Gefixed.quote:Op woensdag 27 juli 2022 23:12 schreef maxi-mus het volgende:
Dit lijkt mij een topic voor voetbal. Mét een mooie OP, voor de finale.
Ik weet niet voor wie ik moet zijn.quote:
Wel jammer dat Engeland maar 1x echt getest is dit toernooi, tegen Spanje. Zonder thuisvoordeel had ik ze trouwens de finale ook niet zien halen.quote:Op zondag 31 juli 2022 15:06 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Gok dat Engeland wel wint, hoop Duitsland.
Aan de ene kant heb je gelijk, aan de andere kant hebben ze wel zo bizar veel goals gemaakt dat ik de prestatie ook niet helemaal wil downplayen.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:25 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Wel jammer dat Engeland maar 1x echt getest is dit toernooi, tegen Spanje. Zonder thuisvoordeel had ik ze trouwens de finale ook niet zien halen.
Oh, het is ook een prima ploeg hoor. Maar blijft jammer dat je er daar maar een paar van hebt bij de vrouwen en als die elkaar dan niet of nauwelijks treffen op zo'n eindtoernooi, blijft dat een gemiste kans.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:26 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Aan de ene kant heb je gelijk, aan de andere kant hebben ze wel zo bizar veel goals gemaakt dat ik de prestatie ook niet helemaal wil downplayen.
Eens. Vandaar dat ik toch hoop op de Duitsers.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:27 schreef WheeledWarrior het volgende:
[..]
Oh, het is ook een prima ploeg hoor. Maar blijft jammer dat je er daar maar een paar van hebt bij de vrouwen en als die elkaar dan niet of nauwelijks treffen op zo'n eindtoernooi, blijft dat een gemiste kans.
Qua niveau had je zeg maar Engeland, Duitsland en Frankrijk, stuk daarachter nog een clubje waar ik Nederland ook nog wel in wil scharen (met Spanje, Zweden) en dan stuk daarachter de rest.
Dat heet modequote:Op zondag 31 juli 2022 17:52 schreef Sunshine1982 het volgende:
Wat lopen die zangeressen er ordinair bij zeg.
Corpsbal gespot.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:52 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Wie is deze blonde hoer dan?
Edit: big momma er ook nog bij.
Wie is blessa?quote:Op zondag 31 juli 2022 17:53 schreef RipCity het volgende:
lol beste speler geblesseerd
Typisch Engeland
Popp van Deutschland.quote:
Popp, maar die speelt voor Deutschlandquote:
quote:
Lucky Engeland.quote:Op zondag 31 juli 2022 17:56 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Popp van Deutschland.
Zeker in de warming-up gebeurd?
Ik had liever een rode dubbeldekker bus gezien, maar zal wel iets sponsortechnisch zijn..quote:
Das Auto zou dat waarschijnlijk niet leuk vindenquote:Op zondag 31 juli 2022 18:00 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ik had liever een rode dubbeldekker bus gezien, maar zal wel iets sponsortechnisch zijn..![]()
Zou echt typisch zijn. Iedereen in de UK lyrisch, enthousiast, positief, en dan gaan de Duitsers aan het einde gewoon met het cuppie naar huis.quote:Op zondag 31 juli 2022 18:14 schreef Szura het volgende:
Zou erg mooi zijn als ze weer de finale in eigen huis verliezen. It’s not coming home!
Tijdens warming up is er iets gepopt bij haar blijkbaar.quote:
Tja, finales zijn altijd anders als Johan Cruijff schaaltjes.quote:
Zo te zien het jasje al weggegooid.quote:Op zondag 31 juli 2022 18:30 schreef Szura het volgende:
Die coach van Duitsland lijkt op Hansie Hansie
Meestal wel ja. Alhoewel, 5 jaar terug stond het 2-2 bij rust.quote:Op zondag 31 juli 2022 18:48 schreef vaarsuvius het volgende:
Finales vallen altijd tegen, waarom zou dat bij vrouwen anders zijn
Hebben ENG toch aardig in de tang.quote:Op zondag 31 juli 2022 19:02 schreef Revanches het volgende:
Nog een beetje saaie wedstrijd ja.. GER laat nog niet veel zien
Wel een prestatie om onsympathieker dan Frankrijk te zijnquote:Op zondag 31 juli 2022 19:16 schreef CrushedTinBox het volgende:
Engeland is echt wel het minst sympathieke team van het toernooi he
Het publiek ook, met dat gejuich voor gele kaarten. Lijken wel ramptoeristenquote:Op zondag 31 juli 2022 19:16 schreef CrushedTinBox het volgende:
Engeland is echt wel het minst sympathieke team van het toernooi he
Ach het is ook maar weer vrouwenvoetbal. Zo'n EK is ongeveer een tiende van wat een mannen EK teweeg zou brengen.quote:Op zondag 31 juli 2022 19:21 schreef Mexicanobakker het volgende:
Gun het Wiegman en de meeste speelsters wel maar dat kutpubliek tsja
quote:Op zondag 31 juli 2022 19:37 schreef Het_Bokje het volgende:
WW3 incoming! (en Putler heeft er nix mee te maken, wie had dat gedacht?)
Precies, nog een dikke 10 minuten...quote:
Nadat de hele wereld tegen ze vocht ja. Alsof er nu 20 tegen 11 spelers op het veld zouden staan.quote:
sowquote:Op zondag 31 juli 2022 19:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ergens wel fijn dat we daadwerkelijk nog naar Duitsland tegen Engeland kijken. Geeft toch net iets meer identiteit aan de teams.
Je zou het haast denken.quote:Op zondag 31 juli 2022 19:41 schreef Scorpion_17 het volgende:
Duitsland gaat dit gewoon nog in 90 minuten afmaken
Je verwacht het niet.quote:Op zondag 31 juli 2022 19:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
Engelse commentaar vindt het helemaal niets
Oké mof.quote:Op zondag 31 juli 2022 19:48 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ik kijk hem nu op de Duitser.Goede tip van @:Superniger
Zou genottelijk zijn als Engeland na de EK vinale bij de mannen ook hier verliest na penantiesquote:
Lekker zuiverquote:Op zondag 31 juli 2022 19:41 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Ergens wel fijn dat we daadwerkelijk nog naar Duitsland tegen Engeland kijken. Geeft toch net iets meer identiteit aan de teams.
Niet zo heel erg fair playquote:Op zondag 31 juli 2022 19:53 schreef Szura het volgende:
‘Schop haar gewoon doormidden’, sow dan koekoek
Terechte klacht.quote:Op zondag 31 juli 2022 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik heb vrijdag een zak aardappelen gekocht.
Deze zak staat nu al volledig bol.
Ze proberen me te beflikkeren.
Cees?quote:Op zondag 31 juli 2022 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Aardappelen gaan toch best lang mee?quote:Op zondag 31 juli 2022 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Wat een kloteboer. Hopelijk wordt ie onteigend!quote:Op zondag 31 juli 2022 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Aardappels moet je geschild kopen; dan heb je daar geen last van.quote:Op zondag 31 juli 2022 19:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
Het zijn van die voorgekookte partjes, maar die moeten prima een week in de koeling kunnen. En het is niet dat ik ze een halve dag in het zonnetje heb gelegd ofzo.quote:Op zondag 31 juli 2022 19:58 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Aardappelen gaan toch best lang mee?
Ik vind die partjes vaak matig. Beetje kruimelig, niet echt lekker.quote:Op zondag 31 juli 2022 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zijn van die voorgekookte partjes, maar die moeten prima een week in de koeling kunnen. En het is niet dat ik ze een halve dag in het zonnetje heb gelegd ofzo.
Schande.quote:Op zondag 31 juli 2022 19:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Het zijn van die voorgekookte partjes, maar die moeten prima een week in de koeling kunnen. En het is niet dat ik ze een halve dag in het zonnetje heb gelegd ofzo.
Probeer nou niet om de NOS te begrijpen.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:01 schreef Szura het volgende:
Dus nu kan het journaal wel op N2 en vanmiddag moest wielrennen naar N2 omdat F1-samenvatting per se op N1 moest. Leg maar uit.
Vrouwenvoetbal en F1 zijn belangrijker dan vrouwenrielrennen.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:01 schreef Szura het volgende:
Dus nu kan het journaal wel op N2 en vanmiddag moest wielrennen naar N2 omdat F1-samenvatting per se op N1 moest. Leg maar uit.
#werkenbijdenosquote:Op zondag 31 juli 2022 20:01 schreef Szura het volgende:
Mensen die F1 echt willen zien, hadden het vlak ervoor al live kunnen zienquote:Op zondag 31 juli 2022 20:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Vrouwenvoetbal en F1 zijn belangrijker dan vrouwenrielrennen.
NOS moet de samenvattingen van het autootje rijden op NPO1 uitzenden. Dat is contractueel zo vastgelegd.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:01 schreef Szura het volgende:
Dan zijn ze nog stommer dan ze eruitzienquote:Op zondag 31 juli 2022 20:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
NOS moet de samenvattingen van het autootje rijden op NPO1 uitzenden. Dat is contractueel zo vastgelegd.
Daar kom ik juist voor.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Pingels kun je de kijker echt niet aandoen. Dat wordt weer mensonterend slecht, vorig jaar met de Spelen kon dat ook echt niet bij Oranje.
Oh jeetje dus die rommel krijgen we dan ook als de OS bezig zijn in Parijs.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:03 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
NOS moet de samenvattingen van het autootje rijden op NPO1 uitzenden. Dat is contractueel zo vastgelegd.
Weet nog wat leuke pingels tijdens een bepaald toernooitje 22 jaar geleden.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:02 schreef PietjePuk2000 het volgende:
Pingels kun je de kijker echt niet aandoen. Dat wordt weer mensonterend slecht, vorig jaar met de Spelen kon dat ook echt niet bij Oranje.
Dan gaan we naar D+-godenquote:Op zondag 31 juli 2022 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh jeetje dus die rommel krijgen we dan ook als de OS bezig zijn in Parijs.
Jammer genoeg boeit niemand datquote:Op zondag 31 juli 2022 20:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Oh jeetje dus die rommel krijgen we dan ook als de OS bezig zijn in Parijs.
Tweede helft waren ze al beter. Ik bedoel, hoeveel kansen heeft Engeland nog gehad? Weinig.quote:
Voor hoeveel edities hebben die de rechten vastgelegd?quote:
Of analyses van Kenkhuis terwijl er nog gewoon een zwemfinale bezig is (maar dan zonder een Nederlander)quote:
Autootje rijden, correct en tevens juistquote:
Ik las tweede wereldoorlog in plaats van helft.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:08 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
[..]
Tweede helft waren ze al beter. Ik bedoel, hoeveel kansen heeft Engeland nog gehad? Weinig.
Ik heb altijd 1 tv standaard op NOS.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:08 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Of analyses van Kenkhuis terwijl er nog gewoon een zwemfinale bezig is (maar dan zonder een Nederlander)
Dat is de paralympics toch?quote:
Er is oorlog bij Kosovo allen.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik las tweede wereldoorlog in plaats van helft.
Die hebben de Duitsers dan weer verloren. Hadden wel genoeg kansen.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:08 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Ik las tweede wereldoorlog in plaats van helft.
Moeten zij weten. Nog verder weg dan de Oekrainequote:
Voor NOS is het denk ik ook een mooie deal; zij kunnen voor relatief weinig geld de samenvattingen uitzenden. De FIA vindt het fijn dat het gepeupel zonder betaal TV bij het autootje rijden betrokken blijft.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:04 schreef Szura het volgende:
[..]
Dan zijn ze nog stommer dan ze eruitzien
2018-2024 hebben ze nu.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:08 schreef Szura het volgende:
[..]
Voor hoeveel edities hebben die de rechten vastgelegd?
quote:Op zondag 31 juli 2022 20:12 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Je ziet nooit opstootjes bij vrouwenvoetbal. In gedachte vraag ik me af hoe dat dan gaat met al die meiden op een kluitje. Aan elkaars staart trekken of zo?
In elkaars schaamlip knijpen.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:12 schreef RedWhiteArmy1983 het volgende:
Je ziet nooit opstootjes bij vrouwenvoetbal. In gedachte vraag ik me af hoe dat dan gaat met al die meiden op een kluitje. Aan elkaars staart trekken of zo?
Fatmire Bajramaj GENOTquote:
Die is niet zo lief.quote:
Ik vind het wel prima zo, beter dan de NOS met streams zonder playback en zonder kommentaarquote:Op zondag 31 juli 2022 20:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
2018-2024 hebben ze nu.
2026-2032 moeten ze nog verdelen.
Hopelijk regelen ze het de volgende keer dan wel beter met commentatoren op streams. En gebruik aub ES1 niet meer voor dat waardeloze studioprogramma - met die nutteloze dame die niks weet - dat alleen op de buis was om kijkers dermate te irriteren dat ze D+ aanschaften. Maffia.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:11 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
2018-2024 hebben ze nu.
2026-2032 moeten ze nog verdelen.
ES1 is wel echt een totaal verloren zender tijdens de spelen ja, zo’n schakelsjow is echt totaal nutteloos.quote:Op zondag 31 juli 2022 20:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Hopelijk regelen ze het de volgende keer dan wel beter met commentatoren op streams. En gebruik aub ES1 niet meer voor dat waardeloze studioprogramma - met die nutteloze dame die niks weet - dat alleen op de buis was om kijkers dermate te irriteren dat ze D+ aanschaften. Maffia.
Verwacht dat ze dat wel binnenhalenquote:Op zondag 31 juli 2022 20:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind het wel prima zo, beter dan de NOS met streams zonder playback en zonder kommentaar
Mja, D+ is wel gewoon erg makkelijk. Ook met allerlei wielerwedstrijden en het terugkijken. ES1 was wel irritant slecht ja. Komt ontknoping net, schakelen ze overquote:Op zondag 31 juli 2022 20:14 schreef Szura het volgende:
[..]
Hopelijk regelen ze het de volgende keer dan wel beter met commentatoren op streams. En gebruik aub ES1 niet meer voor dat waardeloze studioprogramma - met die nutteloze dame die niks weet - dat alleen op de buis was om kijkers dermate te irriteren dat ze D+ aanschaften. Maffia.
Wel erg laconiek.quote:
Waarom altijd die kutbelgen hypen Mexi?quote:Op zondag 31 juli 2022 20:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
Sporza > ARD/ZDF > ES2 > NOS > BBC
Ter info
Omdat de BELG gewoon sport laat zien ipv Gregga Sedocquote:Op zondag 31 juli 2022 20:20 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Waarom altijd die kutbelgen hypen Mexi?Heb nog nooit begrepen wat er goed aan lelijk Vlaams commentaar is.
Echt hequote:Op zondag 31 juli 2022 20:21 schreef Szura het volgende:
Dit kan toch niet, compleet over de bal maaien en dan de rebound krijgen
Waarschijnlijk ook nog de winnende treffer op een EKquote:Op zondag 31 juli 2022 20:21 schreef Szura het volgende:
Dit kan toch niet, compleet over de bal maaien en dan de rebound krijgen
Tactisch onbenul met haar eeuwige Vd Sanden en Sari altijdquote:
Dit kan nietquote:Op zondag 31 juli 2022 20:22 schreef de_boswachter het volgende:
Duitsland moet nog één keer alles geven. Weten jullie wanneer Duitsland ook eigenlijk nog één keer alles had moeten geven???
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |