Gefeliciteerd @KingRoland , wat een opluchting!!!quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:06 schreef KingRoland het volgende:
Goed nieuws voor iedereen in de scik heb mijn nieuwe ov-chipkaart binnen gekregen (oude was verlopen)
Ze zijn gestopt met paardenraces? Dan zet ik het gelijk weer op.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:42 schreef AFCNiels het volgende:
@:Littlerabbit , de 4 vuisten maken een tocht om de wereld op een heel klein bootje!
quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze zijn gestopt met paardenraces? Dan zet ik het gelijk weer op.
Hij is betrapt.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:45 schreef AFCNiels het volgende:
[..]Bud weet alleen nog niet dat Terrence bij hem aan boord is.
![]()
![]()
Echt 100% naturel klinkt het inderdaad niet.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:47 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hij is betrapt.
Bud heeft een stemacteur gekregen?
Zo de aankondiging voor morgen ziet er weer goed uit hoorquote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:49 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Echt 100% naturel klinkt het inderdaad niet.
Ik kijk vooral uit naar "blauwe bonen voor 2 binken"quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:52 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Zo de aankondiging voor morgen ziet er weer goed uit hoor
Terence die pan met bonen zien eten eergisteren als Trinity was mijn hoogtepuntquote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:57 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik kijk vooral uit naar "blauwe bonen voor 2 binken"
Ga je ook naar de oudste extreme sport, genaamd "fierljeppen" kijken?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 20:58 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Terence die pan met bonen zien eten eergisteren als Trinity was mijn hoogtepunt
Absoluut niet hoe kun je zoiets in Haarlem houden???quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:00 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ga je ook naar de oudste extreme sport, genaamd "fierljeppen" kijken?
Hoe denk je dat ze van het eiland afkomen? Maar ze moeten eerst hun doel bereiken.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:03 schreef AFCNiels het volgende:
Ik had eigenlijk verwacht dat de papegaai de boot wel naar ze terug zou sturen.
Ik denk dat er boeven/piraten komen en dat ze dan een boot stelen.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:05 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Hoe denk je dat ze van het eiland afkomen? Maar ze moeten eerst hun doel bereiken.
Deze film neemt rare wendingen.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:07 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Ik denk dat er boeven/piraten komen en dat ze dan een boot stelen.
quote:
Een groep leernichten op een onbewoond eiland was eigenlijk wel een logische volgende stap in dit verhaal.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:31 schreef Littlerabbit het volgende:
Deze YMCA gaypirates hadden niet misstaan in the pirates of the Caribbean
Ze werden met de jaren creatiever maar of het de films goed doet?quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:35 schreef AFCNiels het volgende:
[..]
Een groep leernichten op een onbewoond eiland was eigenlijk wel een logische volgende stap in dit verhaal.
Ik ben nog steeds benieuwd hoe de volgende films gaan zijn.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:38 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Ze werden met de jaren creatiever maar of het de films goed doet?
Alles beter dan een Netflix seriereeks van 8 seizoenen met afleveringen van een uur
Tante Honda is immers Amerikaansquote:Op dinsdag 26 juli 2022 21:51 schreef AFCNiels het volgende:
10 Seconden nadat ze het over hun Japanse tantes hadden zag ik deze tweet. #DITKANGEENTOEVALZIJN
[ twitter ]
@KingRolandquote:
Daar staat mijn wekker helaas te vroeg voor.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:40 schreef AFCNiels het volgende:
Gewoon gelijk nog een topfilm er achteraan
het is prima weer deze weekquote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar staat mijn wekker helaas te vroeg voor.
Deze ga ik ook vanuit bed afkijken.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 22:43 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Daar staat mijn wekker helaas te vroeg voor.
Laag punt. Besloten de serie niet meer te kijken.quote:Op dinsdag 26 juli 2022 18:50 schreef GGMM het volgende:
Better Call Saul
S06E10
7,8/10
@:maxi-mus @:Caland @:Scrummie @:de_boswachter @:Lenny_Leonard @:Coco @:gurneyisbestoke @:sked
tering, heb je nu wel alle noodzakelijke operaties gehad?quote:Op woensdag 27 juli 2022 08:24 schreef tong80 het volgende:
Goeiemorgen.
Slik nu 14 verschillende soorten medicijnen. Deze week drie nieuwe met bijwerkingen. Kijken hoe de fysiotherapie zo verloopt.
Ja. 4 omleidingen. Zal ze niet allemaal opnoemen. Maar vocht afdrijvers (Plaspillen) en cholesterol verlagers erbij gekregen. Die kunnen een tijdje op elkaar voor bijwerkingen zorgen. Ben nu lusteloos, snel moe en spierpijn. Als het goed is verdwijnt dat na 2-3 weken. Volgende week naar cardioloog. Kijken wat-ie ervan vindt.quote:Op woensdag 27 juli 2022 08:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
tering, heb je nu wel alle noodzakelijke operaties gehad?
Niet bestquote:Op woensdag 27 juli 2022 09:16 schreef GGMM het volgende:
Woordle 403 3/6
🟨🟩🟩⬛⬛
⬛⬛⬛⬛⬛
🟩🟩🟩🟩🟩
Woordle6 199 4/6
🟩⬛⬛⬛🟨⬛
⬛⬛⬛🟨🟨⬛
🟩🟩🟩⬛🟩🟩
🟩🟩🟩🟩🟩🟩
Bedankt.quote:Op woensdag 27 juli 2022 11:06 schreef GGMM het volgende:
[..]
Hij is weer eens opzoek naar aandacht, gewoon negeren.
Leuk dat je er weer bent trouwens
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |