Voor lul sta je in ieder geval wel, sterktequote:Op zondag 24 juli 2022 20:06 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
ik wordt
oh wacht, was dit een ninja-edit?
Dat wijst niet op een al te beste conditie!quote:Op zondag 24 juli 2022 20:06 schreef WAvanBuren het volgende:
Ik word bijzonder moe van die kinderen-act.
Geen dankquote:Op zondag 24 juli 2022 20:07 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Voor lul sta je in ieder geval wel, sterkte
Eigenlijk ging er iets vreselijk goed.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:06 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Er is gewoon een geluidstechnicus die het geleuter van Joris zat is.
De Tourzege alsnog kwijtraken overkomt alleen Amerikanen en Bertje!quote:Op zondag 24 juli 2022 20:07 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Effe 10 jaar wachten en dan weten we het (waarschijnlijk) zeker.
Eurosportpraktijken qua geluidquote:Op zondag 24 juli 2022 20:04 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Er gaat iets vreselijk mis bij de NOS.
Ninequote:Op zondag 24 juli 2022 20:10 schreef Szura het volgende:
Gelukkig ontkomen we wel nipt aan die irritante vriendin van Groenewegen
Riis was zelfs een tijdelijk kruisje toch?quote:Op zondag 24 juli 2022 20:10 schreef Marcoss het volgende:
[..]
De Tourzege alsnog kwijtraken overkomt alleen Amerikanen en Bertje!
Dat zullen we nog wel eens zien.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:02 schreef Koffieplanter het volgende:
Een van de betere Tours van de afgelopen jaren. 2003 overtrof het nooit, maar ik heb me zeer vermaakt. Het was een mooie opwarmer voor het hoofdgerecht over tien dagen. @:Mani89
De rokende puinhopen van het tijdperk post-Taus.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:49 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Ewan en Jakobsen, bedankt voor jullie bijdrages.
(Al heeft Fabio natuurlijk wel een rit, maar toch)
Eensquote:
Die was wel niet welkom in Denemarken, terwijl vandaag Jeanne Longo of all places nog in het zonnetje werd gezetquote:Op zondag 24 juli 2022 20:12 schreef showtimer het volgende:
[..]
Riis was zelfs een tijdelijk kruisje toch?
Ik verdenk de dokter van JumboVisma ervan de man van de Tour te zijn.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:16 schreef WAvanBuren het volgende:
“Prudhomme vindt Wout ook de man van de Tour”.
Die dokter gaat het heel druk krijgen nu verwacht ikquote:Op zondag 24 juli 2022 20:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ik verdenk de dokter van JumboVisma ervan de man van de Tour te zijn.
quote:Op zondag 24 juli 2022 20:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Die kreeg Roglic nog opgelapt na allerlei breuken!quote:Op zondag 24 juli 2022 20:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Het zou me niet eens verbazen als Vingego dochter en vriendin mee het podium op neemt.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:18 schreef Dutch_view het volgende:
De hele familie staat bekant op het podium
Dokter Ferrari of Marco Maynar Mariño?quote:Op zondag 24 juli 2022 20:17 schreef Zorro het volgende:
[..]
Wat een haat weerquote:Op zondag 24 juli 2022 20:18 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Pidcock heeft echt een belachelijk hoofd.
Maar zulke dingen deed Lance A. toch ook al?quote:Op zondag 24 juli 2022 20:19 schreef WAvanBuren het volgende:
[..]
Het zou me niet eens verbazen als Vingego dochter en vriendin mee het podium op neemt.
Heeft Taus die rook zelf ingeademd? Mobistar is een stronthoop ter grote van een B&B hotel.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
De rokende puinhopen van het tijdperk post-Taus.
Leg even uit voor Eus.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:14 schreef wimderon het volgende:
[..]
De rokende puinhopen van het tijdperk post-Taus.
Denk wel sinds de Ronde van Vlaanderenquote:Op zondag 24 juli 2022 20:21 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Pogi is enorm veel populairder geworden door deze tour.
Dat filmpje van vriend Mihai met vriend Madiot had ik nog nooit gezien.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Die was wel niet welkom in Denemarken, terwijl vandaag Jeanne Longo of all places nog in het zonnetje werd gezet![]()
[ twitter ]
Bij de onwetenden misschien.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:21 schreef Lucyintheafternoon het volgende:
Pogi is enorm veel populairder geworden door deze tour.
Ik snap alle drukte vanwege dat familiegedoe ook niet echt.quote:
quote:Op zondag 24 juli 2022 20:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heeft Taus die rook zelf ingeademd? Mobistar is een stronthoop ter grote van een B&B hotel.
Ik begrijp er ook niets van.quote:
Meer een Vuelta sprinter. Sommige sprinters zijn niet gemaakt voor de TDF.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:15 schreef Zorro het volgende:
Jakobsen is toch wel een van de grootste tegenvallers deze Tour.
Beste sprinter genoemd worden en er dan met 1 uitzondering nauwelijks aan te pas komen
Første damequote:
is dame niet qvinne in het deens?quote:
Mathieu Hermans bijv.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:28 schreef Ericr het volgende:
[..]
Meer een Vuelta sprinter. Sommige sprinters zijn niet gemaakt voor de TDF.
Maar de vraag of klassieke sprinters veel kansen gaan krijgen de komende jaren als de directie liever van Aert types ziet.
Kvinne is Noorsquote:
Als van Aert hem volgend jaar nog eens wint gaat hij ongetwijfeld vertellen dat groen belangrijker is dan geel.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:28 schreef DiegoFuser het volgende:
José zegt nog net niet dat de groene trui vanaf nu een monument is
Freddy Maertens, maar die kon het overal.quote:
Al dan niet met z'n kont vol stimul.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Freddy Maertens, maar die kon het overal.
Wat is een Vueltasprinter? Ik denk dan juist aan iemand die heuveletappes juist goed verteert.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:28 schreef Ericr het volgende:
[..]
Meer een Vuelta sprinter. Sommige sprinters zijn niet gemaakt voor de TDF.
Maar de vraag of klassieke sprinters veel kansen gaan krijgen de komende jaren als de directie liever van Aert types ziet.
Kan me geen tour herinneren met zo weinig sprintkansen nee.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:31 schreef Marcoss het volgende:
Jakobsen die maar 3 kansen krijgt voor ritwinst, is ook wel bizar weinig voor een sprinter die de Tour uitrijdt.
Al zat hij er in de kssseienrit en de rit met de solo van Wout dan nog wel nog prima bij
Terwijl koning Tom dat groen ook al eens wonquote:Op zondag 24 juli 2022 20:28 schreef DiegoFuser het volgende:
José zegt nog net niet dat de groene trui vanaf nu een monument is
Johann Sebastian is 1 van mijn Grote Helden Aller Tijden.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |