Vaker doen zou ik zeggenquote:Op zondag 14 augustus 2022 08:39 schreef Donna het volgende:
2 BBQs afgelopen week. Gisteren pizza. Vieswarm dus vocht, maar toch vanochtend op de weegschaal gaan staan.
Ben ik nog niet zo licht geweest als vanochtend!![]()
quote:Op zondag 14 augustus 2022 11:19 schreef Lonaa het volgende:
Ik ben echt een dikke opgezwolle ballon.
Ja eigenlijk wel. Ik bak dan een omelet waar ik twee boterhammen in leg, dan omdraaien, ham en wat kaas erop. Boterhammen op elkaar klappen en dan de boterham aan beide kanten nog even lekker krokant laten worden.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2022 13:15 schreef Pinuts het volgende:
[..]
Ja eigenlijk wel. Ik bak dan een omelet waar ik twee boterhammen in leg, dan omdraaien, ham en wat kaas erop. Boterhammen op elkaar klappen en dan de boterham aan beide kanten nog even lekker krokant laten worden.
Weet je, dat is ook al erg fijn om te ervaren, toch? Dat kunnen mensen je wel vertellen, maar nu zie je het zelf ook. Fijn is dat, he? Goed bezig.quote:Op maandag 15 augustus 2022 14:40 schreef ChildoftheStars het volgende:
Het is altijd fijn om te merken dat je van even afwijken niet aankomt. Beetje traag met afvallen op het moment... Maar kom iig niet aan. We gaan het meemaken
Ja inderdaad! En ik snap wel hoe het werkt, maar dan is het toch fijn als het bewezen is. Ik ben erg streng voor mezelf, dit betekent dat ik af en toe (niet te vaak, maar heel soms) even wat gemakkelijker kan doen.quote:Op maandag 15 augustus 2022 14:46 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Weet je, dat is ook al erg fijn om te ervaren, toch? Dat kunnen mensen je wel vertellen, maar nu zie je het zelf ook. Fijn is dat, he? Goed bezig.
Ik heb hier last van gewoon van de warmte. Vinden m'n darmen toch niet zo heel leuk blijkbaar. En zag op Instagram dat meer mensen daar last van hebben.quote:Op maandag 15 augustus 2022 22:26 schreef Cathmar het volgende:
Mijn buik is helemaal opgezwollen van weet-ik-niet, en daar heb ik toch een partij moeite mee. Echt gewoon vreselijk. Ga maar snel slapen nu. Morgen hopelijk beter.
Eten ging volgens planning (op het ijsje na) dus dat kan het eigenlijk niet zijn.
Zelfde hier ja. Nu merk ik dingen sowieso vaak als eerste aan m'n darmen, dus het is geen verrassing ofzo, maar irritant is het wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 08:30 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ik heb hier last van gewoon van de warmte. Vinden m'n darmen toch niet zo heel leuk blijkbaar. En zag op Instagram dat meer mensen daar last van hebben.
Hopelijk vandaag idd wat beter?
Ehehehe, sterkte.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 09:05 schreef Lonaa het volgende:
Dit weekend weer festival. Dus uh, snelle koolhydraten en pils. En eiwitrepenWat ik wel geleerd heb van DTRH is meer vezels zodat ik tenminste 1x fatsoenlijk kan kakken in die 5 dagen, dus ik neem wat psylliumvezels mee die ik normaal aan de hond voer en die strooi ik dan wel over mijn gebakken ei in de ochtend
Ja. Ik voorzie wel heul weinig slaap. Ga wel zelf "koken" dit jaar, voor het eerst. Maar goed, dat beperkt zich ook tot gebakken eieren met spek, knakworsten en pannenkoeken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 09:45 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Ehehehe, sterkte.Hier zit het "ergste" qua festivals er gelukkig weer op, het bier is één ding, maar het matige voer en rare ritme gooit er wel een flinke schep bovenop altijd.
Wij hadden spul mee om zelf wat te kunnen koken, maar in praktijk hebben we de gaspit alleen gebruikt om koffie te zetten. Duitsers zetten nou eenmaal niet de beste koffie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 10:59 schreef Lonaa het volgende:
[..]
Ja. Ik voorzie wel heul weinig slaap. Ga wel zelf "koken" dit jaar, voor het eerst. Maar goed, dat beperkt zich ook tot gebakken eieren met spek, knakworsten en pannenkoeken.
Oh yes.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 08:52 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Zelfde hier ja. Nu merk ik dingen sowieso vaak als eerste aan m'n darmen, dus het is geen verrassing ofzo, maar irritant is het wel.
En ik heb een mooie stok achter de deur om écht braaf te gaan doen, want m'n eigen trouwerij is in zicht.
Toen mijn broer na de scheiding ging verhuizen liep ik nog 1x door het lege huis heen. Op zolder in een kast hing de trouwjurk van mijn ex-schzus. Ik vond dat iets heel treurigs om achter te laten voor het kersverse koppel dat het huis had gekocht.quote:Op dinsdag 16 augustus 2022 14:35 schreef Doedezemaar het volgende:
Oh yes.
Ik zal binnenkort mijn trouwjurk nog eens een keertje aantrekken, hij zal inmiddels wel weer passen. En dan maar eens verkopen ofzo, ik wil ‘m eigenlijk niet meeverhuizen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |