Wat gebruik jij?quote:Op zondag 24 juli 2022 21:10 schreef Viesdik het volgende:
sowieso mensen die gilette gebruiken verdienen de deaudstraf
Waar scheer jij je kut mee?quote:
naar maar je vraagstelling suggereert transfobiequote:Op zondag 24 juli 2022 22:17 schreef marc0871 het volgende:
[..]
Nou ja, het is dat, travestiet of homo.
Een hetero man epileert niet.
Meh, valt mee.quote:Op zondag 24 juli 2022 23:30 schreef Viesdik het volgende:
[..]
naar maar je vraagstelling suggereert transfobie
en zet transgenders toe aan om geweld te gebruiken
ik citeer hier in feite een wokie
Niet eens van Damascus staalquote:Op maandag 25 juli 2022 09:29 schreef Werkman het volgende:
Scheer me al twintig jaar hiermee.
En als ik op vakantie ga of bij mijn vriendin blijf hokken is die goedkope zooi van de Lidl goed genoeg.
[ afbeelding ]
Smeer je je bakkes dan ook eerst met yoghurt in zoals op de reclame?quote:Op maandag 25 juli 2022 09:29 schreef Werkman het volgende:
Scheer me al twintig jaar hiermee.
En als ik op vakantie ga of bij mijn vriendin blijf hokken is die goedkope zooi van de Lidl goed genoeg.
[ afbeelding ]
Scheerkwast en een kuipje vergulde hand.quote:Op woensdag 27 juli 2022 16:59 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Smeer je je bakkes dan ook eerst met yoghurt in zoals op de reclame?
Soms maar 1x per twee weken zelfs.quote:Op zondag 24 juli 2022 22:24 schreef Nine. het volgende:
[..]
Idd![]()
Scheren![]()
Niet gewoon 1x p/w met de baardtrimmer er overheen
Mocht ie willen.quote:
Een Stihl is dan beter van toepassing.quote:Op woensdag 27 juli 2022 22:45 schreef Cockwhale het volgende:
Je ma mag ook wel eens dat woud trimmen met Gilette.
Met een doek.quote:Op donderdag 28 juli 2022 00:33 schreef Marsenal het volgende:
Da's geen yoghurt, da's hangop, dat is een volle dag voorbereiding hoor.
Ik gebruik altijd Gilette voor mijn benen, oksels en bikinilijn, gewoon de Fusion Proglide want die Venus mesjes vind ik persoonlijk maar niks.quote:Op maandag 25 juli 2022 08:13 schreef LeonDavinci het volgende:
Ga naar de action, koop voor 2 euro 16 (nu 21) scheermesjes in zo'n pak.
1x gebruiken.
Alleen die van Ferrum, bic heeft te grote tussenruimtes in de mesjes.
[ afbeelding ]
https://www.aanbiedingenf(...)-scheermessen-121494
Je verwacht het niet, maar ze verkopen daar ook gilette het schap ernaast maar die zijn wat mij betreft niets beter.
Je betaald voor de reclame.
quote:Op donderdag 28 juli 2022 09:40 schreef tja77 het volgende:
Er gaat niks boven een prima klang natuurlijk.
https://www.messenwinkel.eu/dovo-bocote-prima-klang-5-8.html
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |