Op Twitter hebben ze het over remproblemen.quote:Op zondag 31 juli 2022 22:55 schreef RAVW het volgende:
dat was een aardige torpedo
maar bleek zijn gas bleef hangen
Gemist. Wat is dat dan?quote:Op zondag 31 juli 2022 23:00 schreef Zorro het volgende:
Rene heeft dezelfde intro aan de autosport gehad als ik hoor ik
Mario Andretti en Ronnie Peterson in de zwarte JPS Lotus zien racenquote:
Dat herken ikquote:Op zondag 31 juli 2022 23:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Mario Andretti en Ronnie Peterson in de zwarte JPS Lotus zien racen
Mooie docu is dat, van een van de grootste talenten die er warenquote:Op zondag 31 juli 2022 23:07 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Dat herken ik
Binnenkort maar eens Superswede op Viaplay kijken.
hahaha dat waren nog eens tijden ....quote:Op zondag 31 juli 2022 23:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Jan Lammers had er misschien in geloofdquote:Op zondag 31 juli 2022 23:10 schreef RAVW het volgende:
[..]
hahaha dat waren nog eens tijden ....
Nu rijd er een NL als WK leider in de F1_O-
Als je dat toen in die tijd had gezegd dat we een NL WK F1 krijgen hadden ze een dwangbuis aangelegd
Thanks!quote:Op zondag 31 juli 2022 23:05 schreef Zorro het volgende:
[..]
Nou vooruit danquote:Op zondag 31 juli 2022 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Ik heb een zwarte JPS-reclameposter ad muur hangen, telt dat ook?
Jan en Jos zouden met goed materiaal stabiele subtoppers geweest zijn met wellicht een incidentele overwinning. Maar het zat ze beide niet mee.quote:Op zondag 31 juli 2022 23:11 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja daar moesten we het toen nog mee doen .... en later Jos
Die tekende zijn eerste F1 contract op die fatale dag in Monza.quote:
Dat wist ik dan weer niet.quote:Op zondag 31 juli 2022 23:16 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die tekende zijn eerste F1 contract op die fatale dag in Monza.
1933?? waar 3 rijders om kwamenquote:Op zondag 31 juli 2022 23:16 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Die tekende zijn eerste F1 contract op die fatale dag in Monza.
Ik had vroeger de poster van Andretti in de JPS Lotus op mijn kamer hangen. Naast die van Lauda in de Brabham.quote:Op zondag 31 juli 2022 23:11 schreef Whiskers2009 het volgende:
[..]
Thanks!![]()
Ik heb een zwarte JPS-reclameposter ad muur hangen, telt dat ook?
En in 1981 naar Brabham kon als hij 1,5 miljoen dollar mee zou nemen. Dat geld had hij niet, dus werd dat Hector Rebaque.quote:Op zondag 31 juli 2022 23:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Dat wist ik dan weer niet.
Wel dat ie naar Ferrari kon op een gegeven moment maar een gebroken duim roet in het eten gooide.
Ik alleen Jon Bongiovi en Aha en George Michaelquote:Op zondag 31 juli 2022 23:18 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik had vroeger de poster van Andretti in de JPS Lotus op mijn kamer hangen. Naast die van Lauda in de Brabham.
1978, waar de Superswede Peterson verongelukte.quote:
Ik had Giacomo Agostiniquote:Op zondag 31 juli 2022 23:18 schreef Starflyer het volgende:
[..]
Ik had vroeger de poster van Andretti in de JPS Lotus op mijn kamer hangen. Naast die van Lauda in de Brabham.
ja die ook , maar er zijn er op monza zo veel geweest die er niet levend van af brachtenquote:Op zondag 31 juli 2022 23:19 schreef Starflyer het volgende:
[..]
1978, waar de Superswede Peterson verongelukte.
Even slakken en zout:quote:Op zondag 31 juli 2022 23:19 schreef Starflyer het volgende:
[..]
1978, waar de Superswede Peterson verongelukte.
I know! Als gevolg van de brand die ontstond tijdens de crash.quote:Op zondag 31 juli 2022 23:21 schreef Zorro het volgende:
[..]
Even slakken en zout:
Hij verongelukte niet maar overleed aan gevolgen van de operatie in het ziekenhuis.
quote:Op zondag 31 juli 2022 23:24 schreef Whiskers2009 het volgende:
Goed, ik voel me heel jong nu. Thanks!
Maar we hadden het over (Andretti en) Petersonquote:Op zondag 31 juli 2022 23:20 schreef RAVW het volgende:
[..]
ja die ook , maar er zijn er op monza zo veel geweest die er niet levend van af brachten
quote:Op zondag 31 juli 2022 23:23 schreef Starflyer het volgende:
[..]
I know! Als gevolg van de brand die ontstond tijdens de crash.
Ik zie op de livetiming nu "Lap 81/85" dus ze hebben er een paar aangeplakt of zo?quote:
lekker dan , ze zijn half dood aan het gaan in die auto's als ze zo langzaam rijdenquote:Op zondag 31 juli 2022 23:36 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik zie op de livetiming nu "Lap 81/85" dus ze hebben er een paar aangeplakt of zo?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |