quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:23 schreef Littlerabbit het volgende:
@:caland is echt een vies sletje en het erge is dat hij nog succesvol is ook.
Oh ja ik denk steeds dat die wedstrijd zondag is.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:24 schreef El-Stinho het volgende:
zaterdag weer eens naar de arena jongens!!!!
Veel plezier Stijnquote:Op woensdag 27 juli 2022 20:24 schreef El-Stinho het volgende:
Scurmmiequote:Op woensdag 27 juli 2022 20:25 schreef Sked het volgende:
@:Scrummie benadrukt nog even dat @:Scurmmie een abonnement voor een half jaar cadeau heeft gedaan.
Ik ben tegen stierengevechten. Heb je een leuke vakantie ?quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:24 schreef El-Stinho het volgende:
Wat jij wil scurmmiequote:Op woensdag 27 juli 2022 20:24 schreef Scrummie het volgende:
Zijn we in elk geval een half jaar van dat gejank af.
quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:24 schreef GGMM het volgende:
Waardeloze TT
Geen OP
Matige TS die de weg weer eens kwijt lijkt te zijn
5/10
De JCS kan me werkelijk gestolen worden. Enige leuke is de nieuwe spelers aan het werk zien en het gejank uit Eindhoven.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:25 schreef Caland het volgende:
[..]
Veel plezier Stijn
Al hoop ik uiteraard dat PSV wint
Heb je niet ook iemand ooit een ritualpakketje cadeau gedaan?quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:26 schreef Scrummie het volgende:
Het zit mensen wel dwars geloof ik. Mijn eerste abo was ook een cadeautje van iemand.
Dit duel heeft wel een 5-3/4-4 potentie.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:27 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
De JCS kan me werkelijk gestolen worden. Enige leuke is de nieuwe spelers aan het werk zien en het gejank uit Eindhoven.
Jazeker, daar begon @Gutanoth laatst ook over. En ik heb jou mijn PS4 aangeboden maar je wilde niet.quote:Op woensdag 27 juli 2022 20:27 schreef GGMM het volgende:
[..]
Heb je niet ook iemand ooit een ritualpakketje cadeau gedaan?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |