Als hij met zoon en dochter is heb ik de hele strip ritalin nodigquote:Op woensdag 27 juli 2022 21:28 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Weet je wel hij zegt weetjewel vaak weetjewel ofniet dan weetjewel
Ik ook.quote:
Heeft ie wel een puntjequote:Op woensdag 27 juli 2022 21:29 schreef Groepfunder het volgende:
Richards definitie van quality time: op een paar honderd meter van elkaar ieder je eigen ding doen.
Iemand een halve dag eerder wegsturen. Stijlloosquote:
Gewoon naar de dichtstbijzijnde hoerententquote:Op woensdag 27 juli 2022 21:31 schreef Pierre_Ranja het volgende:
Waar mijn hart en hoofd mij brengt is = nog ff zien of ik ergens langs de MCdrive ga
Nog even en mams gaat twerkenquote:Op woensdag 27 juli 2022 21:32 schreef De-iets-tedikkewielrenner het volgende:
Martijn en moeder gaan zo schuren op de dansvloer
Ben benieuwd uit welke regio ze uit NL komenquote:Op woensdag 27 juli 2022 21:34 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Zeker een uitdrukking van pa of ma
Straks worden ze nog aangeklaagd door de Saharaquote:Op woensdag 27 juli 2022 21:33 schreef Metalfreak het volgende:
Volgens mij drogen die dames steeds meer op
Dat is geen uitzondering ...quote:
Heb net zitten scrollen, zitten echt vage tweets tussen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:35 schreef Stepperoller het volgende:
Echt cringe die kerel https://twitter.com/dirk_kaan/with_replies
Hij weet dat de aandacht nu eindigt, maar gaat nog even maximaal reageren om dat laatste restje te melken
Nee want de dames moeten wel hun draai kunnen vinden in de B&B en dan zijn pa en ma er ook telkens bij.quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:36 schreef Breekfast het volgende:
Die ouders moeten toch ook een keer denken, misschien moeten we Martijn eens een keer alleen laten met de dames....
Wel vermakelijk.quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:37 schreef AgnesGru het volgende:
[..]
Heb net zitten scrollen, zitten echt vage tweets tussen.
ouders moeten gewoon via de draaideur verdwijnenquote:Op woensdag 27 juli 2022 21:37 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Nee want de dames moeten wel hun draai kunnen vinden in de B&B en dan zijn pa en ma er ook telkens bij.
Moet er niet aan denken, constant m'n ouders op m'n lip. Hoe lief ze ook zijnquote:Op woensdag 27 juli 2022 21:37 schreef Stepperoller het volgende:
Nee want de dames moeten wel hun draai kunnen vinden in de B&B en dan zijn pa en ma er ook telkens bij.
Inderdaad, ik heb een goeie band met mijn ouders, dat wil ik ook graag zo houdenquote:Op woensdag 27 juli 2022 21:38 schreef Nine. het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken, constant m'n ouders op m'n lip. Hoe lief ze ook zijn
Omdat het wel hun b&b is, maar ik zou ze als ouders gewoon de ruimte gevenquote:Op woensdag 27 juli 2022 21:37 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Fok! commentaar is niks vergeleken Twitterquote:
En dat ze dus ook nog met jou meekijken wie er naar rechts wordt geswiped en vervolgens mee op de dates gaanquote:Op woensdag 27 juli 2022 21:38 schreef Nine. het volgende:
[..]
Moet er niet aan denken, constant m'n ouders op m'n lip. Hoe lief ze ook zijn
Dat klinkt natuurlijk beter dan zeggen 'ik ben sociaal ietwat beperkt'quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:40 schreef Pisces29 het volgende:
Harry Potter vindt praten moeizaam
Zulks een cliché
Het leek idd zowel een uitputtingsslag voor zowel Ab als voor die tonijn.quote:Op woensdag 20 juli 2022 21:52 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Ik denk dat het idee is dat de tonijn uitgeput wordt anders wordt het een grote klappartij als je hem aan boord sleept. Dat ging nu heel rustig.
En de sport zal zijn hem met de hand naar binnen te halen ipv met een machine.
Ciaoquote:
A demain.quote:
quote:
Wow engquote:
quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:47 schreef Stepperoller het volgende:
[..]
Of dat shot dat je de rug van Ab ziet en Ted zo omkijkt terwijl de zon net helemaal onder is
Jaquote:
Zo ongeveer het tegenovergestelde van Simonequote:Op woensdag 27 juli 2022 21:44 schreef Pisces29 het volgende:
Gemist hoe de nieuwe van richard eruitziet
Doutzen?quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:49 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Zo ongeveer het tegenovergestelde van Simone
Bijnaquote:
Ik wilde het niet zeggen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 21:55 schreef Firuze60 het volgende:
Puur dierenmishandeling hoe ze die tonijn naar binnen hengelden. Beest heeft vijf uren aan een haak gehangen om te vechten voor zijn leven, om mijn part was Ab erin gebleven met een hartinfarct.
Hij is nog bezigquote:Op woensdag 27 juli 2022 21:35 schreef Stepperoller het volgende:
Echt cringe die kerel https://twitter.com/dirk_kaan/with_replies
Hij weet dat de aandacht nu eindigt, maar gaat nog even maximaal reageren om dat laatste restje te melken
quote:Op donderdag 28 juli 2022 10:59 schreef jesseax het volgende:
wie valt er bij jullie tegen of juist mee ?
Bij mij valt Martijn een partij tegen zeg, wat een dodo is dat. In de aflevering van december kwam die op mij wel over als een frisse spontane gast, maar daar is nu weinig van over.
Ja z'n moeder, daar benoem je volgens mij ook al een groot deel van zijn probleem. Zover ik heb kunnen zien heeft die daar ook niet iets van een vriendengroep, dus dan kom je uit op opmerkingen als "horizontale verlangens".quote:
Idd. Die jongen wordt helemaal geleefd door z'n ouders. En hij gaat er zelf gewoon in meequote:Op donderdag 28 juli 2022 11:05 schreef jesseax het volgende:
Ja z'n moeder, daar benoem je volgens mij ook al een groot deel van zijn probleem. Zover ik heb kunnen zien heeft die daar ook niet iets van een vriendengroep, dus dan kom je uit op opmerkingen als "horizontale verlangens".
Die horizontale verlangens houden we erinquote:Op donderdag 28 juli 2022 11:05 schreef jesseax het volgende:
[..]
Ja z'n moeder, daar benoem je volgens mij ook al een groot deel van zijn probleem. Zover ik heb kunnen zien heeft die daar ook niet iets van een vriendengroep, dus dan kom je uit op opmerkingen als "horizontale verlangens".
Ik kende alleen de uitdrukking 'horizontal jogging'quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:08 schreef Pisces29 het volgende:
Die horizontale verlangens houden we erin
Hans heeft z'n shit niet op orde, al jaren niet.quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:19 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
Met Hans in pistoya heb ik gewoon medelijden,
Wil ik het weten?quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:16 schreef Nine. het volgende:
[..]
Ik kende alleen de uitdrukking 'horizontal jogging'
Nee en ik denk dat dat voorlopig ook zo blijft.quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:22 schreef loveli het volgende:
[..]
Hans heeft z'n shit niet op orde, al jaren niet.
Hahaha, stond die daar een soort paringsdans met z'n moeder te doen.quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:08 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Die horizontale verlangens houden we erin
..die hij zelf heeft uitgekozen, bij gebrek aan 35-jarig vleesch.quote:Op donderdag 28 juli 2022 11:54 schreef Miss_Paraplu85 het volgende:
[..]
Nee en ik denk dat dat voorlopig ook zo blijft.
Maar vooralsnog treft hij het ook niet met de ladies.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |