Jij hebt er ook regelmatig last van. Hard, snel, onregelmatigquote:
quote:Op maandag 25 juli 2022 22:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij hebt er ook regelmatig last van. Hard, snel, onregelmatig
bonk rikketik ,
Soms zijn er veel dingen tegelijk jaquote:Op maandag 25 juli 2022 22:29 schreef Dotteke het volgende:
Het gaat lekker hier. Eerst vanmiddag sirene na sirene, bleek er een jongen van 19 verdronken te zijn. En nu sirenes af en aan een brand in Eefde
Oh ja, tot 8 of 9 augustus geloof ik. In Amsterdam zie je daar toch niks vanquote:Op maandag 25 juli 2022 22:36 schreef chufi het volgende:
Oh ja er schijnen weer vallen de sterretjes te zien zijn ... zag net een flitsje
Ja zult er meer kunnen zien vermoed ik al gauw ... of je moet in een grote stad zittenquote:Op maandag 25 juli 2022 22:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja, tot 8 of 9 augustus geloof ik. In Amsterdam zie je daar toch niks van
Vallende sterretjes genoeg toch in amsterdam?quote:Op maandag 25 juli 2022 22:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja, tot 8 of 9 augustus geloof ik. In Amsterdam zie je daar toch niks van
Je zag mooie rookwolken van de bosbrand naast je?quote:Op maandag 25 juli 2022 22:44 schreef pullup het volgende:
Mjah ooit in een veld in Frankrijk naar boven liggen kijken. Dat was wel even wat anders
Tis nu ook bewolkt hierquote:Op maandag 25 juli 2022 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je zag mooie rookwolken van de bosbrand naast je?
Die knul van 19 was een rotjong, en dit is om het vreugdevuur te blussen?quote:Op maandag 25 juli 2022 22:29 schreef Dotteke het volgende:
Het gaat lekker hier. Eerst vanmiddag sirene na sirene, bleek er een jongen van 19 verdronken te zijn. En nu sirenes af en aan een brand in Eefde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op maandag 25 juli 2022 22:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die knul van 19 was een rotjong, en dit is om het vreugdevuur te blussen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier filmpje voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.hln.be/buiten(...)als-gevolg~ab07e067/stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op maandag 25 juli 2022 22:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die knul van 19 was een rotjong, en dit is om het vreugdevuur te blussen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kent m?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauwquote:Op maandag 25 juli 2022 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier filmpje voor jou
https://www.hln.be/buiten(...)als-gevolg~ab07e067/
Ik was pas op een site in Duitsland waar ze er eentje uit het bos hadden gevist.. compleet afgebroken.. dan k8jk je ook even raar.. en bladen die afbreken is ook niet heel bijzonder ofzo.. zo veilig zijn die dingen heul niet.quote:Op maandag 25 juli 2022 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier filmpje voor jou
https://www.hln.be/buiten(...)als-gevolg~ab07e067/
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |