Als het echt poeder was zou ie even naar de dokter moeten.quote:Op maandag 25 juli 2022 11:15 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Toen wilde yv poedersuiker op dr poffertjes en trok sting zijn bus, de rest is geschiedenis
Nu ist sowieso geen poeder meer. YvSTING op onlyfansquote:Op maandag 25 juli 2022 11:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als het echt poeder was zou ie even naar de dokter moeten.
* El_Thijs zoeken gaatquote:Op maandag 25 juli 2022 11:17 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nu ist sowieso geen poeder meer. YvSTING op onlyfans
Dat zou ook gelijk een andere wending geven aan het begrip 'droog staan'.quote:Op maandag 25 juli 2022 11:16 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Als het echt poeder was zou ie even naar de dokter moeten.
Met de temperaturen van afgelopen week niet heel gek.quote:Op maandag 25 juli 2022 11:17 schreef STING het volgende:
[..]
Dat zou ook gelijk een andere wending geven aan het begrip 'droog staan'.
Ssst.quote:Op maandag 25 juli 2022 11:17 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Nu ist sowieso geen poeder meer. YvSTING op onlyfans
Hij is al rijk geworden met borgircquote:Op maandag 25 juli 2022 11:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Je kan geen grof geld verdienen als niemand er vanaf weet
Jij wou toch ook grof geld verdienen?quote:Op maandag 25 juli 2022 11:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Natuurlijk wel m'n Fok!leef gescheiden houdenquote:Op maandag 25 juli 2022 11:21 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee dat moet Artic voor me doen uiteraardquote:Op maandag 25 juli 2022 11:23 schreef El_Thijs het volgende:
[..]
Jij wou toch ook grof geld verdienen?
Slim slimquote:Op maandag 25 juli 2022 11:23 schreef STING het volgende:
[..]
Natuurlijk wel m'n Fok!leef gescheiden houden
Voor mijn tijdquote:
Ik ook sinds ik een nintendo switch lite hebquote:Op maandag 25 juli 2022 11:58 schreef STING het volgende:
[..]
In m'n eentje leuke dingen doen kan ik ook hoorhue hue
Yv ook wel denk ikquote:Op maandag 25 juli 2022 11:58 schreef STING het volgende:
[..]
In m'n eentje leuke dingen doen kan ik ook hoorhue hue
Hebben jullie ook 2 aparte zolderkamers?quote:Op maandag 25 juli 2022 12:04 schreef STING het volgende:
[..]
Toch ook wel een minimum vereiste om op Fok! te mogen posten.
REVIVAL.quote:Op maandag 25 juli 2022 13:04 schreef STING het volgende:
Topickill. Ik ben het Fokken duidelijk verleerd.
Da's een goeie, niet in ons huidige huis, maar mochten we verhuizen, is dat wel een must havequote:Op maandag 25 juli 2022 13:09 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Hebben jullie ook 2 aparte zolderkamers?
Dat eerste wel, dat tweede niet.quote:Op maandag 25 juli 2022 13:18 schreef Senn88 het volgende:
Ik moet zo boodschappen halen maar heb geen zin. Gelukkig heb ik wel haarspeldjes in mijn keukenla teruggevonden.
Herkent iemand dit?
Jaquote:Op maandag 25 juli 2022 13:18 schreef Senn88 het volgende:
Ik moet zo boodschappen halen maar heb geen zin. Gelukkig heb ik wel haarspeldjes in mijn keukenla teruggevonden.
Herkent iemand dit?
Maar even. Waarom zou je verhuizen je kunt yv toch gewoon in de kelder zetten? Verhuizen kost alleen maar geld.quote:Op maandag 25 juli 2022 13:15 schreef STING het volgende:
[..]
Da's een goeie, niet in ons huidige huis, maar mochten we verhuizen, is dat wel een must have
Jeetje man, ik voel meteen een band.quote:Op maandag 25 juli 2022 13:19 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Dat eerste wel, dat tweede niet.
Geen kelder.quote:Op maandag 25 juli 2022 13:20 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Maar even. Waarom zou je verhuizen je kunt yv toch gewoon in de kelder zetten? Verhuizen kost alleen maar geld.
Geen kelder en geen twee zolderkamers.quote:
Echt he? En wij maar denken dat hi lj premium boy isquote:Op maandag 25 juli 2022 13:23 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Geen kelder en geen twee zolderkamers.
Wat zit er dan wel in dat huis.
Jij gaat DM's krijgenquote:Op maandag 25 juli 2022 13:15 schreef Medusa666 het volgende:
Aarghh ik mis seks (met mijn ex) :’) Maar alles aan die relatie was niet gezond, maar de seks was gruwelijk en hij hield het erg lang vol/ ik kwam altijd.
Herkent iemand hier dit?
Oplossingsgerichtquote:Op maandag 25 juli 2022 13:22 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Die kan je gewoon graven he. Of je laat hem door yv graven
Ik wil wel werken wil jij mijn huis dan poetsen?quote:Op maandag 25 juli 2022 13:27 schreef TaMieke het volgende:
Ik heb geen zin om te werken. Wie herkent dat
quote:Op maandag 25 juli 2022 13:27 schreef TaMieke het volgende:
De wens is de vader van de gedachte.quote:
Nee, want daar heb ik helemaal geen zin in.quote:Op maandag 25 juli 2022 13:28 schreef Senn88 het volgende:
[..]
Ik wil wel werken wil jij mijn huis dan poetsen?
Ik zie het niet meer als werkquote:Op maandag 25 juli 2022 13:27 schreef TaMieke het volgende:
Moeilijk typje jijquote:Op maandag 25 juli 2022 13:28 schreef TaMieke het volgende:
[..]
Nee, want daar heb ik helemaal geen zin in.
Even een beetje compenseren hier omdat ik geen dubbele zolderkamer en kelder hebquote:Op maandag 25 juli 2022 13:28 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Waar het hart vol van is.....
Ik heb een halve kelder en een zolder met kamerquote:Op maandag 25 juli 2022 13:29 schreef STING het volgende:
[..]
Even een beetje compenseren hier omdat ik geen dubbele zolderkamer en kelder heb
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |