Niet echt een blog, wel een soort fotoverslag op fb. Ik dm je even. Er zitten zulke mooie plaatjes bij!quote:Op donderdag 4 augustus 2022 15:44 schreef FlyingFish het volgende:
[..]
Klinkt gaaf BE! Hebben jullie iets van een blog oid bijgehouden? Ik vind dat soort reisverslagen altijd leuk om te lezen!
Fijn dat het soepel is gegaan allemaal!
quote:Op donderdag 4 augustus 2022 18:20 schreef Cathmar het volgende:
Heerlijk BE!
Tweede vakantie week hier en al 2 weken met covid bezig. En net nu we dachten er door te zijn is de volgende positief. #klaarmee
Netjes!!quote:Op donderdag 4 augustus 2022 13:18 schreef BE het volgende:
[..]
Binnen een uur van landen tot in de auto. Mét beide koffers!![]()
Mij ook niet, ik was ‘vroegah’ zelf heel anti (dat was al wel minder) maar een hele goede vriend van mijn man woont er en die wilden we graag eens bezoeken.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 22:15 schreef LeSage het volgende:
Grappig trouwens die wens om naar Amerika te willen. Ik zou echt heel veel plekken willen bezoeken met de kinderen (vooral ooit Indonesië, om de achtergrond van schoonfamilie te laten zien), maar Amerika trekt me totaal niet. De natuur lijkt me prachtig, maar de cultuur lijkt me niets. Hartstikke vooroordeel trouwens, maar toch
Schoonopa gaat niet meer opknappen. Hij is 92, heeft kanker, het is gewoon op. De vraag is meer hoe lang het nog gaat duren.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 22:39 schreef FlyingFish het volgende:
Mijn ouders hebben precies hetzelfde LeSage. Maar mijn vader heeft voor zijn verjaardag een vakantie naar Las Vegas cadeau gekregen waar hij eigenlijk altijd wel een keer naartoe wilde, dus nu moeten ze welDus komend najaar gaan ze 1,5e maand naar de Verenigde Staten, maar het ESTA formulier aanvragen vonden ze al belachelijk, dus dat gaat nog wat worden bij de douane daar
Maar ik ben er wel van overtuigd dat ze na afloop enthousiast zullen zijn.
Fijn dat jullie in ieder geval een goede start van de vakantie hebben gehad. Hopelijk knapt schoonopa snel op.
Ik ben er al een paar keer geweest toen ik nog geen kinderen had en het is zo ontzettend mooi.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 22:15 schreef LeSage het volgende:
Grappig trouwens die wens om naar Amerika te willen. Ik zou echt heel veel plekken willen bezoeken met de kinderen (vooral ooit Indonesië, om de achtergrond van schoonfamilie te laten zien), maar Amerika trekt me totaal niet. De natuur lijkt me prachtig, maar de cultuur lijkt me niets. Hartstikke vooroordeel trouwens, maar toch
Wij zouden oorspronkelijk in mei 2020, maar die twee jaar uitstel was voor de jongens (14,5 en bijna 13) eigenlijk mss wel beter.quote:Op donderdag 4 augustus 2022 23:20 schreef Hupje het volgende:
Als het niet zo duur was, ging ik zeker vaker naar Amerika! 14 jaar geleden een rondje in Californië gedaan en ik vond het heel tof. Niet voor de mensen, wel voor de natuur en de herkenning-van-tv![]()
Ik hoop dat we een keer als gezin kunnen gaan als J wat groter is en ook de roadtrip kan waarderen.
Echt hè!quote:Op vrijdag 5 augustus 2022 05:52 schreef livelink het volgende:
Klinkt als een fantastische reis, BE. En je oudste ziet er uit alsof hij geboren is om in zo'n pick-up te rijden
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |