Haha ja, daar had ik het de vorige keer met mijn tandarts over. Zij had er niet zo bij stilgestaan dat niet iedereen een passie had voor het gebit en ze was na haar studie een beetje teleurgesteld dat patiënten eigenlijk alleen maar zo snel mogelijk weer weg willenquote:Op dinsdag 26 juli 2022 09:34 schreef Nanukerst het volgende:
[..]
Je kan je niet voorstellen dat mensen dat interessant vinden en om die reden kiezen?
Thank you very much. Have a nice dayquote:Op woensdag 27 juli 2022 08:57 schreef Nijna het volgende:
[..]
Goede reis!
@:Mushanga71 goodmorning, have fun
Wel fijn! Gewoon lekker met de metroquote:Op woensdag 27 juli 2022 09:06 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Thank you very much. Have a nice day![]()
Had de NS ook wel ff duidelijker kunnen communiceren. Alleen de treinen staken, niet het gehele OV
Of busquote:Op woensdag 27 juli 2022 12:02 schreef LeSage het volgende:
[..]
Wel fijn! Gewoon lekker met de metro![]()
Fijne vakantie
Geweldigquote:
Dat is met recht een dagje lady gagaquote:
Million reasons?quote:Op donderdag 28 juli 2022 07:23 schreef lily het volgende:
Nee, was nu absoluut niet zo. Geluid en zang was perfect. Ze deed ook een aantal nummers alleen op de piano op een podium in het midden van de zaal. Prachtig.
quote:Op donderdag 28 juli 2022 17:27 schreef mousemicky het volgende:
Wel kleding voor 4 seizoenen, want Zweden
Leuk!! Is het een dagje geworden ipv overnachten erbij?quote:Op donderdag 28 juli 2022 17:50 schreef exode het volgende:
Gewoon afritsbroeken meenemen joh
Ik heb geen inpakstress, ik leg alles klaar voor mezelf en de kinderen en verloofde Tetrist alles in de tassen en vervolgens auto.
Morgen dagje ScheveningenLego en Sea life en lekker eten in een strandtentje.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |