Hij heeft gewoon al die oligarchen in zijn zak.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:45 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Als Poetin zou willen, kan hij zo hele delen van de Russische economie (bijvoorbeeld een Gazprom) leegzuigen en het geld in eigen zak steken.
quote:
Dank.quote:
Staat nog heel veel meer op twitter. Maar deze heefg het beste geluidquote:
Het was behoorlijk luid ja, ik heb heel snel aan mijn knoppen moet zitten anders sturen de buren de politie weer.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:16 schreef Starhopper het volgende:
[..]
Staat nog heel veel meer op twitter. Maar deze heefg het beste geluid
Het is je achtertuin en je filmt het? Misschien bang voor represailles.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:20 schreef luxerobots het volgende:
[..]
Waarom zijn de beelden wazig gemaakt?
Die MARS II en PzH 2000 blijven indrukwekkend.quote:
Goeie beelden.quote:
Ik weet het, zag het al voorbij komen op twitter. Maar het zou me niks verwonderen als het nooit af gebouwd wordt of het bij 1 lullig gebouwtje blijft. Beetje propaganda maken en meer niet waarschijnlijk.quote:
Ja, want jij bent hier niet, draai het eens omquote:Op dinsdag 26 juli 2022 23:53 schreef Simmertje het volgende:
De Russische trollen zijn gearriveerd want het avondtarief is ingegaan.
Ben vandaag in de arena geweest en heb heel Oekraïense kinderen gezien van deze oorlog. Doet best veel pijn vriend.quote:Op woensdag 27 juli 2022 00:46 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Ja, want jij bent hier niet, draai het eens om
Snap ik, maar de Russische slachtoffers worden even vergeten, want dat zijn de vijanden, toch? De enige vijanden zijn de elite die Call of Duty willen spelen, allebeiquote:Op woensdag 27 juli 2022 00:49 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Ben vandaag in de arena geweest en heb heel Oekraïense kinderen gezien van deze oorlog. Doet best veel pijn vriend.
Eens, Russische kinderen die nu (hopelijk 18+) deze oorlog in gestuurd zijn en geen idee hebben waar ze in terecht zijn gekomen. Maar was best heftig om al die kinderen te zien in de Arena vandaag.quote:Op woensdag 27 juli 2022 01:00 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Snap ik, maar de Russische slachtoffers worden even vergeten, want dat zijn de vijanden, toch? De enige vijanden zijn de elite die Call of Duty willen spelen, allebei
De Russische slachtoffers zijn wel volwassen soldaten die in het verkeerde land zijn.quote:Op woensdag 27 juli 2022 01:00 schreef Pokkehandtas het volgende:
[..]
Snap ik, maar de Russische slachtoffers worden even vergeten, want dat zijn de vijanden, toch? De enige vijanden zijn de elite die Call of Duty willen spelen, allebei
Het is verschrikkelijk, snap ikquote:Op woensdag 27 juli 2022 01:04 schreef Simmertje het volgende:
[..]
Eens, Russische kinderen die nu (hopelijk 18+) deze oorlog in gestuurd zijn en geen idee hebben waar ze in terecht zijn gekomen. Maar was best heftig om al die kinderen te zien in de Arena vandaag.
Ok, alsof zij een keuze hebbenquote:Op woensdag 27 juli 2022 01:04 schreef zalkc het volgende:
[..]
De Russische slachtoffers zijn wel volwassen soldaten die in het verkeerde land zijn.
Als Rusland een beetje democratisch was geweest...quote:
Dat is dus niet zo, dus. Alsof wij nog democratisch zijn, zo is het gewoon.quote:Op woensdag 27 juli 2022 01:10 schreef zalkc het volgende:
[..]
Als Rusland een beetje democratisch was geweest...
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |