Ah vergelijking met IS-terroristen.. hoeveel mannen in oranje pak hebben de boeren al onthoofd?quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:14 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Sorry, maar wat een kleuterredenering. IS-terroristen kun je op die manier ook wegzetten. '[ Die doen tenminste wat'. Doe jij niets, dan? Dan wij niets? Besta ik wel?
Misschien wel, mischien is jouw vergelijking een kleutervergelijking. Want alle normale protesten die je gaat vergelijken met IS is sneu.quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:14 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Sorry, maar wat een kleuterredenering. IS-terroristen kun je op die manier ook wegzetten. '[ Die doen tenminste wat'. Doe jij niets, dan? Dan wij niets? Besta ik wel?
Nee, dus kun jij dat ook niet stellen. Jij trekt dus een conclusie, die je niet kunt weten. Je spreekt jezelf constant tegen.quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:11 schreef raptorix het volgende:
[..]
Dat is toch logisch? Je kunt niet van iedereen die zelfmoord pleegt verlangen dat ze een verklaring afleggen: Nou ik verhang me zelf omdat ik een stikstof probleem heb, sjonge jonge.
We kunnen de weg helemaal niet op als die inteeltkoppen mest, hooi en andere zooi op de weg blijven verbranden.quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Wat zou ik graag willen dat we nu massaal de weg opgaan voor de 100 regel.
Ook om het belachelijke stikstof.
Het gaat om de opmerking 'Maar dat doe ik nog niet want toch heb ik respect voor ze, de enige partij die wat doet.quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:19 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Ah vergelijking met IS-terroristen.. hoeveel mannen in oranje pak hebben de boeren al onthoofd?
Man man man wat een domheid zeg.
Ah, dat kan ik ook wel roepen dat het hele Stikstof probleem niet bewezen is, namelijk dat het slechts op een theoretisch model is gebaseerd.quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:19 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Nee, dus kun jij dat ook niet stellen. Jij trekt dus een conclusie, die je niet kunt weten. Je spreekt jezelf constant tegen.
Het schaapjesvolk wordt geconfronteerd met een ontevreden medeburger hoor. Wat hebben jullie toch een zwaar leven door die terroristen.quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:21 schreef Document1 het volgende:
Ik begrijp maar niet waarom er niet wordt opgetreden tegen die terroristen. Overal komen ze mee weg en dat sterkt ze alleen maar meer in de overtuiging dat wat ze doen gewoon mag.
quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ah, dat kan ik ook wel roepen dat het hele Stikstof probleem niet bewezen is, namelijk dat het slechts op een theoretisch model is gebaseerd.
Als je er stellig van overtuigd bent dat het onzin is dan gaan wij je niet op andere gedachten brengen en andersom.quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:20 schreef Lospedrosa het volgende:
Om er dan een loze vergelijking op los te laten..quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:23 schreef Vis1980 het volgende:
[..]
Het gaat om de opmerking 'Maar dat doe ik nog niet want toch heb ik respect voor ze, de enige partij die wat doet.
Of ze nou gelijk hebben of niet. Ze doen iig wat.'
Die doen iig wat.... lozer kun je het niet stellen.
Eerlijk gezegd mag het aanbod van die bak geld van mij wel ingetrokken worden. Ik voel er niets meer voor om daar als belastingbetaler aan bij te dragen. Volg maar gewoon de juridische weg. Boerenbedrijven zonder vergunning zijn illegaal bezig, dus mogen sluiten op eigen kosten.quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:17 schreef Hexagon het volgende:
[..]
Daarom krijgen ze ook een bak geld ter compensatie.
Alleen dat willen ze niet, ze eisen vooral door te kunnen gaan met meer meer meer.
Dat is ook zo. Terugtrekken met rode oortjes uit de verdragen. Of onderzoekspartijen aantrekken die jouw gewenste uitslag gaan meten.quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Ah, dat kan ik ook wel roepen dat het hele Stikstof probleem niet bewezen is, namelijk dat het slechts op een theoretisch model is gebaseerd.
Wtf, voor die regel massaal de weg op?quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:20 schreef Lospedrosa het volgende:
quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het schaapjesvolk wordt geconfronteerd met een ontevreden medeburger hoor. Wat hebben jullie toch een zwaar leven door die terroristen.
Iedereen uit de agrarische sector een gele speld op de borst. Dan kunnen we die klootzakken bespugen!
Precies. Waarom niet gewoon de vergunning intrekken, waarom onteigening? Vragen..quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:25 schreef Lurf het volgende:
[..]
Eerlijk gezegd mag het aanbod van die bak geld van mij wel ingetrokken worden. Ik voel er niets meer voor om daar als belastingbetaler aan bij te dragen. Volg maar gewoon de juridische weg. Boerenbedrijven zonder vergunning zijn illegaal bezig, dus mogen sluiten op eigen kosten.
Oké simpleton.quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het schaapjesvolk wordt geconfronteerd met een ontevreden medeburger hoor. Wat hebben jullie toch een zwaar leven door die terroristen.
Iedereen uit de agrarische sector een gele speld op de borst. Dan kunnen we die klootzakken bespugen!
En dat allemaal omdat mensen niet kunnen accepteren dat ze met hun tijd mee kunnen gaan. Inderdaad treurig.quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:16 schreef Red_85 het volgende:
[..]
Google zelf even.
Scheidingen, banen verloren, gezinnen naar de klote geholpen en ook zelfmoorden vanwege dat mensen gewoon echt de vernieling in geholpen zijn.
Hier nog naar vragen. Wtf
Het was geen vergelijking, het was een spiegel. Kom anders nog een keer schapjes roepen, want dat maakt het net even stoerder.quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:25 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Om er dan een loze vergelijking op los te laten..
Een model dat gewoon in de praktijk getoetst is en permanent wordt gecorrigeerd. Zoals werkelijk elk model dat we gebruiken in het dagelijks leven.quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:24 schreef raptorix het volgende:
[..]
Het lijkt me dat de boer bij uitstek geschikt is om als schaapjesvolk te dienenquote:Op donderdag 28 juli 2022 10:24 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het is toch zo? Wordt gisteren wat gestrooid met termen op tv (terrorisme enzo) en hopsa hier verkondigen ze het ook.. zal wel toeval zijn.quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:26 schreef Vis1980 het volgende:
[..]![]()
Het begint al met 'schaapjesvolk', in BNW ga je het waarschijnlijk heel leuk vinden. Ga daar eens kijken, ze zullen je met open armen ontvangen. Zo kun je lekker een beetje stoeien met andere wakkere mensen die het, itt de schaapjes, allemaal wel doorhebben. Veel plezier!
Het wordt al weken terreur genoemd hier. Dat heeft niets met TV te maken.quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:28 schreef inslagenreuring het volgende:
[..]
Het is toch zo? Wordt gisteren wat gestrooid met termen op tv (terrorisme enzo) en hopsa hier verkondigen ze het ook.. zal wel toeval zijn.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |