Wat een helden overwinning met 1-0 tegen amateurs.quote:
We zijn er aan begonnen en inderdaad vinden we het tot nu toe (s1e4) prima en ook leuk. Dankjewel voor de tip.quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 17:08 schreef Houniet het volgende:
Een van de betere series van Amazon. Gratis tip.
Ywquote:Op zaterdag 22 oktober 2022 23:44 schreef golfer het volgende:
[..]
We zijn er aan begonnen en inderdaad vinden we het tot nu toe (s1e4) prima en ook leuk. Dankjewel voor de tip.
quote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:15 schreef borisz het volgende:
Eerste werkdag zit er weer op
Wordt een volle rit naar 2023, maar dat is allemaal bijzaak. Kreeg te horen dat ex-collega die twee jaar geleden met pensioen is gegaan uitbehandeld is.. Krijgt nog wel chemo om april te halen, als tweede kleinkind geboren wordt. Maar het kwam wel even binnen, omdat het gewoon een aardige vent is.
Jee Boris. Sterktequote:Op woensdag 26 oktober 2022 18:15 schreef borisz het volgende:
Eerste werkdag zit er weer op
Wordt een volle rit naar 2023, maar dat is allemaal bijzaak. Kreeg te horen dat ex-collega die twee jaar geleden met pensioen is gegaan uitbehandeld is.. Krijgt nog wel chemo om april te halen, als tweede kleinkind geboren wordt. Maar het kwam wel even binnen, omdat het gewoon een aardige vent is.
Sterke Borisz en Ole.quote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:32 schreef Ole het volgende:
Jee Boris. Sterkte
Afgelopen zaterdag mijn vaste eetmaatje overleden.. 25 jaar bijna elke week uit eten.
Jij ook sterktequote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:32 schreef Ole het volgende:
[..]
Jee Boris. Sterkte
Afgelopen zaterdag mijn vaste eetmaatje overleden.. 25 jaar bijna elke week uit eten.
Sterkte Olequote:Op woensdag 26 oktober 2022 21:32 schreef Ole het volgende:
[..]
Jee Boris. Sterkte
Derde klas onderbond.quote:
Clubje uit Rotterdam niet.quote:
nope.en uit Amsterdam ook nietquote:
quote:Op dinsdag 18 oktober 2022 11:26 schreef golfer het volgende:
Goedemorgen!
Op 6 juli 2020 heb ik een aanvraag gedaan voor het plaatsen van 4 zogenaamde Stolpersteine (struikelstenen) voor mijn, in de Tweede Wereldoorlog vermoorde opa, oma en tante.
En ook voor mijn moeder, die een aantal kampen heeft overleefd.
Zij woonden boven hun kapperszaak in de Kalverstraat 103 in Amsterdam.
Na lange tijd en veel heen-en-weer corresponderen met de Stichting Stolpersteine waren die stenen klaar en zijn die vanmorgen in het bijzijn van Blues en mij op de stoep bij hun adres geplaatst.Mooi Golfer ! Ik vind die struikel stenen een van de mooiste "vorm" van monumenten. Als je er eentje tegenkomt, sta je toch even stil bij het lezen van de naam en geboorte en sterf datum, ook al kende je de mensen totaal niet.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helemaal als je het je eigen familie betreft, is het nog een mooi eerbetoon ook !
Degene die de stenen bedacht heeft, mag van mij een lintje krijgen....Honey ! Take me drunk, i am home !
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |