Ik kocht daadwerkelijk een afritsbroek voor onze vakantie in Zwedenquote:Op donderdag 28 juli 2022 17:50 schreef exode het volgende:
Gewoon afritsbroeken meenemen joh
Ik heb geen inpakstress, ik leg alles klaar voor mezelf en de kinderen en verloofde Tetrist alles in de tassen en vervolgens auto.
Morgen dagje ScheveningenLego en Sea life en lekker eten in een strandtentje.
Ik ook voor de kinderen, was nog best een uitdaging, met lengtemaat 140 en breedte 122/128. Maar decathlon had een aansnoerbare versie die om zoons smalle heupjes blijft hangen.quote:Op donderdag 28 juli 2022 18:21 schreef Clubsoda het volgende:
[..]
Ik kocht daadwerkelijk een afritsbroek voor onze vakantie in Zweden
O, da's schrikken. Hopelijk heeft ze verder wel een leuk kamp.quote:Op donderdag 28 juli 2022 18:34 schreef F_r het volgende:
Mijn oudste is op kamp. Ik werd net gebeld dat ze een auto-ongeluk gehad hebben. Niks ernstigs gelukkig maar ik ben wel geschrokken.
quote:
Hopelijk mogen de drains er snel uit. Operatie wel geslaagd?quote:Op donderdag 28 juli 2022 20:25 schreef Quoi het volgende:
[..]Die is lichtelijk op de achtergrond geraakt na dinsdag. Toen vond 'mijn operatie' plaats. Ik strompel nu met 2 drains uit mijn borst (of wat daarvoor door moet gaan) door het huis
Heftig trouwens, dat ongeluk. Schrikken in eerste instantie!
Ai beterschap voor Sjaak. Heeft hij een tetanusinenting gehad?quote:Op donderdag 28 juli 2022 20:33 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb de camper ingepakt, ben verantwoordelijk voor alles behalve voor de kleding van vrouw. Ik mag het ook allemaal inrichten in de camperEn daarom vind ik een camper zo fijn: kleding ligt al in de kastjes, eten in de koelkast, dat soort dingen. Ik hoef, op bestemming, niet alles nog eens aan te raken.
Wij vertrekken dus morgenvroeg naar ergens waar het warm is.
Sjaak werd net nog even door een hond gebeten toen hij in de buurt aan het rondstruinen wasHij heeft de afdrukken van de tanden in zijn huid staan, maar gelukkig is de huid niet kapot. Ik weet ook niet wie het was, want hij was alleen.
Vroeger wel, die van 3, 5 en 11 maanden. Maar omdat de huid niet kapot is, ga ik er vanuit dat het goed is zo.quote:Op donderdag 28 juli 2022 20:51 schreef F_r het volgende:
[..]
Ai beterschap voor Sjaak. Heeft hij een tetanusinenting gehad?
Dat hoop ik ook. Hou het in de gaten. Ik was wel ouder maar bij mij ging het werk ontsteken.quote:Op donderdag 28 juli 2022 21:07 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Vroeger wel, die van 3, 5 en 11 maanden. Maar omdat de huid niet kapot is, ga ik er vanuit dat het goed is zo.
Ik ga het in de gaten houden. We gaan dus morgen op vakantiequote:Op donderdag 28 juli 2022 21:22 schreef F_r het volgende:
[..]
Dat hoop ik ook. Hou het in de gaten. Ik was wel ouder maar bij mij ging het werk ontsteken.
Daar hebben ze vast ook dokters.quote:Op donderdag 28 juli 2022 21:24 schreef MevrouwCactus het volgende:
[..]
Ik ga het in de gaten houden. We gaan dus morgen op vakantiedus ik hoop dat het allemaal meevalt.
Valt reuze mee! Vooral veel gedoe.quote:Op donderdag 28 juli 2022 21:08 schreef exode het volgende:
Ai Quoi, veel pijn?
Vorig jaar in Zweden liepen wij voor lul omdat elke Zweed daar in afritsbroek liep.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |