abonnement Unibet Coolblue
pi_205470542
Wie heeft er weleens een Kippie snackpan gegeten. Ik ga deze bestellen voor een familie feestje.

Is deze lekker?
  Spellchecker woensdag 27 juli 2022 @ 12:43:31 #2
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205470846
Ik snap die hype niet zo. Haal gewoon zelf een kilo kip(dij) gilet, een kilo kip gehakt en een paar kilo kippenvleugels. Wat kruiden en marinade er bij en je bent voor 25 euro klaar. Kun je makkelijk voorbereiden en is veel lekkerder.

Vooral die gehaktballetjes en satetjes vallen zwaar tegen.
pi_205470874
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2022 12:37 schreef hoechst het volgende:
Wie heeft er weleens een Kippie snackpan gegeten. Ik ga deze bestellen voor een familie feestje.

Is deze lekker?
A niffo

Tijdje bij de kippie gewerkt. Deze kluifjes worden een dag van tevoren gemaakt, dan de koelbak in geflikkerd en dan mag je ze thuis weer opwarmen. Dus met een beejte pech eet je kip wat 2 tot 3 dagen oud is. Kan wel, maar smaakt nou niet echt super, de kruiden en 'pittige' saus verbloemen dat.

Zoals PS hierboven zegt, gewoon zelf kluifjes kopen, marineren en in de oven knallen.
De sate & balletejs zijn niet al te best, maar oude kip is ook niet al te best.

En als sidenote - biologisch kip is niet te krijgen, daar is zgn. geen vraag naar.

Ik zou het als de pest vermijden, maar goed mensen betalen voor gemak.
pi_205470894
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2022 13:10 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]
A niffo

Tijdje bij de kippie gewerkt. Deze kluifjes worden een dag van tevoren gemaakt, dan de koelbak in geflikkerd en dan mag je ze thuis weer opwarmen. Dus met een beejte pech eet je kip wat 2 tot 3 dagen oud is. Kan wel, maar smaakt nou niet echt super, de kruiden en 'pittige' saus verbloemen dat.

Zoals PS hierboven zegt, gewoon zelf kluifjes kopen, marineren en in de oven knallen.
De sate & balletejs zijn niet al te best, maar oude kip is ook niet al te best.

En als sidenote - biologisch kip is niet te krijgen, daar is zgn. geen vraag naar.

Ik zou het als de pest vermijden, maar goed mensen betalen voor gemak.
Sick.

Nooit meer Kippie voor mij, vond het altijd wel lekker.
pi_205470902
Zelf thuis koken is in alle gevallen sowieso beter dan afhalen (als we het over kwaliteit hebben en niet over comfort).

[ Bericht 16% gewijzigd door Erasmus op 27-07-2022 13:13:41 ]
pi_205470910
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2022 13:12 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Sick.

Nooit meer Kippie voor mij, vond het altijd wel lekker.
Je wordt er niet ziek van, kan het prima eten, maar het is erg duur voor wat je krijgt.
s'Ochtends ligt er oude kip van een dag eerder
Je kan beter zaterdag middag gaan, dan ligt er kip van zaterdagochtend. Rustige dagen betekent een langzame doorloop waardoor je kip langer ligt.
pi_205470930
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2022 13:10 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]
A niffo

Tijdje bij de kippie gewerkt. Deze kluifjes worden een dag van tevoren gemaakt, dan de koelbak in geflikkerd en dan mag je ze thuis weer opwarmen. Dus met een beejte pech eet je kip wat 2 tot 3 dagen oud is. Kan wel, maar smaakt nou niet echt super, de kruiden en 'pittige' saus verbloemen dat.

Zoals PS hierboven zegt, gewoon zelf kluifjes kopen, marineren en in de oven knallen.
De sate & balletejs zijn niet al te best, maar oude kip is ook niet al te best.

En als sidenote - biologisch kip is niet te krijgen, daar is zgn. geen vraag naar.

Ik zou het als de pest vermijden, maar goed mensen betalen voor gemak.
Hoe zit dat met die broodjes? Worden die wel elke dag vers gemaakt?
pi_205470937
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2022 13:13 schreef Erasmus het volgende:
Zelf thuis koken is in alle gevallen sowieso beter dan afhalen (als we het over kwaliteit hebben en niet over comfort).
Kost wel aardig wat tijd zo veel maken.
I think that it’s extraordinarily important that we in computer science keep fun in computing
For all who deny the struggle, the triumphant overcome
pi_205470958
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2022 13:16 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Hoe zit dat met die broodjes? Worden die wel elke dag vers gemaakt?
De broodjes wel, elke ochtend. De kip ertussen daarentegen...kip piri piri b.v. is oude kip - kippenpoten / dijstukjes van een aantal dagen oud, daar wordt eerst het vel van af gehaald. Dan wordt de kip wordt door een saus gehaald en op een pistoletje gedaan. De pistolet & broodjes werden toen in de magnetron opgewarmd, waardoor de broodjes een beetje sompig werden.

Andere broodjes heeft ook kip van enkele dagen oud; kipfilet wordt in bulk gemaakt en daarna in de koeling gelegd.

Sinds ik daar jaren geleden weg ben gegaan kom ik er nooit meer :)
pi_205470977
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2022 13:19 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]
De broodjes wel, elke ochtend. De kip ertussen daarentegen...kip piri piri is oude kip - kippenpoten / dijstukjes van een aantal dagen oud, daar wordt eerst het vel van af gehaald. Dan wordt de kip wordt door een saus gehaald en op een pistoletje gedaan. De pistolet & broodjes werden toen in de magnetron opgewarmd, waardoor de broodjes een beetje sompig werden.

Sinds ik daar jaren geleden weg ben gegaan kom ik er nooit meer :)
Gadver.

Nou, de kip komt uit de mouw zo blijkt. Ik zag dat ze naast Kippie ook Vissie hebben. Ik gok van dezelfde eigenaar? Wil niet weten wat er met de vis allemaal gebeurd :{w
pi_205470990
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2022 13:21 schreef Sunshine1982 het volgende:

[..]
Gadver.

Nou, de kip komt uit de mouw zo blijkt. Ik zag dat ze naast Kippie ook Vissie hebben. Ik gok van dezelfde eigenaar? Wil niet weten wat er met de vis allemaal gebeurd :{w
Ja, dezelfde eigenaar met vooralsnog maar 1 winkel.
Ook daar is het concept hetzelfde - vooral veel kant en klaar.

Ik blijf er ver van weg in ieder geval :D
pi_205470998
quote:
16s.gif Op woensdag 27 juli 2022 13:17 schreef FlippingCoin het volgende:

[..]
Kost wel aardig wat tijd zo veel maken.
Gelukkig ben ik een fan van vers eten koken (moet absoluut niks hebben van pakjes en K&K-maaltijden) dus daar heb ik geen moeite mee.
pi_205471062
Toen ik daar werkte, kwam er altijd een bepaald soort publiek in de kippie winkel... het tokkie gehalte is vrij hoog. Veel mensen vinden het erg lekker, en de kip is prima zodra het uit de grill komt. Vraag dus altijd of je het direct uit de grill mag, dan is het echt top.
  Moderator woensdag 27 juli 2022 @ 13:43:10 #15
225562 crew  Speedfight
pi_205471139
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2022 13:10 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]
A niffo

Tijdje bij de kippie gewerkt. Deze kluifjes worden een dag van tevoren gemaakt, dan de koelbak in geflikkerd en dan mag je ze thuis weer opwarmen. Dus met een beejte pech eet je kip wat 2 tot 3 dagen oud is. Kan wel, maar smaakt nou niet echt super, de kruiden en 'pittige' saus verbloemen dat.

Zoals PS hierboven zegt, gewoon zelf kluifjes kopen, marineren en in de oven knallen.
De sate & balletejs zijn niet al te best, maar oude kip is ook niet al te best.

En als sidenote - biologisch kip is niet te krijgen, daar is zgn. geen vraag naar.

Ik zou het als de pest vermijden, maar goed mensen betalen voor gemak.
Wat interessant dit, ik heb hier nooit zo over nagedacht.
Leuk om te horen hoe dat werkt.
So rest assured I have the key to every opening
To every wishing well that's deep enough to dream
I want to show you just how fascinating kissing is
When earth collides with all the space between
pi_205471353
quote:
17s.gif Op woensdag 27 juli 2022 13:43 schreef Speedfight het volgende:

[..]
Wat interessant dit, ik heb hier nooit zo over nagedacht.
Leuk om te horen hoe dat werkt.
Daarom altijd proberen om de kip direct uit de grill te kopen, dan weet je dat het (dag)vers is.

Als het in de toonbank ligt, vooral s'ochtends, dan is het vaak van de dag ervoor. Dus dan koop je oude kip, als je die ook nog eens een dag later opwarmt dan heb je kip van twee dagen oud.

Interessnat feitje - de kipfilet in de maaltijden en broodjes komt uit brazilie, zit vol met vocht. Hollandse kipfilet is veel te duur voor de broodjes, dat gebruiken ze ook niet meer.

Ik kan nog veel, veel meer vertellen maar vooralsnog laat ik het even hierbij :D
pi_205471489
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2022 13:31 schreef C.L.Werner het volgende:
Toen ik daar werkte, kwam er altijd een bepaald soort publiek in de kippie winkel... het tokkie gehalte is vrij hoog. Veel mensen vinden het erg lekker, en de kip is prima zodra het uit de grill komt. Vraag dus altijd of je het direct uit de grill mag, dan is het echt top.
Hey Tommy
#freeWillemM
Op <a href="https://forum.fok.nl/topic/2682522/1/25#p209511850" target="_blank" >woensdag 14 juni 2023 19:05</a> schreef <a href="https://forum.fok.nl/user/profile/221644" target="_blank" >timmmmm</a> het volgende:[/b]
Ik heb in ieder geval liever huidkanker dan dit topic lezen
pi_205471511
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2022 14:21 schreef NaarMensje het volgende:

[..]
Hey Tommy
Wie?
pi_205471741
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2022 12:43 schreef maily het volgende:
Nog nooit een pan gegeten :o

Tvp.
Ik heb weleens de liefde met een pan bedreven.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 4 augustus 2023 01:16 schreef GurneyIsBestOke het volgende:
Een schizofreen is nooit alleen.
  Spellchecker woensdag 27 juli 2022 @ 14:55:07 #20
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205471782
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2022 13:12 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Sick.

Nooit meer Kippie voor mij, vond het altijd wel lekker.
Veeeel te zout :r
  Spellchecker woensdag 27 juli 2022 @ 14:56:37 #21
197773 crew  maily
Mevrouwtje oeps/B.U.2022 :P
pi_205471809
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2022 14:05 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]
Daarom altijd proberen om de kip direct uit de grill te kopen, dan weet je dat het (dag)vers is.

Als het in de toonbank ligt, vooral s'ochtends, dan is het vaak van de dag ervoor. Dus dan koop je oude kip, als je die ook nog eens een dag later opwarmt dan heb je kip van twee dagen oud.

Interessnat feitje - de kipfilet in de maaltijden en broodjes komt uit brazilie, zit vol met vocht . Hollandse kipfilet is veel te duur voor de broodjes, dat gebruiken ze ook niet meer.

Ik kan nog veel, veel meer vertellen maar vooralsnog laat ik het even hierbij :D
:+
pi_205471840
quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2022 14:56 schreef maily het volgende:

[..]
:+
:D

quote:
1s.gif Op woensdag 27 juli 2022 14:55 schreef maily het volgende:

[..]
Veeeel te zout :r
Dat komt door de kilo kipkruiden die er overheengaan
pi_205471854
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2022 15:00 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]
:D
[..]
Dat komt door de kilo kipkruiden die er overheengaan
:{ :'(

Zoals verwacht.
pi_205472981
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2022 13:13 schreef Erasmus het volgende:
Zelf thuis koken is in alle gevallen sowieso beter dan afhalen (als we het over kwaliteit hebben en niet over comfort).
Wat als jij het thuis kookt en het bij mij komt bezorgen?
pi_205473054
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2022 16:53 schreef Tobias19xx het volgende:

[..]
Wat als jij het thuis kookt en het bij mij komt bezorgen?
Ik heb je een DM gestuurd, de FA's mogen niet weten dat ik zwart ga bijklussen als moderator.

Accepteer alleen cash!

[ Bericht 2% gewijzigd door Erasmus op 27-07-2022 17:00:27 ]
pi_205473307
quote:
0s.gif Op woensdag 27 juli 2022 16:59 schreef Erasmus het volgende:

[..]
Ik heb je een DM gestuurd, de FA's mogen niet weten dat ik zwart ga bijklussen als moderator.

Accepteer alleen cash!
Heb net kibbeling gegeten, heb geen zin meer in kippie. FA's zijn ingelicht over je zwartwerk. Binnenkort heb je Danny aan je deur, of je wat kan doneren van dat zwartgeld.
pi_205519840
Het was best wel lekker oh
pi_205529242
Kocht wel zo nu en dan die snacks zoals broodje kipburger, firkandel en kroket. Wel lekker goedkoop en als je dat toch eet denk je toch niet over kwaliteit van vlees, dat zijn de snacks van bijv Mora waarschijnlijk ook niet.
Uw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten
  Moderator / Redactie Sport dinsdag 2 augustus 2022 @ 14:55:52 #29
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_205529381
Heb er wel eens kippenbouten gehaald... Wel thuis in de oven gedaan. Waren niet de beste kippetjes...
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_205529418
Ooit eens wat gegrilde kippenbouten daar gehaald.

De gemarineerde kip van de AH was beter. En dat zegt hééééél veel.
pi_205529631
Veel gerechte smaken prima de dag erna, smaak trekt er dan beter in
.
pi_205530589
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 15:29 schreef Fer het volgende:
Veel gerechte smaken prima de dag erna, smaak trekt er dan beter in
Veeg je reet af met een boterham, als je er vervolgens voldoende wasabi op doet, proef je er niets van! :D

Kip is niet voor niets vaak met Curry. En waar is Curry uitgevonden? Juist, in een van de ranszigste landen van de wereld. Dat zegt toch wel iets.

Oftwel: Maskeren van een kutsmaak met een sterke smaak is niet echt ehhh... sterk.
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
pi_205530629
Als ik thuis m'n kip twee dagen in de marinade laat zitten is iedereen dolenthousiast maar bij een vreetschuur heb je het blijkbaar dan over oude kip :P

Ken het overigens niet.
-nee-
pi_205532158
quote:
14s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 17:45 schreef Marsenal het volgende:
Als ik thuis m'n kip twee dagen in de marinade laat zitten is iedereen dolenthousiast maar bij een vreetschuur heb je het blijkbaar dan over oude kip :P

Ken het overigens niet.
Het verschil is dat jij rauwe kip marineert en vervolgens een dag of twee later afbakt.

Zij bakken het en verkopen het schijnbaar minimaal 1 dag later...
pi_205533168
quote:
0s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 20:23 schreef Mutsaers__78 het volgende:

[..]
Het verschil is dat jij rauwe kip marineert en vervolgens een dag of twee later afbakt.

Zij bakken het en verkopen het schijnbaar minimaal 1 dag later...
Oh shit dat had ik niet begrepen. Dat is echt wel pauper als het product ook nog eens je main cashcow is.
-nee-
pi_205538069
quote:
1s.gif Op dinsdag 2 augustus 2022 15:29 schreef Fer het volgende:
Veel gerechte smaken prima de dag erna, smaak trekt er dan beter in
Dit geldt niet voor kip niffo
pi_205564631
Ik las jippie :@
pi_205565280
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 14:50 schreef laforest het volgende:
Ik las jippie :@
Ik las paris hilton
pi_205565410
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 16:48 schreef C.L.Werner het volgende:

[..]
Ik las paris hilton
Snap ik. :Y
Tegenwoordig toch liever Valeria Lukyanova of Alina Kovalevskaya. O+
pi_205565462
quote:
0s.gif Op zaterdag 6 augustus 2022 17:05 schreef laforest het volgende:

[..]
Snap ik. :Y
Tegenwoordig toch liever Valeria Lukyanova of Alina Kovalevskaya. O+
Goede keus!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')