Uuh dat kan helemaal nog nietquote:
heb mij ingeschreven via https://www.wandel.nl/via-vierdaagse/ en ook gelijk betaald.quote:Op woensdag 25 januari 2023 15:48 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Uuh dat kan helemaal nog niet
Ik denk dat je een account hebt aangemaakt maar nog niet hebt ingeschreven dat kan pas vanaf de 10de
Je bent ingeschreven als je hebt betaald, heb je dat?
Dan zit je goed, die optie was ik vergeten, veel succesquote:Op woensdag 25 januari 2023 15:52 schreef gers het volgende:
[..]
heb mij ingeschreven via https://www.wandel.nl/via-vierdaagse/ en ook gelijk betaald.
bedankt, ik ga de 50km lopen.quote:Op woensdag 25 januari 2023 16:03 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
Dan zit je goed, die optie was ik vergeten, veel succes
Wat wordt je afstand?
Ottersum zien, en dan sterven.quote:
Heb je je voor Viavierdaagse ingeschreven?quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:18 schreef Gogo83 het volgende:
Ik heb me ook ingeschreven, voor mij wordt het de eerste keer. Ik heb 18 jaar geleden ofzo een keer ongetraind een poging gewaagd, maar dat was geen succes. Ga ik dit jaar dus anders aanpakken.
Oeh wat leuk!!! Hoop je in Nijmegen misschien nog even te zien dan!quote:Op zaterdag 4 februari 2023 13:18 schreef Gogo83 het volgende:
Ik heb me ook ingeschreven, voor mij wordt het de eerste keer. Ik heb 18 jaar geleden ofzo een keer ongetraind een poging gewaagd, maar dat was geen succes. Ga ik dit jaar dus anders aanpakken.
Ja! Ik wilde verzekerd zijn en bovendien vind ik het (online) contact met anderen en een vraagbaak achter de hand wel fijn.quote:Op zaterdag 4 februari 2023 14:30 schreef qltel het volgende:
[..]
Heb je je voor Viavierdaagse ingeschreven?
Veel succes!
Begrijp ik, hoor. Zeker de eerste keer komt er wel erg veel op je af en zal er bij iedereen onzekerheid zijn of het te halen is. Daarbij viel het bedrag me dit jaar ook nog mee. 165 euro geloof ik. Het verschil met die 109 of 104 voor een normale inschrijving valt best mee.quote:Op woensdag 8 februari 2023 00:24 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ja! Ik wilde verzekerd zijn en bovendien vind ik het (online) contact met anderen en een vraagbaak achter de hand wel fijn.
Leuk dat je meeloopt! Ga je samen met iemand lopen?quote:Op woensdag 8 februari 2023 00:24 schreef Gogo83 het volgende:
[..]
Ja! Ik wilde verzekerd zijn en bovendien vind ik het (online) contact met anderen en een vraagbaak achter de hand wel fijn.
@:serinde: snap ik! Hopelijk word je ingeloot.
Ik loop alleen! Nou ja, alleen... Ik kom niet uit het Westland, ik woon in Brabant.quote:Op woensdag 8 februari 2023 08:54 schreef MorganLeFay het volgende:
[..]
Leuk dat je meeloopt! Ga je samen met iemand lopen?
Jij komt toch uit het Westland? Die waren vorig jaar goed vertegenwoordigd gezien de groen/witte golfvlaggen
Gewoon blijven proberen! Volgens mij zijn er 47000-32000=15000 plekken beschikbaarquote:Op maandag 13 februari 2023 10:44 schreef Prisha het volgende:
Ik denk dat het niet gaat lukken. Was bijna aan de beurt, wordt ik uit de wachtrij gegooid met Service unavailable. Nu weer opnieuw in de wachtrij, maar zoveel plekken waren er dacht ik niet meer![]()
Hopelijk lukt het nog.
Ja maar daar gaan al vanaf degenen die zich vorige maand al hebben ingeschreven. Toch?quote:Op maandag 13 februari 2023 10:57 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Gewoon blijven proberen! Er zijn 47000 plaatsen beschikbaar, dat is heel veel!
Je hebt gelijk, was het al aan het aanpassen….quote:Op maandag 13 februari 2023 10:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja maar daar gaan al vanaf degenen die zich vorige maand al hebben ingeschreven. Toch?
We hebben ons nu alsnog via de ViaVierdaagse ingeschreven. Ik had me echt helemaal ingesteld om hem nu te lopen. Die extra 60 euro hebben we er wel voor over, en eigenlijk vind ik die wandelschema en tips ook wel fijn.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:02 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Je hebt gelijk, was het al aan het aanpassen….
kloptquote:Op maandag 13 februari 2023 10:59 schreef Prisha het volgende:
[..]
Ja maar daar gaan al vanaf degenen die zich vorige maand al hebben ingeschreven. Toch?
Wat goed! Betaald hebben is mee doen!! Welke afstand ga je lopen?quote:Op maandag 13 februari 2023 11:04 schreef Prisha het volgende:
[..]
We hebben ons nu alsnog via de ViaVierdaagse ingeschreven. Ik had me echt helemaal ingesteld om hem nu te lopen. Die extra 60 euro hebben we er wel voor over, en eigenlijk vind ik die wandelschema en tips ook wel fijn.
Ik denk dat we er nu bijzitten dan? Ik kon me inschrijven en betalen, ik neem aan als dat niet meer kon, dat ze dat op de site hadden vermeld en je dan niet meer zo kon inschrijven. Hoop ik
Oh ja? Zouden ze vooraf wat plekken gereserveerd hebben dan? Dat zal wel.quote:Op maandag 13 februari 2023 11:07 schreef Bzzzzp het volgende:
[..]
Wat goed! Betaald hebben is mee doen!! Welke afstand ga je lopen?
quote:Op maandag 13 februari 2023 11:19 schreef Bzzzzp het volgende:
Leuk!!
Dit staat op de site:
Heb je jezelf inschreven en heb je betaald? Dan heb je een ticket voor de 4Daagse bemachtigd!
Sow dan, die wachtrij schiet voor geen meter opquote:Op maandag 13 februari 2023 11:05 schreef SnodeSnuiter het volgende:
K
[..]
klopt
Er hebben zich ongeveer 33.000 mensen al ingeschreven die hem al eerder succesvol hebben uitgelopen
Dan zouden er nog zo’n 14.000 plekken open zijn voor debutanten
Ik ben net even gaan kijken en in zit in de wachtrij als 16.951 kans is klein dat als je nu nog moet inloggen dat je een inschrijving kan doen, maar wie weet heb je geluk
De wachtrij staat in de wachtquote:Op maandag 13 februari 2023 12:09 schreef Janneke141 het volgende:
Misschien kunnen ze de verkoop volgend jaar door Ticketmaster laten doen
Iedereen heeft zijn inhaalvakantie nu wel ingehaald, en het aantal mensen dat zich virustechnisch vorig jaar misschien nog zorgen maakte over de drukte zal nu ook wel nihil zijn.quote:Op maandag 13 februari 2023 12:25 schreef Bzzzzp het volgende:
Het gaat lekker daar! Zo blij dat ik al ingeschreven ben [ link | afbeelding ]
Bijzonder ook dat er dit jaar blijkbaar zo veel meer animo is dan vorig jaar….
hoe danquote:Op maandag 13 februari 2023 12:20 schreef SnodeSnuiter het volgende:
[..]
De wachtrij staat in de wacht
[ link | afbeelding ]
ah joh wat een chaos ditquote:Op maandag 13 februari 2023 12:40 schreef Bzzzzp het volgende:
https://www.gelderlander.(...)-in-de-rij~ac3533f0/
Had ik ook, nu is de teller ineens snoeihard aan het aftellenquote:Op maandag 13 februari 2023 13:28 schreef Janneke141 het volgende:
Als ik de inschrijflink nu aanklik staan er 35000 mensen voor me in de rij. Iets zegt me dat dit niet helemaal klopt.
Op maandag 13 februari om 19.30 uur zijn er nog 1.600 plekken beschikbaar voor burgerdeelnemers en 190 voor militaire deelnemers uit Small Contingents. De limiet voor Nederlandse militairen (1.950) is bereiktquote:Op maandag 13 februari 2023 17:09 schreef qltel het volgende:
En nu kun je gewoon inschrijven zonder wachtrij..
Oeps dacht dat ik daar in zat. Bedankt.quote:Op maandag 20 februari 2023 16:57 schreef Janneke141 het volgende:
STA / Nijmegen SC #705 - Regio niet voor iedereen geschikt
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |