
[..]
Dan moeten ze dát zeggen. Dat opsporing waarschijnlijk niets uithaalt.
En niet 'er staat geen bordje bij dus we kunnen niets', wat neer komt op 'we doen niet aan opsporing'.
Waar slaat dat nu weer op? Ga mexicano's bakken ofzo.quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen we niet gewoon Friesland, Groningen, Drenthe en Overijssel afstaan aan Duitsland?
Prima idee.quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Kunnen we niet gewoon Friesland, Groningen, Drenthe en Overijssel afstaan aan Duitsland?
in het kader: "Bauer gegen die Mauer" denk ikquote:Op donderdag 28 juli 2022 13:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Waar slaat dat nu weer op? Ga mexicano's bakken ofzo.
Hier in het dorp is "We hebben meer met Berlijn dan met Den Haag" een uitspraak die vaak naar boven komt.quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik ben blij dat die hufters daar bezig zijn en niet hier.quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
Nee het is pure onwil.quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:39 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Het is wel bijzonder hoe ver het kan en mag komen inderdaad.
Lijkt pure overmacht, de politie heeft niet de capaciteit waar de boeren een overschot hebben. Tel daar alle zware machines e.d. bij op en je hebt complete chaos waar je al snel machteloos staat.
Maar een vrijbrief voor iedereen is het niet denk ik. Andere groepen ontbreekt het al snel aan capaciteit, organisatie e.d.
Is dan ook gewoon exemplarisch voor het (niet) functioneren van het politieapparaat, en een aantal andere overheidsorganen, in Nederland.quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:46 schreef probeer het volgende:
[..]
Het is sowieso complete bagger. Alsof opsporing niet bestaat.
We weten niet wie het gedaan heeft dus we kunnen niets. Uit de mond van de politie. Onvoorstelbaar. Het is verdomme je fucking werk om op te sporen wie iets gedaan heeft.
Serieus, als je dat als politiewoordvoerder je mond uit krijgt dien je linea recta ontslagen te worden. Plus de lui die je opdroegen dat zo te brengen.
Dat is het.quote:
Berlijn is toch ook gewoon EU?quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:52 schreef xzaz het volgende:
[..]
Hier in het dorp is "We hebben meer met Berlijn dan met Den Haag" een uitspraak die vaak naar boven komt.
Weten zij veelquote:Op donderdag 28 juli 2022 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Berlijn is toch ook gewoon EU?
Ik dacht: Ik doe een voorstel waar beide partijen tevreden mee zijnquote:Op donderdag 28 juli 2022 13:49 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Waar slaat dat nu weer op? Ga mexicano's bakken ofzo.
Berlijn?quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:52 schreef xzaz het volgende:
[..]
Hier in het dorp is "We hebben meer met Berlijn dan met Den Haag" een uitspraak die vaak naar boven komt.
Ok prima. Want het zou best interessant kunnen zijn. Wie of wat zorgt er voor die onwil?quote:
En Brabant terug geven aan de zee?quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:45 schreef Mexicanobakker het volgende:
En de boeren zijn met al hun export toch al erg globalistisch ingesteld.quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Berlijn is toch ook gewoon EU?
Als Fries kan ik je melden dat we niet allemaal #teamboeren zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik dacht: Ik doe een voorstel waar beide partijen tevreden mee zijn
Verder die langzaam rijdende tractoren op snelwegen blokkeer je met politieauto's en al die boeren met trekker op de snelweg pak je op, tractor krijgen ze een keer veel later wel weer terug.quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:54 schreef TheFreshPrince het volgende:
[..]
Dat is het.
Het is 2022, camerasystemen overal, ANPR camera's, je kan surveilleren, je kan telefoons die daar waren lokaliseren en eigenaren daarvan natrekken, etc.
Maar nee hoor...
Wel erg BNW hoor.quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:57 schreef TheFreshPrince het volgende:
Ik krijg het idee dat de overheid het met opzet wil laten escaleren om zo het draagvlak voor boeren verder te laten slopen door de boeren.
Ook een strategie maar het gaat wel levens kosten.
In Brabant zie ik nauwelijks zulke protestactiesquote:Op donderdag 28 juli 2022 13:57 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
En Brabant terug geven aan de zee?
Verder zou ik graag Groningen Stad behouden.
Ze laten dit toch ook aan de lopende band blijken: ze grijpen niet in en ze twitteren continu dat ze begrip hebben.quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:57 schreef Mr.Sandman het volgende:
[..]
Is de politie misschien toch meer solidair met de actievoerders dan ze laten blijken?
Protestacties? Ik wilde gewoon van Brabant af.quote:Op donderdag 28 juli 2022 13:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
In Brabant zie ik nauwelijks zulke protestacties
Motie verworpenquote:Op donderdag 28 juli 2022 13:59 schreef EinarBoe het volgende:
[..]
Protestacties? Ik wilde gewoon van Brabant af.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |