"Vrouwen die klagen over incontinentie"quote:
Welnee. Jij doet braaf de afwas.quote:Op zondag 24 juli 2022 19:51 schreef KREEFTx het volgende:
Als mijn vrouw klaagt geef ik haar een klap.
Softiequote:Op zondag 24 juli 2022 19:51 schreef KREEFTx het volgende:
quote:Op maandag 25 juli 2022 06:52 schreef vogeltjesdans het volgende:
Als vrouwen eens hetzelfde presteren als mannen, kunnen we praten over dezelfde beloning.
Sport kijken die door zwakzinnige flikkers gespeeld wordquote:
quote:Op zondag 24 juli 2022 19:51 schreef KREEFTx het volgende:
Idd, ik denk ook vaak kk pussy ga lekker in je Lamborghini rondjes rijden en je vrouw bedriegen. Beetje jankend over een grasveldje rollen voor geldquote:Op maandag 25 juli 2022 09:50 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sport kijken die door zwakzinnige flikkers gespeeld word
Dat jouw moeder nou niets beters op de wereld heeft kunnen zetten betekent het nog niet dat alle vrouwen minder presenteren.quote:Op maandag 25 juli 2022 12:00 schreef Lokale_Notabele het volgende:
Zelfs in de schaaksport komen vrouwen er niet aan te pas. Eigenlijk is het complete waanzin wanneer je als werkgever vrouwen evenveel beloont als mannelijke werknemers. Vrouwen leveren in alle opzichten aantoonbaar mindere prestaties.
Typische vrouwen reactie dit. De feiten niet kunnen hendelen dus dan maar boos en emotioneel overschakelen op beledigingen.quote:Op maandag 25 juli 2022 12:28 schreef Selenophilia het volgende:
[..]
Dat jouw moeder nou niets beters op de wereld heeft kunnen zetten betekent het nog niet dat alle vrouwen minder presenteren.
Toposcho vrowon roocto dot. Hjbquote:Op maandag 25 juli 2022 12:39 schreef Lokale_Notabele het volgende:
[..]
Typische vrouwen reactie dit. De feiten niet kunnen hendelen dus dan maar boos en emotioneel overschakelen op beledigingen.
Mens, ga koken.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |