abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_205451581
Waar het vakantie is of aftellen tot het vakantie is
pi_205451758
Nog 4 daagjes werken en dan mag ik ook *O*.

@Quoi, balen dat je toch zwemmersjeuk hebt opgelopen. Heb je veel last? En je mini? Wel vreemd dat alles net 1 dagje open mocht, het lijkt me dat er dan met die meting iets misgegaan is. Tiengemeten is wel echt heel leuk ja!

De oudste heeft een telefoon gekregen toen hij 10 werd in juni. Veel kinderen uit zijn klas (groep 6 afgelopen jaar) hadden al een telefoon, maar vooralsnog doet hij er weinig mee behalve spelletjes spelen en ons bellen als hij wil afspreken na school. Zo grappig dat die kinderen wel zo allerlei spelletjes downloaden en spelen, maar dingen als een telefoonnummer toevoegen aan het adresboek, dat is ineens hogere wiskunde _O-.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_205451949
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 09:15 schreef Phaidra het volgende:
Nog 4 daagjes werken en dan mag ik ook *O*.

@:Quoi, balen dat je toch zwemmersjeuk hebt opgelopen. Heb je veel last? En je mini? Wel vreemd dat alles net 1 dagje open mocht, het lijkt me dat er dan met die meting iets misgegaan is. Tiengemeten is wel echt heel leuk ja!

De oudste heeft een telefoon gekregen toen hij 10 werd in juni. Veel kinderen uit zijn klas (groep 6 afgelopen jaar) hadden al een telefoon, maar vooralsnog doet hij er weinig mee behalve spelletjes spelen en ons bellen als hij wil afspreken na school. Zo grappig dat die kinderen wel zo allerlei spelletjes downloaden en spelen, maar dingen als een telefoonnummer toevoegen aan het adresboek, dat is ineens hogere wiskunde _O-.
Ja dat laatste klopt hier ook wel. En de jongste belt me bijvoorbeeld ook altijd met whatsapp. Omdat ze dat makkelijker vind ofzo. Want om de belminuten hoeft ze het niet te doen. Want die gebruikt ze amper (en onderling onbeperkt bellen)

De kinderen nu eindelijk vakantie, maar voor mij nog drie weken te gaan. Zometeen lekker zwemmen met ze op m’n werk (subtropisch zwembad) maar dat weten ze nog niet. Denk dat ik vandaag punten ga scoren 😋
Heb alleen nog geen zin om broodjes klaar te maken om mee te nemen 😕 (vooral omdat ik dan dus eerst nog broodjes moet gaan halen)
pi_205452035
Oeh leuk hilliebillie! Morgen heb ik een dagje met alleen de jongste, hij mocht iets kiezen om samen te doen. Hij wil ook gaan zwemmen (en samen lasagne maken). Op zich goed, want hij mag hopelijk ergens eind dit jaar afzwemmen (hij zit nu in het laatste badje na 3 jaar zwemles), dus wat extra oefenen kan nooit kwaad. Maar voor mij is het wel veel gedoe en nog veel opletten :P.
Venus in pocketformaat
© loveli
pi_205452060
Tjonge jonge. Mijn man had maaaanden geleden een zakje met sleutelringen meegenomen van werk. 40 stuks ofzo.
Dat heeft dus maandenlang zomaar op het aanrecht gelegen zonder op te ruimen.
Het werd ook niet gebruikt.
Dus elke keer wanneer ik ging schoonmaken, kwam ik weer dat zakje tegen.
Toen heb ik het opgeruimd.

3 x raden wat ik nodig heb en nergens meer kan vinden. :') :@
pi_205452198
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2022 10:00 schreef vencodark het volgende:
Tjonge jonge. Mijn man had maaaanden geleden een zakje met sleutelringen meegenomen van werk. 40 stuks ofzo.
Dat heeft dus maandenlang zomaar op het aanrecht gelegen zonder op te ruimen.
Het werd ook niet gebruikt.
Dus elke keer wanneer ik ging schoonmaken, kwam ik weer dat zakje tegen.
Toen heb ik het opgeruimd.

3 x raden wat ik nodig heb en nergens meer kan vinden. :') :@
Oooh, herkenbaar _O-
Had ik dus met de oystercards. Lagen jaren op een schaal en toen ruimde ik ze op waar ik ze makkelijk zou kunnen vinden. Kostte me gister een uur zoeken maar ik heb ze :s)
Je vindt ze wel ;)
If they say
Why, why, tell her that it's human nature...
  maandag 25 juli 2022 @ 10:31:18 #7
67064 Quoi
Mama said be cool
pi_205452311
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 09:15 schreef Phaidra het volgende:
@Quoi, balen dat je toch zwemmersjeuk hebt opgelopen. Heb je veel last? En je mini? Wel vreemd dat alles net 1 dagje open mocht, het lijkt me dat er dan met die meting iets misgegaan is. Tiengemeten is wel echt heel leuk ja!

Sja, veel jeuk (verrassend). En mijn benen zijn er niet mooier op geworden. Maar het gaat vanzelf weer over gelukkig. Max heeft 1 of 2 bultjes. Maar die heeft dan ook vooral vanaf de kant commando's gegeven over hoe ik het vlot moest bouwen :') Hij is erop gaan zitten en naar de overkant gevaren. Ik ben door de sloot gelopen en heb er lang in gestaan.

Ik denk dat die meting goed is geweest, maar het monster kan natuurlijk net uit een ander stukje sloot zijn genomen. Het is echt een uitgestrekt gebied.

Het houdt het allemaal lekker dynamisch hier. Never a dull moment.
pi_205452828
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2022 10:17 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Oooh, herkenbaar _O-
Had ik dus met de oystercards. Lagen jaren op een schaal en toen ruimde ik ze op waar ik ze makkelijk zou kunnen vinden. Kostte me gister een uur zoeken maar ik heb ze :s)
Je vindt ze wel ;)
Ik heb wel even gezocht op ‘logische’ plekken maar ook daar liggen ze niet. Jammer dan, ik heb andere dingen te doen en plekken te gaan. :P
Al knaagt het wel natuurlijk. :')
pi_205452951
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2022 11:28 schreef vencodark het volgende:

[..]
Ik heb wel even gezocht op ‘logische’ plekken maar ook daar liggen ze niet. Jammer dan, ik heb andere dingen te doen en plekken te gaan. :P
Al knaagt het wel natuurlijk. :')
Dan vindt je ze als je ze nķet nodig hebt :D
If they say
pi_205453181
Gevonden! *O*
Het lag dus tóch op de logische plek waar ik het eerst gekeken had maar ipv dat het zakje ‘op zicht’ lag, lag het zakje in een tas met tasjes. :+
pi_205453385
quote:
1s.gif Op maandag 25 juli 2022 12:13 schreef vencodark het volgende:
Gevonden! *O*
Het lag dus tóch op de logische plek waar ik het eerst gekeken had maar ipv dat het zakje ‘op zicht’ lag, lag het zakje in een tas met tasjes. :+
Yay *O*
Ik vond ze in een mandje, de laatste waar ik in keek :')
If they say
pi_205454030
Herkenbaar @vencodark... dat heb ik dus ook heel vaak. Dat ik nog wel weet dat ik het in mijn handen had, maar niet meer waar ik het heb weggestopt. Maar jij hebt ze weer dus *O*.

Vanmorgen kon ik de schooltas van de oudste niet vinden. 1 week vrij he, en nu verdwenen :'). Hij heeft zeillessen deze week, hij heeft nu maar zijn tas van turnen mee. Zal je zien dat ik over 5 weken zijn magnesium, bandjes en polssteuntjes niet meer kan vinden :+.
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 25 juli 2022 @ 13:52:23 #13
319308 Tink89
To live is to dance
pi_205454084
Zo zijn wij sinds de vakantie de sleutel van een van onze auto's kwijt. Daar hebben we nu dus nog maar één sleutel van en dat is me toch een partij onhandig... alles gehad: toilettassen, reistassen, de was, alle kleding die we mee of aan gehad hebben, alles. Maar echt, echt kwijt. Kutzooi.

Oh en applausje voor mezelf: ik maakte een afspraak bij een nieuwe (angst)tandarts. Ik heb inmiddels 3 of 4 zwarte kiezen in mijn mond en altijd wel wat pijn, maar durfde niet. Resultaat: al jaren niet geweest. Nu ben ik er klaar mee dat ik me er altijd bewust van ben dat mijn gebit er niet uitziet en dat het altijd pijn doet. Dus we gaan het fixen. Maar damn, wat is dat eng. Ik beval liever nog drie keer dan dat ik één gaatje laat vullen.

[ Bericht 43% gewijzigd door Tink89 op 25-07-2022 13:57:27 ]
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
  maandag 25 juli 2022 @ 14:03:09 #14
149959 SQ
snelle trees
pi_205454152
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 13:52 schreef Tink89 het volgende:
Zo zijn wij sinds de vakantie de sleutel van een van onze auto's kwijt. Daar hebben we nu dus nog maar één sleutel van en dat is me toch een partij onhandig... alles gehad: toilettassen, reistassen, de was, alle kleding die we mee of aan gehad hebben, alles. Maar echt, echt kwijt. Kutzooi.

Oh en applausje voor mezelf: ik maakte een afspraak bij een nieuwe (angst)tandarts. Ik heb inmiddels 3 of 4 zwarte kiezen in mijn mond en altijd wel wat pijn, maar durfde niet. Resultaat: al jaren niet geweest. Nu ben ik er klaar mee dat ik me er altijd bewust van ben dat mijn gebit er niet uitziet en dat het altijd pijn doet. Dus we gaan het fixen. Maar damn, wat is dat eng. Ik beval liever nog drie keer dan dat ik één gaatje laat vullen.
ook als je het goed laat verdoven?

Ik had altijd heel erge tandartsvrees want mijn moeder had me aangepraat dat verdoven meer pijn deed dan boren :')_!
Nou had mijn moeder chronische tandvleesontsteking dus ik kan me ook wel voorstellen dat zo'n naaldje dan ff prikt, maar ik heb echt zoveel jaar nodeloos afgezien bij de tandarts. Ben blij dat ik inmiddels beter weet.
disclaimer
pi_205454198
@Tink89 de drempel om een afspraak te maken is dan al zooo hoog, dat heb je toch al mooi overwonnen *O*. Echt goed! Maar inderdaad heel spannend. Moet je er nog lang op wachten?
Venus in pocketformaat
© loveli
  maandag 25 juli 2022 @ 14:13:55 #16
12734 amaranta
Alles Dasty!
pi_205454212
Dapper Tink. Ik hoop dat je achteraf kunt zeggen; was dit alles?!?
  maandag 25 juli 2022 @ 15:27:18 #17
319308 Tink89
To live is to dance
pi_205454632
Ik heb nogal een geschiedenis. Zelfs afspraken met lachgas enzo hielpen me niet over m'n angst heen. Ik ga kotsmisselijk de stoel in... als ik niet zoals de afgelopen paar keer net iets meer dan 24 uur van tevoren afzeg.

Nu dus maar eens zo proberen. Het moet toch en die lelijke tanden doen echt iets met m'n zelfbeeld.
K&W / Tink's droomhuis deel 3: Vur goan beginne! Ofzoiets....
maandag 30 september 2013 07:58 schreef Brighteyes het volgende:
En over de chocola... Tink is van een andere planeet. ;) Die heeft dat niet nodig. ;)
pi_205454899
Dapper Tink. Hopelijk valt het mee
Ik ben met mijn kledingkast bezig :X
  Moderator maandag 25 juli 2022 @ 15:55:48 #19
382129 crew  Donna
pi_205454953
Heel veel succes Tink.

Ik was ruim 5 jaar niet geweest en heb de afgelopen maanden voor heel veel euro's aan m'n gebit laten versleutelen, maar ben nu zo blij dat ik het gedaan heb!
En alsnog bezorgd de nieuwe afspraak voor controle eind dit jaar me alweer zweet op de rug.
pi_205455116
Ik hou ook niet van de tandarts, maar ik had laatst voor het eerst in 10 jaar weer een gaatje, en wat een wereld van verschil met de voorlaatste keer! Het vervelendst was nog het plastickje in m’n mond om die goed open te houden, verder weinig gemerkt. Verdoven is tegenwoordig ook de standaard.
pi_205455470
Ik heb juist de pest aan verdoving :@ Alleen voor mijn verstandskiezen en een andere kies moest er een verdoving. Vullingen gaat dus zonder.
Moet ook 3x per jaar naar de mondhygiėnist.

Succes voor degenen voor wie de tandarts wel een hel is :*
If they say
pi_205455703
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 12:38 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Yay *O*
Ik vond ze in een mandje, de laatste waar ik in keek :')
Dat is ook logisch, als je ze gevonden hebt hoef je niet meer verder te kijken ook :P

@Tink89 goed van je! Hopelijk hoef je niet te lang te wachten op de afspraak!

@FlyingFish die plasticjes zijn inderdaad drama. (Of die houdertjes voor de foto’s waar je op moet bijten) daarna valt alles met verdoving weer erg mee (en ik heb ook een drama gebit)
pi_205456223
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 17:39 schreef hilliebillie het volgende:

[..]
Dat is ook logisch, als je ze gevonden hebt hoef je niet meer verder te kijken ook :P
Zal er voortaan aan denken, omgekeerd om zoeken :D

Koffers zijn zo goed als ingepakt. Toch 2 stuks maar geen groooote.
If they say
pi_205456494
quote:
0s.gif Op maandag 25 juli 2022 18:47 schreef Mushanga71 het volgende:

[..]
Zal er voortaan aan denken, omgekeerd om zoeken :D

Bedoel meer als het het eerste bakje je was waar je zocht dat het dan ook de laatste plek geweest zou zijn. Want dan had je niet meer verder hoeven zoeken
  maandag 25 juli 2022 @ 19:16:09 #25
70514 littledrummergirl
voor uw vrijmibo
pi_205456496
je hebt me geļnspireerd om me maar eens bij de tandarts in te schrijven in mn nieuwe woonplaats tink ^O^ .

ik ben ook echt al drie of vier jaar niet geweest :@ en nu vind ik het eng.
In A World Of Emoticons, I'm Colon Capital D
Everybody needs a bosom for a pillow!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')