Ik snap alle drukte vanwege dat familiegedoe ook niet echt.quote:
quote:Op zondag 24 juli 2022 20:21 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Heeft Taus die rook zelf ingeademd? Mobistar is een stronthoop ter grote van een B&B hotel.
Ik begrijp er ook niets van.quote:
Meer een Vuelta sprinter. Sommige sprinters zijn niet gemaakt voor de TDF.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:15 schreef Zorro het volgende:
Jakobsen is toch wel een van de grootste tegenvallers deze Tour.
Beste sprinter genoemd worden en er dan met 1 uitzondering nauwelijks aan te pas komen
Første damequote:
is dame niet qvinne in het deens?quote:
Mathieu Hermans bijv.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:28 schreef Ericr het volgende:
[..]
Meer een Vuelta sprinter. Sommige sprinters zijn niet gemaakt voor de TDF.
Maar de vraag of klassieke sprinters veel kansen gaan krijgen de komende jaren als de directie liever van Aert types ziet.
Kvinne is Noorsquote:
Als van Aert hem volgend jaar nog eens wint gaat hij ongetwijfeld vertellen dat groen belangrijker is dan geel.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:28 schreef DiegoFuser het volgende:
José zegt nog net niet dat de groene trui vanaf nu een monument is
Freddy Maertens, maar die kon het overal.quote:
Al dan niet met z'n kont vol stimul.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:30 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Freddy Maertens, maar die kon het overal.
Wat is een Vueltasprinter? Ik denk dan juist aan iemand die heuveletappes juist goed verteert.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:28 schreef Ericr het volgende:
[..]
Meer een Vuelta sprinter. Sommige sprinters zijn niet gemaakt voor de TDF.
Maar de vraag of klassieke sprinters veel kansen gaan krijgen de komende jaren als de directie liever van Aert types ziet.
Kan me geen tour herinneren met zo weinig sprintkansen nee.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:31 schreef Marcoss het volgende:
Jakobsen die maar 3 kansen krijgt voor ritwinst, is ook wel bizar weinig voor een sprinter die de Tour uitrijdt.
Al zat hij er in de kssseienrit en de rit met de solo van Wout dan nog wel nog prima bij
Terwijl koning Tom dat groen ook al eens wonquote:Op zondag 24 juli 2022 20:28 schreef DiegoFuser het volgende:
Johann Sebastian is 1 van mijn Grote Helden Aller Tijden.quote:
Dat Philipsen er 2 van wint is dan wel een maximale score.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kan me geen tour herinneren met zo weinig sprintkansen nee.
Vuelta heeft dit jaar dan weer meer sprintkansen dan de Tour, maar over het algemeen niet inderdaadquote:Op zondag 24 juli 2022 20:32 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Wat is een Vueltasprinter? Ik denk dan juist aan iemand die heuveletappes juist goed verteert.
Hij haf er in zijn beleving er bijna drie gehad.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:33 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Dat Philipsen er 2 van wint is dan wel een maximale score.
Laten we hopen dat ze dat zo houden, sprintetappes zijn de saaiste die er zijn.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:32 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Kan me geen tour herinneren met zo weinig sprintkansen nee.
1989quote:Op zondag 24 juli 2022 20:35 schreef JohnDDD het volgende:
wanneer stonden er nog meer drie tourwinnaars op het podium?
VDP niet, andere 2 wellicht wel. Al denk ik dat Quick Step met Evenepoel en Alaphilippe niet ook nog pionnen aan Jakobsen wil besteden.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:36 schreef Momo het volgende:
Zullen we VDP, Groenwegen en Jakobsen nog in de Vuelta zien?
Het is wel zo dat hij de groene trui meer cachet geeftquote:Op zondag 24 juli 2022 20:28 schreef DiegoFuser het volgende:
VDP lijkt me niet, die heeft ook al de giro gereden.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:36 schreef Momo het volgende:
Groenewegen wil zelf wel, maar mogelijk geven ze daar Groves de kans. Mathieu lijkt me niet en Fabio ook onwaarschijnlijkquote:Op zondag 24 juli 2022 20:36 schreef Momo het volgende:
De acht van QuickStep kun je al praktisch uittekenen.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:36 schreef Momo het volgende:
2003, toen Armstrong won? Waarom was die ook alweer zo geweldig?quote:
Doe het eens voor ons.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:38 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De acht van QuickStep kun je al praktisch uittekenen.
Of je doet de tijdrit en de wegrit op het einde van OS in plaats van het begin.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Over Spelen gesproken. In 2028 krijgen we een extreem vroege Tour. De Spelen beginnen al op 14 juli. Dan moet de Tour klaar zijn op 7 juli ofzo?
Denk dat de Tour zich niet heel erg aan gaat passen, dus dat wordt wielrennen op de laatste dagenquote:Op zondag 24 juli 2022 20:38 schreef Scorpion_17 het volgende:
Over Spelen gesproken. In 2028 krijgen we een extreem vroege Tour. De Spelen beginnen al op 14 juli. Dan moet de Tour klaar zijn op 7 juli ofzo?
Eigenlijk is alles aan Denemarken saai. Ze neuken er alleen wel heel veel.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:38 schreef Immerdebestebob het volgende:
Echt vrij veel aan Denemarken is saai.
Nee maar daar doel ik ook op. Hij was onverslaanbaar en dominant en zoveel beter dan de rest en nu was hij de jager, hij die verloor, hij is menselijk geworden.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:36 schreef showtimer het volgende:
[..]
Dit koersgedrag was voor hem niet zo bijzonder, hij is alleen niet zo vaak de jager.
De acht die in Livigno waren. Alaphilippe, Devenyns, God, Van Wilder, Vervaeke, Cerny, Masnada en nog iemand, maar ik weet niet meer wie dat was.quote:
Dat is het enige pleziertje wat ze hebben daar.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Eigenlijk is alles aan Denemarken saai. Ze neuken er alleen wel heel veel.
Vuelta? op de NOS?quote:
Mooie vrouwen ook.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Schmid lijkt me niet. Masnada sowieso nogquote:Op zondag 24 juli 2022 20:40 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Alaphilippe
Evenepoel
Knox
Cavagna
Declercq
Van Wilder
Schmid
Fort Knoxquote:Op zondag 24 juli 2022 20:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De acht die in Livigno waren. Alaphilippe, Devenyns, God, Van Wilder, Vervaeke, Cerny, Masnada en nog iemand, maar ik weet niet meer wie dat was.
Tsja, volgens mij is er geen land in Europa of ter wereld dat zoveel op Nederland lijkt.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:40 schreef -XOR- het volgende:
[..]
Vind ik niet. Dit is wel amusant.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:42 schreef H.Vviv het volgende:
Dit had wel wat beter voorbereid mogen worden.
Ons Mauri was daar anders ook.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:40 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
De acht die in Livigno waren. Alaphilippe, Devenyns, God, Van Wilder, Vervaeke, Cerny, Masnada en nog iemand, maar ik weet niet meer wie dat was.
Die zullen wel allebei puntjes moeten gaan scoren in eendagskoersen. Vertrekker Groves zullen ze ook geen kans geven om het kans geven, dan zal het echt om te scoren zijn.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:38 schreef Marcoss het volgende:
[..]
Groenewegen wil zelf wel, maar mogelijk geven ze daar Groves de kans. Mathieu lijkt me niet en Fabio ook onwaarschijnlijk
Denemarken is een soort boertiger, provincialere uitvoering van Nederland.quote:Op zondag 24 juli 2022 20:42 schreef Toby56 het volgende:
[..]
Tsja, volgens mij is er geen land in Europa of ter wereld dat zoveel op Nederland lijkt.
Maar aangezien inmiddels, in Nederland zelf, een overgrote meerderheid Nederland ook een kutland lijkt te vinden... klopt die vergelijking dus nog steeds.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |