quote:Op zondag 26 januari 2020 09:41 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Als Malacia 10 mil gaat opleveren koop ik een seizoenskaart van de betreffende club waar die naar toe gaat.
Volgens @ZKA komt Ramazani of Gnonto ook nog. Sinisterra vervangen door Idrissi zou wel heel matig zijn. Idrissi is leuk voor erbij maar niet meer dan dat.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 12:15 schreef H.FR het volgende:
[..]
Ik denk dat de voorhoede met Idrissi en Gimenez wel klaar is, alle plekken zijn dan minimaal dubbel bezet. Dus geen Gnonto.
Een soort Aldi versie van Robben aan de linkerkant inderdaadquote:Op dinsdag 26 juli 2022 12:23 schreef El-Stinho het volgende:
Als iemand weet hoe Idrissi voor het eerst in 27 maanden aan de praat moet worden gebracht, is Slot het wel.
Verder wel een extreme one trick pony.
Gewoon een ontzettend twijfelgeval wat mij betreft. Als ie het AZ niveau weer krijgt is het een uitstekende speler. Als ie dat niet krijgt, en de laatste 2 jaar lijken wat dat betreft een voorbode te zijn, is het erg matig.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 12:21 schreef Maastoren het volgende:
[..]
Volgens @:ZKA komt Ramazani of Gnonto ook nog. Sinisterra vervangen door Idrissi zou wel heel matig zijn. Idrissi is leuk voor erbij maar niet meer dan dat.
Net als met Alireza?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 12:25 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
Ik geloof Arne blind wat betreft Idrissi.![]()
Net als met Ali.quote:
Wat een onbeperkt vertrouwen heb jij toch in de medemens.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 12:27 schreef DombohetOlifantje1 het volgende:
[..]
Net als met Ali.![]()
Ik geef Ali ook gewoon nog wel een kans dit seizoen, kan best nog wel wat worden.
Bozenik had ik al na 1 wedstrijd afgeschreven.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 12:27 schreef Caland het volgende:
[..]
Wat een onbeperkt vertrouwen heb jij toch in de medemens.
Heeft wel een hele fijne linker, maar ook hij mist weer te veel snelheid voor de buitenkanten.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 12:24 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Gewoon een ontzettend twijfelgeval wat mij betreft. Als ie het AZ niveau weer krijgt is het een uitstekende speler. Als ie dat niet krijgt, en de laatste 2 jaar lijken wat dat betreft een voorbode te zijn, is het erg matig.
Dus ja, als vervanger van Sini is het niet best vooralsnog.
Het is bijna augustus, erg benieuwd wat er aan het einde van die maand nou echt staat.
Linssen een complete spits, ja hoor het is gewoon wisselen van een lamme naar een blindequote:Op dinsdag 26 juli 2022 12:36 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Eigenlijk had je Linssen niet voor een appel en een ei weg moeten doen. Hele complete spits was dat op eredivisie niveau. Alsof je een Volkswagen weg doet omdat je graag een Mercedes wilt, maar uiteindelijk kom je uit bij een Skoda en ben je er per saldo op achteruit gegaan.
Om een of andere reden gunt Feyenoord het spelers om nog even hun zakken te vullen in het buitenland. El Ahmadi mocht ook zo weg. Zelfs een club als ADO Den Haag laat zich niet zo makkelijk de kaas van het brood eten door spelers, zoals toen Kramer naar de woestijn wilde bijvoorbeeld.
Alsof Bryan Linssen een clubicoon is die je een buitenlands avontuur niet kunt weigeren. Als technisch directeur moet je het belang van de club toch voorop stellen? Dat is blijkbaar teveel gevraagd.
Ik ga naar de Gamma voor een touw.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 12:49 schreef Caland het volgende:
Wekenlang dropt @:zka elke dag een best toffe naam en uiteindelijk komen Idrissi, een back van Volendam en waarschijnlijk wordt er ergens eind deze week nog een hengeltje uitgegooid naar Bazoer
Feyenoord
Het lijkt me duidelijk dat Frank Arnesen de bron van ZKA isquote:Op dinsdag 26 juli 2022 12:49 schreef Caland het volgende:
Wekenlang dropt @:zka elke dag een best toffe naam en uiteindelijk komen Idrissi, een back van Volendam en waarschijnlijk wordt er ergens eind deze week nog een hengeltje uitgegooid naar Bazoer
Feyenoord
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |