abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205482956
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 17:50 schreef exode het volgende:
Gewoon afritsbroeken meenemen joh ;)

Ik heb geen inpakstress, ik leg alles klaar voor mezelf en de kinderen en verloofde Tetrist alles in de tassen en vervolgens auto.

Morgen dagje Scheveningen :) Lego en Sea life en lekker eten in een strandtentje. O+
Ik kocht daadwerkelijk een afritsbroek voor onze vakantie in Zweden :')
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_205483063
Ik moet vooral tetrissen met kleding voor 4p in 3 koffers 🤣
M pakt zijn eigen kleding, ik help A en T. Vervolgens ligt ieders kleding op stapels in de woonkamer en ik pas en meet in elke koffer kleding van iedereen. Daarna nog de zonnebrand e.d. ertussen proppen.
♥ A ♥ & ♥ T ♥
When you were born, you were crying and everyone around you was smiling. Live your life so that when you die, you're smiling and everyone around you is crying.
pi_205483089
Mijn oudste is op kamp. Ik werd net gebeld dat ze een auto-ongeluk gehad hebben. Niks ernstigs gelukkig maar ik ben wel geschrokken.
pi_205483203
Och jemig @F_r dat zijn de telefoontjes die je niet hoopt te krijgen. Gelukkig viel het mee, maar ik kan me goed voorstellen dat je ervan geschrokken bent. Heb je je dochter gesproken?
pi_205483482
Heb haar niet gesproken. Mocht ze willen bellen dan laten ze haar bellen. Ze moesten eerst alle ouders van de betrokken kinderen bellen.
pi_205483874
Jeetje F_r dat is schrikken! Gelukkig valt het mee.

Klopt Quoi, zo na de vakantie slaapt het eigen bed toch wel heel fijn :)
pi_205483935
Quoi hoe is het met de jeuk?
  donderdag 28 juli 2022 @ 20:18:33 #108
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_205483989
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 18:21 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Ik kocht daadwerkelijk een afritsbroek voor onze vakantie in Zweden :')
Ik ook voor de kinderen, was nog best een uitdaging, met lengtemaat 140 en breedte 122/128. Maar decathlon had een aansnoerbare versie die om zoons smalle heupjes blijft hangen.

Zelf doe ik niet meer aan afritsbroek, die zijn niet gemaakt voor mijn figuur, ik trek wel gewoon een jurkje aan. Met een legging. En bergschoenen. En een fleecevest... #niemandkentmedaar #campinglife
  donderdag 28 juli 2022 @ 20:20:02 #109
129664 mousemicky
zeg maar MM...
pi_205484010
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 18:34 schreef F_r het volgende:
Mijn oudste is op kamp. Ik werd net gebeld dat ze een auto-ongeluk gehad hebben. Niks ernstigs gelukkig maar ik ben wel geschrokken.
O, da's schrikken. Hopelijk heeft ze verder wel een leuk kamp.

Ik heb oudste vanochtend opgehaald van een week welpenkamp. Hij functioneert nog redelijk (ze moesten veel te vroeg naar bed volgens zoon) en heeft een topweek gehad. Ik heb nu wel een berg spullen die stinken naar kampvuur }:|
  donderdag 28 juli 2022 @ 20:25:32 #110
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_205484055
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 20:14 schreef F_r het volgende:
Quoi hoe is het met de jeuk?
:D Die is lichtelijk op de achtergrond geraakt na dinsdag. Toen vond 'mijn operatie' plaats. Ik strompel nu met 2 drains uit mijn borst (of wat daarvoor door moet gaan) door het huis :')

Heftig trouwens, dat ongeluk. Schrikken in eerste instantie!
pi_205484153
Ik heb de camper ingepakt, ben verantwoordelijk voor alles behalve voor de kleding van vrouw. Ik mag het ook allemaal inrichten in de camper O+ En daarom vind ik een camper zo fijn: kleding ligt al in de kastjes, eten in de koelkast, dat soort dingen. Ik hoef, op bestemming, niet alles nog eens aan te raken.
Wij vertrekken dus morgenvroeg naar ergens waar het warm is.

Sjaak werd net nog even door een hond gebeten toen hij in de buurt aan het rondstruinen was :X Hij heeft de afdrukken van de tanden in zijn huid staan, maar gelukkig is de huid niet kapot. Ik weet ook niet wie het was, want hij was alleen.
pi_205484325
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 20:25 schreef Quoi het volgende:

[..]
:D Die is lichtelijk op de achtergrond geraakt na dinsdag. Toen vond 'mijn operatie' plaats. Ik strompel nu met 2 drains uit mijn borst (of wat daarvoor door moet gaan) door het huis :')

Heftig trouwens, dat ongeluk. Schrikken in eerste instantie!
Hopelijk mogen de drains er snel uit. Operatie wel geslaagd?
pi_205484330
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 20:33 schreef MevrouwCactus het volgende:
Ik heb de camper ingepakt, ben verantwoordelijk voor alles behalve voor de kleding van vrouw. Ik mag het ook allemaal inrichten in de camper O+ En daarom vind ik een camper zo fijn: kleding ligt al in de kastjes, eten in de koelkast, dat soort dingen. Ik hoef, op bestemming, niet alles nog eens aan te raken.
Wij vertrekken dus morgenvroeg naar ergens waar het warm is.

Sjaak werd net nog even door een hond gebeten toen hij in de buurt aan het rondstruinen was :X Hij heeft de afdrukken van de tanden in zijn huid staan, maar gelukkig is de huid niet kapot. Ik weet ook niet wie het was, want hij was alleen.
Ai beterschap voor Sjaak. Heeft hij een tetanusinenting gehad?
pi_205484491
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 20:51 schreef F_r het volgende:

[..]
Ai beterschap voor Sjaak. Heeft hij een tetanusinenting gehad?
Vroeger wel, die van 3, 5 en 11 maanden. Maar omdat de huid niet kapot is, ga ik er vanuit dat het goed is zo.
pi_205484511
Ai Quoi, veel pijn?

Vorig jaar in Zweden liepen wij voor lul omdat elke Zweed daar in afritsbroek liep.
  donderdag 28 juli 2022 @ 21:18:33 #116
4756 Kyara
1 + 1 = 3
pi_205484633
Toen mijn middelste door een wilde muis was gebeten hoefde ze geen tetanus, omdat ze nog jong genoeg was om nog beschermd te zijn door de vaccinaties. (wel moest ze een ab kuur)

Beterschap voor hem, zal ook wel flink geschrokken zijn.

Sterkte Quoi!

Ik spreid het inpakken uit over 3 dagen. Eerst mijn was wegwerken en her en der liggen al stapels :D
pi_205484681
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 21:07 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]
Vroeger wel, die van 3, 5 en 11 maanden. Maar omdat de huid niet kapot is, ga ik er vanuit dat het goed is zo.
Dat hoop ik ook. Hou het in de gaten. Ik was wel ouder maar bij mij ging het werk ontsteken.
pi_205484711
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 21:22 schreef F_r het volgende:

[..]
Dat hoop ik ook. Hou het in de gaten. Ik was wel ouder maar bij mij ging het werk ontsteken.
Ik ga het in de gaten houden. We gaan dus morgen op vakantie :') dus ik hoop dat het allemaal meevalt.
pi_205484721
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 21:24 schreef MevrouwCactus het volgende:

[..]
Ik ga het in de gaten houden. We gaan dus morgen op vakantie :') dus ik hoop dat het allemaal meevalt.
Daar hebben ze vast ook dokters.

Fijne vakantie
pi_205485092
Ik heb al een tas met boeken, een tas met schoenen en een tas met zwemspullen ingepakt. De was ligt op schema, dus morgen even alles in tassen mikken.
Op zich gaat het dus wel gesmeerd, maar het voelt altijd als stress. Nou zie ik wel dat ik niet de enige ben hier :D
‘Jouw ouders hadden zeker liever een jongetje gehad?’
  donderdag 28 juli 2022 @ 22:38:49 #121
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_205485440
quote:
0s.gif Op donderdag 28 juli 2022 21:08 schreef exode het volgende:
Ai Quoi, veel pijn?

Vorig jaar in Zweden liepen wij voor lul omdat elke Zweed daar in afritsbroek liep.
Valt reuze mee! Vooral veel gedoe.

Fijne vakantie voor wie snel gaat!

Ik heb vanmiddag alle controleafspraken uit onze vakantie geplukt en eromheen gepland én onze kampeerplaats met de camper vervangen door een hele hippe "dome". Iets meer luxe. Ik zie mezelf bij nader inzien niet de camper in kruipen met een arm die voorlopig nog niet mag worden gebogen bijv. En dat kon gewoon O+
pi_205486236
Pfff,
Ik ben begonnen met het inpakken voor de terugreis.

Op de heenweg waren onze koffers 5 dagen kwijt, dus goed erover nadenken wat we weer snel in Nederland nodig hebben…
pi_205486406
Oeh Loj, dat wel balen zo lang zonder je koffers :{
pi_205486584
Inpakken doe ik altijd. Man legt zijn eigen spullen klaar, de kinderen helpen met hun spullen en ik stop alles in de koffers en dan in de auto.
Fake it till you make it...
pi_205486738
We gaan woensdag pas. Ik heb geen stress. We gaan ook maar 5 nachtjes weg. Ik heb wel eens voor hetere vuren gestaan :P

Wel heb ik vakantie *O*
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')