Ja dat laatste klopt hier ook wel. En de jongste belt me bijvoorbeeld ook altijd met whatsapp. Omdat ze dat makkelijker vind ofzo. Want om de belminuten hoeft ze het niet te doen. Want die gebruikt ze amper (en onderling onbeperkt bellen)quote:Op maandag 25 juli 2022 09:15 schreef Phaidra het volgende:
Nog 4 daagjes werken en dan mag ik ook.
@:Quoi, balen dat je toch zwemmersjeuk hebt opgelopen. Heb je veel last? En je mini? Wel vreemd dat alles net 1 dagje open mocht, het lijkt me dat er dan met die meting iets misgegaan is. Tiengemeten is wel echt heel leuk ja!
De oudste heeft een telefoon gekregen toen hij 10 werd in juni. Veel kinderen uit zijn klas (groep 6 afgelopen jaar) hadden al een telefoon, maar vooralsnog doet hij er weinig mee behalve spelletjes spelen en ons bellen als hij wil afspreken na school. Zo grappig dat die kinderen wel zo allerlei spelletjes downloaden en spelen, maar dingen als een telefoonnummer toevoegen aan het adresboek, dat is ineens hogere wiskunde.
Oooh, herkenbaarquote:Op maandag 25 juli 2022 10:00 schreef vencodark het volgende:
Tjonge jonge. Mijn man had maaaanden geleden een zakje met sleutelringen meegenomen van werk. 40 stuks ofzo.
Dat heeft dus maandenlang zomaar op het aanrecht gelegen zonder op te ruimen.
Het werd ook niet gebruikt.
Dus elke keer wanneer ik ging schoonmaken, kwam ik weer dat zakje tegen.
Toen heb ik het opgeruimd.
3 x raden wat ik nodig heb en nergens meer kan vinden.![]()
Sja, veel jeuk (verrassend). En mijn benen zijn er niet mooier op geworden. Maar het gaat vanzelf weer over gelukkig. Max heeft 1 of 2 bultjes. Maar die heeft dan ook vooral vanaf de kant commando's gegeven over hoe ik het vlot moest bouwenquote:Op maandag 25 juli 2022 09:15 schreef Phaidra het volgende:
@Quoi, balen dat je toch zwemmersjeuk hebt opgelopen. Heb je veel last? En je mini? Wel vreemd dat alles net 1 dagje open mocht, het lijkt me dat er dan met die meting iets misgegaan is. Tiengemeten is wel echt heel leuk ja!
Ik heb wel even gezocht op ‘logische’ plekken maar ook daar liggen ze niet. Jammer dan, ik heb andere dingen te doen en plekken te gaan.quote:Op maandag 25 juli 2022 10:17 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Oooh, herkenbaar![]()
Had ik dus met de oystercards. Lagen jaren op een schaal en toen ruimde ik ze op waar ik ze makkelijk zou kunnen vinden. Kostte me gister een uur zoeken maar ik heb ze
Je vindt ze wel
Dan vindt je ze als je ze nķet nodig hebtquote:Op maandag 25 juli 2022 11:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik heb wel even gezocht op ‘logische’ plekken maar ook daar liggen ze niet. Jammer dan, ik heb andere dingen te doen en plekken te gaan.![]()
Al knaagt het wel natuurlijk.
Yayquote:Op maandag 25 juli 2022 12:13 schreef vencodark het volgende:
Gevonden!![]()
Het lag dus tóch op de logische plek waar ik het eerst gekeken had maar ipv dat het zakje ‘op zicht’ lag, lag het zakje in een tas met tasjes.
ook als je het goed laat verdoven?quote:Op maandag 25 juli 2022 13:52 schreef Tink89 het volgende:
Zo zijn wij sinds de vakantie de sleutel van een van onze auto's kwijt. Daar hebben we nu dus nog maar één sleutel van en dat is me toch een partij onhandig... alles gehad: toilettassen, reistassen, de was, alle kleding die we mee of aan gehad hebben, alles. Maar echt, echt kwijt. Kutzooi.
Oh en applausje voor mezelf: ik maakte een afspraak bij een nieuwe (angst)tandarts. Ik heb inmiddels 3 of 4 zwarte kiezen in mijn mond en altijd wel wat pijn, maar durfde niet. Resultaat: al jaren niet geweest. Nu ben ik er klaar mee dat ik me er altijd bewust van ben dat mijn gebit er niet uitziet en dat het altijd pijn doet. Dus we gaan het fixen. Maar damn, wat is dat eng. Ik beval liever nog drie keer dan dat ik één gaatje laat vullen.
Dat is ook logisch, als je ze gevonden hebt hoef je niet meer verder te kijken ookquote:Op maandag 25 juli 2022 12:38 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Yay![]()
Ik vond ze in een mandje, de laatste waar ik in keek
Zal er voortaan aan denken, omgekeerd om zoekenquote:Op maandag 25 juli 2022 17:39 schreef hilliebillie het volgende:
[..]
Dat is ook logisch, als je ze gevonden hebt hoef je niet meer verder te kijken ook![]()
Bedoel meer als het het eerste bakje je was waar je zocht dat het dan ook de laatste plek geweest zou zijn. Want dan had je niet meer verder hoeven zoekenquote:Op maandag 25 juli 2022 18:47 schreef Mushanga71 het volgende:
[..]
Zal er voortaan aan denken, omgekeerd om zoeken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |