quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
@:caland is echt een vies sletje en het erge is dat hij nog succesvol is ook.
Oh ja ik denk steeds dat die wedstrijd zondag is.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:24 schreef El-Stinho het volgende:
zaterdag weer eens naar de arena jongens!!!!
Veel plezier Stijnquote:Op woensdag 27 juli 2022 20:24 schreef El-Stinho het volgende:
Scurmmiequote:Op woensdag 27 juli 2022 20:25 schreef Sked het volgende:
@:Scrummie benadrukt nog even dat @:Scurmmie een abonnement voor een half jaar cadeau heeft gedaan.
Ik ben tegen stierengevechten. Heb je een leuke vakantie ?quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:24 schreef El-Stinho het volgende:
Wat jij wil scurmmiequote:Op woensdag 27 juli 2022 20:24 schreef Scrummie het volgende:
Zijn we in elk geval een half jaar van dat gejank af.
quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:24 schreef GGMM het volgende:
Waardeloze TT
Geen OP
Matige TS die de weg weer eens kwijt lijkt te zijn
5/10
De JCS kan me werkelijk gestolen worden. Enige leuke is de nieuwe spelers aan het werk zien en het gejank uit Eindhoven.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel plezier Stijn
Al hoop ik uiteraard dat PSV wint
Heb je niet ook iemand ooit een ritualpakketje cadeau gedaan?quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:26 schreef Scrummie het volgende:
Het zit mensen wel dwars geloof ik. Mijn eerste abo was ook een cadeautje van iemand.
Dit duel heeft wel een 5-3/4-4 potentie.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De JCS kan me werkelijk gestolen worden. Enige leuke is de nieuwe spelers aan het werk zien en het gejank uit Eindhoven.
Jazeker, daar begon @Gutanoth laatst ook over. En ik heb jou mijn PS4 aangeboden maar je wilde niet.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je niet ook iemand ooit een ritualpakketje cadeau gedaan?
Ik heb al een PS4quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:28 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Jazeker, daar begon @:Gutanoth laatst ook over. En ik heb jou mijn PS4 aangeboden maar je wilde niet.
Vorig seizoen was het ook wel geinig tochquote:Op woensdag 27 juli 2022 20:28 schreef El-Stinho het volgende:
[..]
Dit duel heeft wel een 5-3/4-4 potentie.
quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Vorig seizoen was het ook wel geinig toch
Gebruik je hem nog vaak of zit je toch meer op de switch? (niet letterlijk zitten natuurlijk!)quote:
Ik had een S2 en moest toch dienst in.quote:
Nee nauwelijks ik gebruik de Switch de laatste tijd wel weerquote:Op woensdag 27 juli 2022 20:29 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gebruik je hem nog vaak of zit je toch meer op de switch? (niet letterlijk zitten natuurlijk!)
Dat is het toch niet waard. GGMM is een aardige oude man als je overal een beetje doorheen prikt.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:28 schreef Littlerabbit het volgende:
@:scrummie ik zou echt klagen bij een FA over @:ggmm zijn pestgedrag
Typische Feijenoord vraagquote:Op woensdag 27 juli 2022 20:28 schreef Caland het volgende:
[..]
Vorig seizoen was het ook wel geinig toch
Niet dat ik me kan heugen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:28 schreef Scrummie het volgende:
Of was dat @:maxi-mus, ik weet het niet meer.
Ik vind Samsung maar een kutmerk.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:29 schreef tong80 het volgende:
[..]
Ik had een S2 en moest toch dienst in.
Dan wens ik je alvast veel plezier!quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee nauwelijks ik gebruik de Switch de laatste tijd wel weer
Maar in de toekomst ga ik ooit aan Elden RIng beginnen@:coco
Ik heb een totaal van 3 uur mijn switch gebruikt nadat ik er 1 impulsief kocht met alles erop en eraan.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:29 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee nauwelijks ik gebruik de Switch de laatste tijd wel weer
Maar in de toekomst ga ik ooit aan Elden RIng beginnen@:coco
Dit klinkt als mijn Switch avontuur. Gelukkig niet met al te veel verlies verkocht.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:31 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ik heb een totaal van 3 uur mijn switch gebruikt nadat ik er 1 impulsief kocht met alles erop en eraan.
Ik blijf maar vergeten dat mijn spanningsboog tegen het geestelijk beperkte aanzit
Nou, zeg dat. Ik gebruik mijn xbox sowieso vrijwel nooit. Maar ik ga dat HP spelletje wel kopen.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:31 schreef GGMM het volgende:
Dat RDR2 ben ik nooit meer aan verder gegaan wat een saaie kutgame is dat zeg
verliestquote:Op woensdag 27 juli 2022 20:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit klinkt als mijn Switch avontuur. Gelukkig niet met al te veel verliest verkocht.
Snap ik.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:32 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Nou, zeg dat. Ik gebruik mijn xbox sowieso vrijwel nooit. Maar ik ga dat HP spelletje wel kopen.
Ik heb zelfs de versie met oled scherm en allesquote:Op woensdag 27 juli 2022 20:32 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Dit klinkt als mijn Switch avontuur. Gelukkig niet met al te veel verlies verkocht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |