Als je er een keer bent geweest, heb je het voor de opvolgende 5 jaar wel gezien, toch?quote:
true.quote:Op woensdag 22 februari 2023 15:08 schreef Anne het volgende:
[..]
Als je er een keer bent geweest, heb je het voor de opvolgende 5 jaar wel gezien, toch?.
Ik pas ook weer.
Same old same oldquote:
Welke regio? Ik kan me niet voorstellen dat er niets in de buurt zit waar je kunt rondkijken/passen.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 00:30 schreef Pinuts het volgende:
Ik ben begonnen met mijn motorrijlessen and I love it
Nu 1 proefles gehad en vandaag mijn eerste echte les. Mijn rijschool raadde 5 lessen van 2 uur aan, dus net na Pasen mag ik al op AVB examen.
Nu vind ik die handschoenen bij de rijschool echt mega stinken en ook behoorlijk te groot voor mij als dame met kleine handen, dus die wil ik toch wel al snel zelf gaan aanschaffen. Helaas zit er bij mij in de buurt niet echt een grote motorspullenwinkel, dus nu in dilemma of het het waard is om wat verder te rijden (ong 1 uur) of ze 'gewoon' online te bestellen (en dan maat gokken ofzo?). En wat kan je dan het beste kopen? Mid season??
Andere dingen die ik vrij snel zou moeten kopen? Helm wel of niet al snel zelf aanschaffen?
Sowieso passen, want verschillende merken en typen kunnen heel anders zitten.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 00:30 schreef Pinuts het volgende:
Nu 1 proefles gehad en vandaag mijn eerste echte les. Mijn rijschool raadde 5 lessen van 2 uur aan, dus net na Pasen mag ik al op AVB examen.
Nu vind ik die handschoenen bij de rijschool echt mega stinken en ook behoorlijk te groot voor mij als dame met kleine handen, dus die wil ik toch wel al snel zelf gaan aanschaffen. Helaas zit er bij mij in de buurt niet echt een grote motorspullenwinkel, dus nu in dilemma of het het waard is om wat verder te rijden (ong 1 uur) of ze 'gewoon' online te bestellen (en dan maat gokken ofzo?). En wat kan je dan het beste kopen? Mid season??
Andere dingen die ik vrij snel zou moeten kopen? Helm wel of niet al snel zelf aanschaffen?
quote:
Helder. Dank jullie! Dan ga ik toch een keer in het weekend even een tochtje maken naar de winkel.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 07:40 schreef daNpy het volgende:
[..]
Sowieso passen, want verschillende merken en typen kunnen heel anders zitten.
Ik heb mijn winterhandschoenen online besteld, ben er super tevreden mee, van Richa.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 00:30 schreef Pinuts het volgende:
Snel de gewenste accessoires erbij bestellen, voordat die ook zijn uitverkocht.quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:54 schreef daNpy het volgende:
Nieuwe helm besteld
Na 2 jaar wachten tot hij afgeprijsd (en zo goed als uitverkocht) is.
noice welke?quote:Op woensdag 29 maart 2023 18:54 schreef daNpy het volgende:
Nieuwe helm besteld
Na 2 jaar wachten tot hij afgeprijsd (en zo goed als uitverkocht) is.
Heb een mooi paar van Revit gekocht bij een motorshop in de buurt van het werk. Damesmodel zat uiteindelijk niet lekker, dus het werd een unisex model maatje M.quote:Op zaterdag 25 maart 2023 11:48 schreef loveli het volgende:
Revit heeft fijne dameshandschoenen, als het je pasvorm is.
Accesoires? Er zit een (extra) donker visier bij, verder zou ik niet weten wat voor accesoires?quote:Op woensdag 29 maart 2023 19:24 schreef loveli het volgende:
[..]
Snel de gewenste accessoires erbij bestellen, voordat die ook zijn uitverkocht.
quote:
oh cool ik heb ook een scorpionquote:Op woensdag 29 maart 2023 20:53 schreef daNpy het volgende:
[..]
Accesoires? Er zit een (extra) donker visier bij, verder zou ik niet weten wat voor accesoires?
Een donker visier heb ik nog nooit gehad, lijkt me wel gaaf, maar in de schemer onhandig. Er zit ook een zonnebril in, net als in mijn huidige. Dat vind ik al fijn, al had de zonnebril wel donkerder gemogen aangezien je hem toch weg kan klappen met 1 beweging.
[..]
[ afbeelding ]
Ja ik ook, maar die is eigenlijk alweer ff aan vervanging toe. Het is niet dezelfde kwaliteit als een Arai, maar je krijgt wel veel meer opties voor minder geldquote:Op woensdag 29 maart 2023 21:11 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
oh cool ik heb ook een scorpion
Wangkussens om ze als 'ie ouder wordt weer op te vullen, verder vind ik een extra setje voering fijn. Voor mijn huidige helm heb ik net achter het net gevist met een meekleurende pinlock, heb er nog wel een sun-ax voor gekocht.quote:Op woensdag 29 maart 2023 20:53 schreef daNpy het volgende:
Accesoires? Er zit een (extra) donker visier bij, verder zou ik niet weten wat voor accesoires?
Scorpion heeft opblaasbare wangenquote:Op woensdag 29 maart 2023 21:34 schreef loveli het volgende:
[..]
Wangkussens om ze als 'ie ouder wordt weer op te vullen, verder vind ik een extra setje voering fijn. Voor mijn huidige helm heb ik net achter het net gevist met een meekleurende pinlock, heb er nog wel een sun-ax voor gekocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |