quote:Op dinsdag 26 juli 2022 13:57 schreef Morgane89 het volgende:
Hoe organiseren/bewaren jullie je recepten?
Ik bewaar m'n digitale recepten die ik wil bewaren of nog wil uitproberen in Evernote, gelabeld per soort gerecht.
En ik heb in Evernote ook een lijst met recepten uit m'n kookboeken:
1 lijst met recepten die voor herhaling vatbaar zijn en 1 lijst met recepten die ik nog wil uitproberen. Ik zit nu te dubben of ik hier al m'n digitale recepten (zijn er ruim 100) ook nog in de lijst wil zetten zodat ik een totaaloverzicht heb.
Nu ben ik dus heel benieuwd hoe jullie dit doen
Da's grappig, bij mij is het precies andersom. Ik doe bijna geen bal met m'n lijstje bewaarde recepten omdat ik het zo leuk vind om een nieuw recept uit te proberenquote:Op dinsdag 26 juli 2022 15:04 schreef Blues het volgende:
Wij printen of scheuren recepten uit en golfer heeft een map online.
Vervolgens doen we er geen bal mee, en zoeken we elke keer opnieuw weer (dezelfde) recepten op om een x te maken.
Fijn, dat klinkt al best begripvolquote:Op dinsdag 26 juli 2022 15:05 schreef Blues het volgende:
Waarnemend TL belt net, morgen en vrijdag werk ik elk 4 uur thuis.
Zelf m'n tijd indelen en ik bel vrijdagmiddag hoe het gaat.
Prima deal.
Dat klinkt goed. Dat kan je dan ook opknippen in 2x 2 uur en even een wandelingetje te doen.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 15:05 schreef Blues het volgende:
Waarnemend TL belt net, morgen en vrijdag werk ik elk 4 uur thuis.
Zelf m'n tijd indelen en ik bel vrijdagmiddag hoe het gaat.
Prima deal.
Dat hoeft zeker niet. Het kan. Een achterhaald LinkdIn-profiel is onhandig, dus bijwerken of weggooien zou ik zeggen. Sinds LinkedIn gekaapt is voor allerlei meningen, is het niet ongewoon om er niet (meer) op te zitten.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 13:58 schreef Candaasje het volgende:
[..]![]()
Ik denk niet dat 'Zwalkende Chaoot' handig is om op m'n LinkedIn te zetten nee![]()
Omg, LinkedIn... dat account is al zo oud en outdated als de weg naar Rome... moet ik ook zeker nog aanpassen
Dan gooi ik hem mooi voor nu weg. Ik doe/deed er toch al nooit echt iets mee, en het is niet dat ik er andere dingen op zet dan op mijn cv. En mijn contacten stammen vnl. nog uit de HKU tijd.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 15:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat hoeft zeker niet. Het kan. Een achterhaald LinkdIn-profiel is onhandig, dus bijwerken of weggooien zou ik zeggen. Sinds LinkedIn gekaapt is voor allerlei meningen, is het niet ongewoon om er niet (meer) op te zitten.
Preciesquote:Op dinsdag 26 juli 2022 15:12 schreef Kaatje1 het volgende:
Dat klinkt goed. Dat kan je dan ook opknippen in 2x 2 uur en even een wandelingetje te doen.
Een beetje hetzelfde als jij maar dan in Notionquote:Op dinsdag 26 juli 2022 14:41 schreef Morgane89 het volgende:
En een schaamteloze herpost van m'n vraag
[..]
Daarom doen we ook niks met alles dat er ligt.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 15:05 schreef Morgane89 het volgende:
Da's grappig, bij mij is het precies andersom. Ik doe bijna geen bal met m'n lijstje bewaarde recepten omdat ik het zo leuk vind om een nieuw recept uit te proberen
Zo zonde hè dat... Er worden in mijn huidige vakgebied vrij veel serieuze zaken die nuttig zijn gedeeld daar dus is toegevoegde waarde voor me. Maar wát een hoop troep komt er ook voorbij zegquote:Op dinsdag 26 juli 2022 15:17 schreef sigme het volgende:
[..]
Dat hoeft zeker niet. Het kan. Een achterhaald LinkdIn-profiel is onhandig, dus bijwerken of weggooien zou ik zeggen. Sinds LinkedIn gekaapt is voor allerlei meningen, is het niet ongewoon om er niet (meer) op te zitten.
Alleen de recepten van Kayotic, die ik kon redden van haar site , heb ik geprint in een mapje. Heel wat kookboeken zijn bij de laatste meet gewisseld van eigenaar.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 14:41 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
En dan blijkt hoe vaak je het even aanraakt. Nu een milliseconde schrik. Oh ja.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:44 schreef Kaatje1 het volgende:
Ik voel me een beetje blotig. Heb net m'n armband weggebracht om de bedel er weer aan te laten zetten, maar meteen ook m'n ketting daar achter gelaten. Daar hangt een gouden hanger aan die mijn vader aan mijn moeder heeft gegeven bij mijn geboorte. Het oogje was wat dun geworden en die hanger verliezen zou ik verschrikkelijk vinden. Maar ik draag dat ding sinds de uitvaart (16 jaar geleden) van mijn moeder dagelijks en het is een raar kaal gevoel nu.
Ja dat is het, de schrik en het weten is bijna gelijk, bijnaquote:Op dinsdag 26 juli 2022 16:47 schreef AnneX het volgende:
[..]
En dan blijkt hoe vaak je het even aanraakt. Nu een milliseconde schrik. Oh ja.
Het eerste jaar niet, dan betaalt de werkgever. Na 41 weken ziekmelding gaat de boel over naar het UWV en dan komt heter geloof ik wel geld.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 17:21 schreef Tele6 het volgende:
Oeh leuk @:Lucky_Strike
Laat je weten wat erin zit?
Ben vooral ook benieuwd wat er in de box van de bakker zit
@:Blues fijn dat er een diagnose is voor g.en dan ook nog iets wat te fixen is
Hier kwamen we er vanochtend ook achter dat er 2 collega's met corona thuis zitten
Die hebben allebei praktisch nergens last van en doen graag computerwerk, maar we hebben zo ongeveer niemand meer over die het werk kan doen waarvoor je fysiek naar werk moet komen
Goeie timing zo -- precies in de week dat de meeste mensen van hun functie met vakantie zijn
Ik ga morgen werken ipv vrije dag, en dan ben ik vrijdag vrij. Dan doe ik morgen computerwerk zodat er iemand extra vrijkomt om fysiek werk te doen. (Ik ben niet ingewerkt/gediplomeerd voor de fysieke klussen) -- Hoe alles vrijdag af komt zien ze vrijdag wel, meestal is dat een rustigere dag. Maar meestal zijn woensdagen ook rustig.
De komende paar weken was het al krap met alle vakantiegangers en het feit dat we 3 langdurig zieken hebben voor wie er geen vervanging is (ik snap ook niet helemaal hoe dat zit want het is toch zo dat er budget is om iemand in te huren als mensen maandenlang ziek thuis zitten?) en het coronafestijn is ook nog niet zomaar voorbij![]()
@:Candaasje succes met de werkzoekerij
@:Morgane89 ik heb wat bookmarks in m'n browser, en met m'n vrijwilligerswerk hebben we een site waarin een database met recepten zit, die de recepten ook voor je kan schalen naar het juiste aantal personen en dan boodschappenlijstjes uitrekenen. Maar meestal doe ik maar wat met koken
Dol op bonen maar ik heb sla-, snij-, sperziebonen en peultjes, geen spekbonen.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 13:14 schreef Lucky_Strike het volgende:
@:vanyel, jij bent van de bonen toch? Ik heb nu voor het eerst spekbonen. Bereid ik die anders dan sperziebonen?
Dus 2 jaar nietquote:Op dinsdag 26 juli 2022 17:31 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Het eerste jaar niet, dan betaalt de werkgever. Na 41 weken ziekmelding gaat de boel over naar het UWV en dan komt heter geloof ik wel geld.
Wij hadden vorig jaar hetzelfde probleem met twee langdurig zieken. Wat vooral lastig was omdat dat 50% van mensen met onze functie was. En omdat de enige overgebleven persoon ongeveer de helft van ons werk wel mág maar niet echt kan doen.God, wat ben ik blij dat dat allemaal opgelost is
Ik wil volgend jaar boter bonen. Schijnt nog lekkerder te zijnquote:Op dinsdag 26 juli 2022 18:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dol op bonen maar ik heb sla-, snij-, sperziebonen en peultjes, geen spekbonen.
Lijken me wel hetzelfde.
Slabonen en spekbonen zijn volgens mij hetzelfde. Ik ga de diverse bonen die we niet direct eten gewoon door elkaar blancheren en invriezen.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 18:06 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Dol op bonen maar ik heb sla-, snij-, sperziebonen en peultjes, geen spekbonen.
Lijken me wel hetzelfde.
Er zijn verschillende mogelijkheden, ligt eraan wat voor risico werkgever zelf wil lopen wat voor contract ie afsluitquote:Op dinsdag 26 juli 2022 18:11 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dus 2 jaar nietEn dan gaat de persoon ziek uit dienst en naar het uwv normaal gezien.
Maar de meeste bedrijven zijn er voor verzekerd en krijgen dus gewoon dat salaris vergoed.
Technisch gezien kan je dan dus iemand anders aannemen en betalen.
Wat ik bewaar staat in OneNotequote:Op dinsdag 26 juli 2022 14:41 schreef Morgane89 het volgende:
[..]
Tof, ik mis wel feestlampjes nog, gewoon omdat het kanquote:Op dinsdag 26 juli 2022 18:58 schreef vlindertje89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bijna af!Moest scharnier toch net anders vastmaken dan ik had bedacht waardoor ik net niet helemaal goed uitkwam met de magneetsluiting, dus moet nog even twee haakjes halen als alternatief. Vandaar nog de gewichten ervoor.
Boterboon is ook slaboon volgens mij.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 18:13 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Ik wil volgend jaar boter bonen. Schijnt nog lekkerder te zijn![]()
Wil alleen liever niet meer die klimmende, teveel gedoe.
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 11:53 schreef Blues het volgende:
Super, Kaatje![]()
g heeft een diagnose en een behandelplanDit ziet er nog wel overzichtelijk uit. Hopelijk is hij weer snel op de been.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Mooi hoor!quote:Op dinsdag 26 juli 2022 18:58 schreef vlindertje89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Bijna af!Moest scharnier toch net anders vastmaken dan ik had bedacht waardoor ik net niet helemaal goed uitkwam met de magneetsluiting, dus moet nog even twee haakjes halen als alternatief. Vandaar nog de gewichten ervoor.
Veel gekocht ook?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 19:41 schreef Myraela het volgende:
Vandaag naar 5 kringlopen geweest, gisteren naar 4 andere. De verslaving loopt een beetje uit de hand.
Tijd voor een kind!quote:Op dinsdag 26 juli 2022 19:41 schreef Myraela het volgende:
Vandaag naar 5 kringlopen geweest, gisteren naar 4 andere. De verslaving loopt een beetje uit de hand.
Niet echt, ik loop regelmatig zonder iets een kringloop uit. Gisteren heb ik twee groene apothekerspotten en een glazen kandelaar gekocht. Vandaag een eekhoorn bloempot, wit keramiek handje als boekensteun en een grote lijst.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 19:45 schreef Cat-astrophe het volgende:
Veel gekocht ook?
Je bent vast niet de enige. Volgens mij zijn er in twee jaar drie kringlopen bijgekomen in mijn stadsdurrup
kom je ook metdingen thuis?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 19:41 schreef Myraela het volgende:
Weet ik. Is mijn werkquote:Op dinsdag 26 juli 2022 18:55 schreef Molo het volgende:
[..]
Er zijn verschillende mogelijkheden, ligt eraan wat voor risico werkgever zelf wil lopen wat voor contract ie afsluit
En zwangerschapgerelateerde uitval is weer anders
Complexe zut iig
Dit ja! Echt heel compleet zoquote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:01 schreef Tele6 het volgende:
@:vlindertje89 heb je de deur zelfs geverfd?
Ah! Props daarvoor, ik vind het altijd deprimerende en ingewikkelde materiequote:
Ik heb er volgend mij twee jaar geleden wel wat over gemeld, collega (en oude kennis) van mij is fietsend tegen een bord geknald, coma, bijna dood, begin corona-tijd. Heeft vrouw (tevens collega) en jonge zoon. Is tegen de verwachting is weer uit coma gekomen en ook wel soort van levend. Ik informeerde laatst bij manager naar z'n toestand en hoorde dat hij dus heel onlangs uit dienst gezet is, na 2 jaar. Hij zal nooit meer werken.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:13 schreef Molo het volgende:
[..]
Ah! Props daarvoor, ik vind het altijd deprimerende en ingewikkelde materie
Tijd geleden veel met arbeidsre-integratie na complexe medische zaken gewerkt maar sindsdien vast ook nog wel één en ander veranderd.
Je hoopt er als individu iig nooit mee te maken te hebben. Wat een gedoe
he's a train, he's a train, he's a chucka train, yeah?quote:
Nee. Ooit wel gehad. Maar nu niet meer. Zeker als je kijkt wat de voorwaarden zijn om in aanmerking te komen voor een mogelijke uitkering. En wat de verzekering per maand kost. Is het voor mij niet interessant.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:24 schreef Myraela het volgende:
Hebben jullie eigenlijk een arbeidsongeschiktheidsverzekering? Ik had daar tot voor kort nog nooit over nagedacht.
Afaik standaard bij onze werkgevers. Gedoe met onbetaald verlof, moet je meestal zelf je pensioen en die verzekeringskosten gaan dokken en da's niet fijn als je geen inkomen hebt. Maar beter dan van een berg donderen en niet verzekerd zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:24 schreef Myraela het volgende:
Hebben jullie eigenlijk een arbeidsongeschiktheidsverzekering? Ik had daar tot voor kort nog nooit over nagedacht.
Wat een horrorquote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb er volgend mij twee jaar geleden wel wat over gemeld, collega (en oude kennis) van mij is fietsend tegen een bord geknald, coma, bijna dood, begin corona-tijd. Heeft vrouw (tevens collega) en jonge zoon. Is tegen de verwachting is weer uit coma gekomen en ook wel soort van levend. Ik informeerde laatst bij manager naar z'n toestand en hoorde dat hij dus heel onlangs uit dienst gezet is, na 2 jaar. Hij zal nooit meer werken.
En is even thuis geweest/gewoond, maar dat was niet te doen voor vrouw, dus is nu naar een of andere instelling verkast.
Ik niet uiteraard. J wel. Ik zal blij zijn als we straks van die 260 euro per maand af zijn als hij in loondienst gaat.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:24 schreef Myraela het volgende:
Ja, ellende dat soort dingen.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:31 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Wat een horror![]()
Die vriend van ons die rond zijn 40e dement werd, verloor dus steeds zijn baan. Achteraf snapten we pas waarom. Maar hij was dus ook vergeten WW aan te vragen dus toen hij zijn diagnose kreeg, had hij nergens recht op. Ik weet niet precies hoe het zat maar het heeft enorm veel gedoe voor zijn vrouw veroorzaakt. Want de ellende is dan nog niet groot genoeg.
Die zijn gelukkig maar een paar euro dat is de moeite nog wel waardquote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:33 schreef Lucky_Strike het volgende:
[..]
Ik niet uiteraard. J wel. Ik zal blij zijn als we straks van die 260 euro per maand af zijn als hij in loondienst gaat.
We lazen wel iets over een WGA hiaatverzekering in de CAO. Hij heeft vragen gesteld aan HR daarover.
Ik heb het een paar maanden geleden afgesloten, wel met korting via werkgever. Weet eigenlijk niet precies hoe het werkt, maar de financieel adviseur gaf het als tip. Volgens mij is het aanvulling op de basis die er standaard is. Ik had er echt nog nooit over nagedacht, terwijl een levensverzekering dan weer wel vanzelfsprekend was.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:27 schreef Vanyel het volgende:
Afaik standaard bij onze werkgevers. Gedoe met onbetaald verlof, moet je meestal zelf je pensioen en die verzekeringskosten gaan dokken en da's niet fijn als je geen inkomen hebt. Maar beter dan van een berg donderen en niet verzekerd zijn.
Schuldig! Morgen komt een vriend een kast in elkaar zetten.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 19:56 schreef Leintjeuh het volgende:
vlindertje, ik wilde nog zeggen dat ik het heel leuk vind dat je zelf 'even' een kattengaasdeur in elkaar klust, en ik geniet van je updates over de deur. Veel vrouwen uit mijn omgeving zouden dit klusje uitbesteden aan een handige kennis en dat je het zelf doet, komt lekker geëmancipeerd over, ik mag dat wel
Oeh, of een ledstrip met verschillende kleurtjesquote:Op dinsdag 26 juli 2022 19:02 schreef Molo het volgende:
[..]
Tof, ik mis wel feestlampjes nog, gewoon omdat het kan
Haha, valt wel mee gelukkig! Had vorige week het kattengaas er tijdelijk voor gehangen met oogjes, dus ze waren al beetje gewend. Maar ze doen vooralsnog geen uitbraakpogingen, zitten vooral voor de deur naar buiten te kijken haha.quote:
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 19:56 schreef Leintjeuh het volgende:
vlindertje, ik wilde nog zeggen dat ik het heel leuk vind dat je zelf 'even' een kattengaasdeur in elkaar klust, en ik geniet van je updates over de deur. Veel vrouwen uit mijn omgeving zouden dit klusje uitbesteden aan een handige kennis en dat je het zelf doet, komt lekker geëmancipeerd over, ik mag dat wel
Jaa! Ik dacht als ik dan toch bezig ben, wil ik dat het er beetje fatsoenlijk uitziet ook. Ik vind het ook echt nog mooier geworden dan ik had verwacht, het valt helemaal niet zo op zo met dezelfde kleurquote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:01 schreef Tele6 het volgende:
@:vlindertje89 heb je de deur zelfs geverfd?
Ikeaquote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:41 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Schuldig! Morgen komt een vriend een kast in elkaar zetten.
Vroeger was ik altijd wel degene die overal Ikea en andere kasten in elkaar kwam zetten, maar dit is geen Ikea dus niets voorgeboord en ik krijg het zelf niet meer voor elkaar.
Afschuwelijk zulke verhalen, ik ken er teveel van oud-patiënten en naasten helaas.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Ik heb er volgend mij twee jaar geleden wel wat over gemeld, collega (en oude kennis) van mij is fietsend tegen een bord geknald, coma, bijna dood, begin corona-tijd. Heeft vrouw (tevens collega) en jonge zoon. Is tegen de verwachting is weer uit coma gekomen en ook wel soort van levend. Ik informeerde laatst bij manager naar z'n toestand en hoorde dat hij dus heel onlangs uit dienst gezet is, na 2 jaar. Hij zal nooit meer werken.
En is even thuis geweest/gewoond, maar dat was niet te doen voor vrouw, dus is nu naar een of andere instelling verkast.
Wat is het max UWV loon?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:38 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Die zijn gelukkig maar een paar euro dat is de moeite nog wel waard![]()
Ik heb niks aanvullend voor arbeidsongeschiktheid. Vriendje wel excedent via werk, dat is nog wel een fijne als je meer dan het max uwv loon verdient. Daar heb ik geen last van
Gadver.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Lees dit nu pas, wat afschuwelijk voor die familie.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 18:58 schreef vlindertje89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Go away or i will replace you withe a very small shell script.
Der Gesunde weiß nicht, wie reich er ist.
If you torture the data long enough, it will confess to anything.
Dit jaar 58.311 jaarloon (als ik het goed heb)quote:
De moeite waard dus om te kijken of dat te compenseren/aan te vullen is zo te zienquote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:54 schreef gcjoel het volgende:
[..]
Dit jaar 58.311 jaarloon (als ik het goed heb)
Uitkeringen worden altijd gemaximeerd op dat jaarloon. Dus als je meer salaris hebt kan je er enorm op achteruit gaan als je dus arbeidsongeschiktheid raakt bijvoorbeeld.
Ja zeker. En vaak goed betaalbaar. Dus de moeite waard eens in te verdiepen.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:56 schreef Molo het volgende:
[..]
De moeite waard dus om te kijken of dat te compenseren/aan te vullen is zo te zien
Wat is dat laag zeg
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:53 schreef z80 het volgende:
[..]
Ziet er netjes uit.Ohh, dank voor de tip!!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik had inderdaad zitten twijfelen over vastnieten met een tacker, maar was bang dat als katten er dan toch in zouden klimmen dan het gaas zo rats alle nietjes eruit zou trekken. Daarom toch krammen gekozen, omdat die pootjes zijwaarts uit elkaar lopen en dus niet recht het hout in gaan. Maar dit klinkt idd wel als een goed alternatief, omdat de spanning er dan onder andere hoek op komt te staan. Mocht ik het nog keer doen dan doe ik t zeker op die manier!
Gewoon vaker klussen. Komt de handigheid en inzicht vanzelf.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:01 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Ohh, dank voor de tip!!
Ik had inderdaad zitten twijfelen over vastnieten met een tacker, maar was bang dat als katten er dan toch in zouden klimmen dan het gaas zo rats alle nietjes eruit zou trekken. Daarom toch krammen gekozen, omdat die pootjes zijwaarts uit elkaar lopen en dus niet recht het hout in gaan. Maar dit klinkt idd wel als een goed alternatief, omdat de spanning er dan onder andere hoek op komt te staan. Mocht ik het nog keer doen dan doe ik t zeker op die manier!
Volgens mij adviseerde je jezelf al in de laatste alinea.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:12 schreef sigme het volgende:
Ach, misschien kan ik jullie wel om advies vragen.
Ik informeer dus wel eens naar toestand van de ongelukkige collega, maar heb nooit een kaartje gestuurd naar hem of zijn vrouw. Ik kon érg goed overweg met zijn vrouw (die ken ik niet van vroeger, enkel als collega). Maar eigenlijk niet met hem. Alleen dateert dat van dat niet zo goed met hem overweg kunnen van 30 jaar geleden.
En het was ook niks ernstigs ofzo, hij was bevriend met het vriendinnetje van mijn vriend toen mijn vriend besloot dat vriendinnetje te dumpen en verder te gaan met een veel leuker meisjeen we werken alle vier als vrijwilligers bij dezelfde club.
En eigenlijk voel ik me daar dus lullig over, en dus laat ik al _helemaal_ nooit meer iets horen. Wat misschien niet de meest volwassen oplossing is. Of de beste. Zelfs/zeker niet voor mezelf.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
Kaartje sturen kan altijdquote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:12 schreef sigme het volgende:
Ach, misschien kan ik jullie wel om advies vragen.
Ik informeer dus wel eens naar toestand van de ongelukkige collega, maar heb nooit een kaartje gestuurd naar hem of zijn vrouw. Ik kon érg goed overweg met zijn vrouw (die ken ik niet van vroeger, enkel als collega). Maar eigenlijk niet met hem. Alleen dateert dat van dat niet zo goed met hem overweg kunnen van 30 jaar geleden.
En het was ook niks ernstigs ofzo, hij was bevriend met het vriendinnetje van mijn vriend toen mijn vriend besloot dat vriendinnetje te dumpen en verder te gaan met een veel leuker meisjeen we werken alle vier als vrijwilligers bij dezelfde club.
En eigenlijk voel ik me daar dus lullig over, en dus laat ik al _helemaal_ nooit meer iets horen. Wat misschien niet de meest volwassen oplossing is. Of de beste. Zelfs/zeker niet voor mezelf.
Nope, sorry!quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:26 schreef sigme het volgende:
Hmpf. Kan niet iemand zeggen dat ik prima kan blijven duiken?
Jawel.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:26 schreef sigme het volgende:
Dat dus. Want het blijft in je hoofd zitten.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:27 schreef vlindertje89 het volgende:
[..]
Nope, sorry!![]()
Eens met de rest. Gewoon doen. Voelt voor jezelf op lange termijn ook beter, denk ik zo, gezien de laatste zin uit je vorige post.
In your head, in your headquote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat dus. Want het blijft in je hoofd zitten.
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:34 schreef z80 het volgende:
[..]
In your head, in your head
They are cryin.
Puur doen voor je eigen schuldgevoel ook echtquote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:29 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat dus. Want het blijft in je hoofd zitten.
Ik heb dat eens gedaan. Voel me er nog steeds kut over. Geen aanrader. Het drukt niet zwaar op me, zo erg is het ook weer niet, maar ik ben wel teleurgesteld in mezelf.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:26 schreef sigme het volgende:
Dat niet zo zeer. Ik haal eruit dat @sigme wel wat wil laten weten maar denkt dat het misschien te laat is, en dat is het niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:39 schreef Molo het volgende:
[..]
Puur doen voor je eigen schuldgevoel ook echt![]()
![]()
Mooi gedaan!quote:Op dinsdag 26 juli 2022 18:58 schreef vlindertje89 het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Gewoon doen. Hoef je je er pas klote over te voelen als je te laat besluit om toch iets te laten horenquote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:26 schreef sigme het volgende:
Jepjep. Schoonpa gaat m nakijken en schoonmaken, dan kan ie de baan op. Zodra die gebouwd isquote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:24 schreef z80 het volgende:
he's a train, he's a train, he's a chucka train, yeah?
Dat is het nooit.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:59 schreef Kaatje1 het volgende:
[..]
Dat niet zo zeer. Ik haal eruit dat @:sigme wel wat wil laten weten maar denkt dat het misschien te laat is, en dat is het niet.
Is nu al een paar dagen dus ik heb goede hoop dat het niet erger wordt.quote:Op woensdag 27 juli 2022 07:31 schreef Tuindier het volgende:
Balen zeg! Hopelijk blijft het bij deze klachten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |