@KingRolandquote:
Daar staat mijn wekker helaas te vroeg voor.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:40 schreef AFCNiels het volgende:
Gewoon gelijk nog een topfilm er achteraan
het is prima weer deze weekquote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar staat mijn wekker helaas te vroeg voor.
Deze ga ik ook vanuit bed afkijken.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar staat mijn wekker helaas te vroeg voor.
Laag punt. Besloten de serie niet meer te kijken.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 18:50 schreef GGMM het volgende:
Better Call Saul
S06E10
7,8/10
@:maxi-mus @:Caland @:Scrummie @:de_boswachter @:Lenny_Leonard @:Coco @:gurneyisbestoke @:sked
tering, heb je nu wel alle noodzakelijke operaties gehad?quote:Op woensdag 27 juli 2022 08:24 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Slik nu 14 verschillende soorten medicijnen. Deze week drie nieuwe met bijwerkingen. Kijken hoe de fysiotherapie zo verloopt.
Ja. 4 omleidingen. Zal ze niet allemaal opnoemen. Maar vocht afdrijvers (Plaspillen) en cholesterol verlagers erbij gekregen. Die kunnen een tijdje op elkaar voor bijwerkingen zorgen. Ben nu lusteloos, snel moe en spierpijn. Als het goed is verdwijnt dat na 2-3 weken. Volgende week naar cardioloog. Kijken wat-ie ervan vindt.quote:Op woensdag 27 juli 2022 08:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
tering, heb je nu wel alle noodzakelijke operaties gehad?
Niet bestquote:Op woensdag 27 juli 2022 09:16 schreef GGMM het volgende:
Woordle 403 3/6
🟨🟩🟩⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 199 4/6
🟩⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨🟨⬛
🟩🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Bedankt.quote:Op woensdag 27 juli 2022 11:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is weer eens opzoek naar aandacht, gewoon negeren.
Leuk dat je er weer bent trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |