Jij hebt er ook regelmatig last van. Hard, snel, onregelmatigquote:
quote:Op maandag 25 juli 2022 22:29 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Jij hebt er ook regelmatig last van. Hard, snel, onregelmatig
bonk rikketik ,
Soms zijn er veel dingen tegelijk jaquote:Op maandag 25 juli 2022 22:29 schreef Dotteke het volgende:
Het gaat lekker hier. Eerst vanmiddag sirene na sirene, bleek er een jongen van 19 verdronken te zijn. En nu sirenes af en aan een brand in Eefde
Oh ja, tot 8 of 9 augustus geloof ik. In Amsterdam zie je daar toch niks vanquote:Op maandag 25 juli 2022 22:36 schreef chufi het volgende:
Oh ja er schijnen weer vallen de sterretjes te zien zijn ... zag net een flitsje
Ja zult er meer kunnen zien vermoed ik al gauw ... of je moet in een grote stad zittenquote:Op maandag 25 juli 2022 22:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja, tot 8 of 9 augustus geloof ik. In Amsterdam zie je daar toch niks van
Vallende sterretjes genoeg toch in amsterdam?quote:Op maandag 25 juli 2022 22:41 schreef pullup het volgende:
[..]
Oh ja, tot 8 of 9 augustus geloof ik. In Amsterdam zie je daar toch niks van
Je zag mooie rookwolken van de bosbrand naast je?quote:Op maandag 25 juli 2022 22:44 schreef pullup het volgende:
Mjah ooit in een veld in Frankrijk naar boven liggen kijken. Dat was wel even wat anders
Tis nu ook bewolkt hierquote:Op maandag 25 juli 2022 22:45 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Je zag mooie rookwolken van de bosbrand naast je?
Die knul van 19 was een rotjong, en dit is om het vreugdevuur te blussen?quote:Op maandag 25 juli 2022 22:29 schreef Dotteke het volgende:
Het gaat lekker hier. Eerst vanmiddag sirene na sirene, bleek er een jongen van 19 verdronken te zijn. En nu sirenes af en aan een brand in Eefde
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wetenschap is er nog steeds niet uit, waarom de meest gestroomlijnde vrouwen, de meeste weerstand bieden
quote:Op maandag 25 juli 2022 22:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die knul van 19 was een rotjong, en dit is om het vreugdevuur te blussen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hier filmpje voor jouSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
https://www.hln.be/buiten(...)als-gevolg~ab07e067/stupidity has become as common as common sense was before
quote:Op maandag 25 juli 2022 22:51 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Die knul van 19 was een rotjong, en dit is om het vreugdevuur te blussen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Je kent m?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wauwquote:Op maandag 25 juli 2022 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier filmpje voor jou
https://www.hln.be/buiten(...)als-gevolg~ab07e067/
Ik was pas op een site in Duitsland waar ze er eentje uit het bos hadden gevist.. compleet afgebroken.. dan k8jk je ook even raar.. en bladen die afbreken is ook niet heel bijzonder ofzo.. zo veilig zijn die dingen heul niet.quote:Op maandag 25 juli 2022 22:53 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Hier filmpje voor jou
https://www.hln.be/buiten(...)als-gevolg~ab07e067/
Voorgaaande post was gebaseerd op aannames en geenszins een weerspiegeling van enige vorm van waarheid.quote:
Soms gaan ze dus ook mooi ten onderquote:Op maandag 25 juli 2022 22:56 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Ik was pas op een site in Duitsland waar ze er eentje uit het bos hadden gevist.. compleet afgebroken.. dan k8jk je ook even raar.. en bladen die afbreken is ook niet heel bijzonder ofzo.. zo veilig zijn die dingen heul niet.
Verbazingwekkend trouwens dat dat ding niet om gaat door de onbalans als dat ene blad gehalveerd is... goed torentje
Vergis je niet... die hele installatie weegt zo rond de 6 - 700 ton.. het onderste torendeel weegt krap 100 ton, zijn 6 delen, en de bovenste is dacht ik 65 ofzo, het 'huisje', de nacelle met de aandijving erin; 125 ton, de cone iets van 35 ofzo, en de bladen 12 - 14 ton per stuk. En dan gaat het hele spulletje aan de draai, plus dat de wind het probeert weg te blazen.. vergis je niet in de (natuur)krachten waar je mee dealt, ding blijft in een storm ook gewoon overeind staan he... tips vd wieken reiken dik over de 200 meter hoog.quote:Op maandag 25 juli 2022 23:07 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Soms gaan ze dus ook mooi ten onder
Op zich niet zo vreemd toch dat ze kapot kunnen? Het lijkt me niet de sterkste opbouw die ze maken.
Ik heb er wel eens redelijk dicht naast gestaanquote:Op maandag 25 juli 2022 23:20 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vergis je niet... die hele installatie weegt zo rond de 6 - 700 ton.. het onderste torendeel weegt krap 100 ton, zijn 6 delen, en de bovenste is dacht ik 65 ofzo, het 'huisje', de nacelle met de aandijving erin; 125 ton, de cone iets van 35 ofzo, en de bladen 12 - 14 ton per stuk. En dan gaat het hele spulletje aan de draai, plus dat de wind het probeert weg te blazen.. vergis je niet in de (natuur)krachten waar je mee dealt, ding blijft in een storm ook gewoon overeind staan he... tips vd wieken reiken dik over de 200 meter hoog.
Ziet er allemaal een beetje fragiel uit misschien, maar als je er naast staat is het allemaal vrij serieus spul.
Falende windmolens zijn meestal falende materialen en/of productiefouten.. het helpt ook niet dat die bladen tegenwoordig uit Chinezië komen en de halve wereld over worden gesleept.. voorheen kwam dat allemaal uit Europa.
quote:
Ik heb wel eens in de binnenkant gekeken van zo'n dingquote:Op maandag 25 juli 2022 23:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens redelijk dicht naast gestaan
Punt blijft wel dat je een hoop gewicht op een niet superdikke paal gaat neerzetten. Dan kan niet optimaal zijn voor de stabiliteit.
En idd, dit soort dingen niet importeren uit dat soort streken. Dat geeft grote risico's.
Nog leuke fotos?quote:Op maandag 25 juli 2022 23:44 schreef engine het volgende:
[..]
Werd nog best hard gereden. En was ook wel gezellig
Nee dat niet. Ze flitsen voorbij dus eigenlijk zie je er ook weinig van.quote:
Daar professional fotografen voor ... Kijk wat oude digi fotos, maar die waren in de beginnen best wel vaagquote:Op dinsdag 26 juli 2022 00:41 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat niet. Ze flitsen voorbij dus eigenlijk zie je er ook weinig van.
Mwoah, het 'dunste' deel is alsnog een meter of 4 - 5 in diameter.. in de onderste twee torendelen kun je een paar riante appartementen bouwenquote:Op maandag 25 juli 2022 23:28 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Ik heb er wel eens redelijk dicht naast gestaan
Punt blijft wel dat je een hoop gewicht op een niet superdikke paal gaat neerzetten. Dan kan niet optimaal zijn voor de stabiliteit.
En idd, dit soort dingen niet importeren uit dat soort streken. Dat geeft grote risico's.
Stom gefiets, elke keer omrijden naar de supermarktquote:Op dinsdag 26 juli 2022 00:41 schreef engine het volgende:
[..]
Nee dat niet. Ze flitsen voorbij dus eigenlijk zie je er ook weinig van.
De Shampoo heeft gewonnenquote:Op dinsdag 26 juli 2022 02:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Stom gefiets, elke keer omrijden naar de supermarkt
Het zal.. ik herken een reesviets als ik er eentje zie, en daarmee houdt het wel op..quote:
Die zijn niets met die van vroegerquote:Op dinsdag 26 juli 2022 02:26 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Het zal.. ik herken een reesviets als ik er eentje zie, en daarmee houdt het wel op..
Vroeger was (bijna) alles beter..quote:
denk racefietsen niet ...quote:Op dinsdag 26 juli 2022 02:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vroeger was (bijna) alles beter..
Bijna 20 jaar geleden alweerquote:Op dinsdag 26 juli 2022 02:28 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Vroeger was (bijna) alles beter..
Ikke niet.. nooit heel veel met fietsen gehad na mijn schooltijd. Lang leve het gemotoriseerde vervoerquote:Op dinsdag 26 juli 2022 02:31 schreef chufi het volgende:
[..]
denk racefietsen niet ...1 gehad volgens mn geheugen ... een peugot
Cute, baby-turbinesquote:Op dinsdag 26 juli 2022 02:39 schreef chufi het volgende:
[..]
Bijna 20 jaar geleden alweer
[ afbeelding ]
De vriend van mn ex-nichtje werkte er en was een keertje met hem mee... op een Spaanse winderige hoogvlakte...quote:
Ze reden 40 jaar geleden ongeveer even hardquote:Op dinsdag 26 juli 2022 02:31 schreef chufi het volgende:
[..]
denk racefietsen niet ...1 gehad volgens mn geheugen ... een peugot
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |